Thursday, January 22, 2009

Aku DaLam D|Lema...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:52 PM
umanGggg ai... tajuk cam laGu KRU da... @musik "Ku terpinga... tertanya... di dalam dilemma mu..."@nggaya ha ha ha ha.. hampehhhh!!

balik keje kol 7 td .. aku dapat 3 pucuk surat.. pertama.. CIMB bank statement... kedua...

REMINDER dr Tm ckp akunye bil stimiq tertunggak 2 bln.. walhal aku dah bayar online lg guna CIMB Click's..@sombong
dan ketiga.. aku dapat nie...

Photobucket

dari mane ini surat mari...
dari sini yek kawan2.. mari kite lihat bersama-sama...@ayuk

Photobucket

erhMMmm... camne tu ek...? jawatan yg di offer untuk di temuduga.. kite lihat ini pula..@sinchan

Photobucket

adeh... aku dah serba salah.. sebenarnya jawatan ni aku apply secara ske2 jek.. isk isk isk.. @nangis

aku harapkan aku dapat offer dr Skim W.. tue yg aku idam2kan.. tp aku dapat S.. skang aku keje govt under N.. isk isk isk .. @nangis

aku tidak mengerti.. mengapa ini harus terjadi.. oOooo .. ku di dalam dilema muuuu.. oOOoOo. @sinchan

aku masih tak terbayang keje ni camne.. aku dok ulang2 bace diskripsi tugas die.. isk isk isk..

Deskripsi Tugas:@damn

Membantu dan bertanggungjawab dalam segala urusan bagi pemulihan kanak-kanak cacat, perkhidmatan pemulihan akhlak dan lain-lain. Di samping itu memberi khidmat nasihat kepada Pertubuhan Sukarela seperti Pusat Harian Kanak-kanak Terencat Akal, Rumah Orang-orang Tua dan Asrama Anak Yatim.

aku takut x dapat nak handle tugas baru aku nanti andaikate aku dapat job nie.. isk isk isk @males

soo buntu now!!..@damn bile aku g interview ni nanti.. adekah itu bermakna aku x ske keje2 aku

skang..? cam tu ke..? @nyerahseikhlas hati aku ckp.. keje skang mmg wat tensi sket.. di tambah lg

bile aku 'terpakse' bekerja dgn seorang ketua yang x tau sgt nak buat keje n nak membantu.. @senam

camne aku nak bg tau ngan ketua jabatan aku..?? sbb bile kite sbg govt servent.. nak g interview pun kena bawak cam2 dokumen seperti..@sombong

Photobucket
>> yang ni aku kena mintak kat JPM..

Photobucket


>> yang ni pulak.. ketua aku je yg ade kunci lemari tok laporan prestasi.. aku klu leh x mo bg tau

die aku dapat interview nie.. sbb.. klu die tau.. nescaye.. sume owang akan tau.. sbb mulut die leh tahan cam longkang gak.. @gatausiyes aku x tipu!!


Photobucket

yang ni lak.. huh!!.. aku kena ngadap big boss.. 'Surat Pengesahan Ketua Jabatan"..nanti die musti manyak tanye.. ending2 die ckp... kan dah dapat keje elok.. nape nak tuko... ayat ni.. aku reka sendiri jek.. @nggayauntuk menyedapkan ati..

so skang ni.. siyesly.. aku dalam dilema.. hati aku berat nak g interview.. tp dalam mase yg same.. cam rase sayang nak tinggalkan job skang.. @ngiler so....??

kakitangan notaku : yang aku lorat sgt ni asal..?? ni kan baru nak interview jek.. ?? @tendang

so.. sementara aku nak berpk2 ni.. mari kite berhoye2 dulu..
la la la la la... @kembar

3 kUs-kUs:

FerioBiru on January 23, 2009 at 11:50 PM said...

hehehe good luck!

myQza on January 24, 2009 at 6:12 PM said...

tq...tq..

Anonymous said...

http://www.spp.gov.my/forum/index.php ---> try tanya psl gaji permulaan kt sana. gud luck

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting