Monday, January 19, 2009

PerEmpUaN |n| sanGaT kEJ|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:54 PM
Photobucket


Lokasi : HBM ( Tempat Menunggu di Wad Bersalin)
Tarikh : 19 Januari 2009
Masa : >< 11.00 a.m

huawrGghhhh!! sadis tak tajuk aku kali ini...?? Grin bio nampak ganas sket... slalu nak cite yg baik2 je kan.. so..arini.. mari kite beramai2 belajo mengumpat.. StickingOutTongue mmglah name asasnye mengumpat... tp aku mengumpat ni demi kebaikan.. erk... ade ke cenggitu..? Wink

saat kali pertama aku melihat mereka berdua.. aku selalu berfikiran positif.. sungguh... kerana keduanye seiras.. so.. aku rumuskan.. mereka adalah pasangan adik beradik yang akrab.. ThumbsUp baik sungguhkan aku.. berfikiran yang baik-baik sahaja... amat positif skali.. Grin anak sapo lah ni..? ha ha ha ha ha.. StickingOutTongue(brape harkat aku ketawa ni..?..)

tp... bile di teliti betul2.. sungguh2 aku meniliknye.. aku membuat rumusan kedua pula.. mereka ini adalah pasangan yang sedang hangat bercinta..Heart kerana mereka seakan2 belangkas yang melekat.. (sungguh!! aku tak tipu..)Wink di mana ada si teruna.. di situ lah ada daranya.. macam romeo dan juliet... or mcm shah jahan dan mumtaznyer... cheeewahhh... Grin

membetulkan rambut si gadis... si gadis pula.. ala2 gedik meletakkan kepala di bahu... mengusap2 muke si teruna... umanggggg ai... mcm filem sembilu da... Wink berkepit 24 jam... berbisik2 di telinga.. naik menyampah pulak aku di buatnyer... meluat sungguh.. aku rase nak muntah... sungguh!!Sick

namun ..nasib agak baik.. aku mampu mengawal perasaan loya dan mual.. lantas mengikuti aksi seterusnya.. Hot

di ringkaskan bahawa.. daripada sumber2 yang amat boleh di percayai... (sungguh.. tak tipunyer..) Sarcasticlelaki itu adalah seorang bapa kepada 3 orang anak.. dan sedang menunggu kelahiran anak yang ke-4... di ulangi.. seorang bapa yer murid2.. dah tentulah anak2nye mempunyai ibu.. Kiss

sila rujuk semula Lokasi yang tercatat di atas yek... so.. apakejadahnye pompuan ini berkepit dgn sang suami yang lupe diri yg sebenarnya die sedang menunggu isterinya di luar pintu wad bersalin..? (amat panjang sekali soalan aku... membuktikan yang aku sedang marah!! ) VeryAngry

apekejadahnye lg.. membawa gelpren ( alasan.. staff di tempat keje..) memperlihatkan aksi2 yg macam tahik kucen tu... di saat2 isteri sedang bertarung nyawa untuk meahirkan zuriat mereka..? Gasp dan betapa bangangnye pompuan gedik itu bersama-sama menunggu di situ..!! soO stupid girl..!! ( girl... sbb aku tgk cam dak2 awal 20-an..)VeryAngry

aku amat marah skali... (aku mewakili isteri die...) aku rasa sia2 saja isteri mithalinye tu bertarung nyawa di dalam bilik bersalin.. sedangkan jantan kaberet ini.. berpoye2 di luo... amat keji skali.. amat hina.. dan amat terkutuk.. !! (cukup lengkap..)Wink

aku rase nak je aku campakkan pompuan gedik ini dr tempat dia berdiri tu ke bawah.. tp.. apabila memikirkan.. setakat tingkat 1.. ape lah sangat.. aku membatalkan hasrat aku yang amat jahat itu.. Pirate die amat bernasib baik...

kepada ibubapa si pompuan gedik ini.. mahupun saudara mara.. or.. sahabat taulan.. silalah.. jangan malu2... menginsapkan die..Frown agar sedar akan perbuatan kejinyer itu.. amat tidak malu sekali... aku tak tau lah nak kategorikan die ape.. ?? korang leh bg idea tak..? Sarcastic

atau kepada di jantan kaberet itu.. jika membaca blog ini..LipsareSealed( aku x yakin die membaca.. sbb die terlalu bz untuk melayan kerenah empat orang anak.. seorang isteri.. dan seorang gelpren yg gedik) bawak2 lah memuhasabah diri yek!!VeryAngry

aku berasa amat malu menjadi seorang wanita.. Frownsekiranya melihat ada seorang wanita seperti aku... terang-terangan... tanpa segan silu.. tanpa rasa bersalah.. tanpa rasa berdosa.. FootInMouthsedang begitu gigih meruntuhkan rumahtangga orang lain...Crying asragfirullahal-azim..

tepuk dada tanye selera.. LipsareSealed

kakitangan notaku : usah di tanye mengapa aku berada di situ.. akan aku ceritakan kemudian.. StickingOutTongue

8 kUs-kUs:

zhrhtoodem on January 19, 2009 at 10:07 PM said...

ish.npe ko xlempang je pmpuan cenggitu??
geram plak aku!!!!
grrrrrr!!!

Unknown on January 19, 2009 at 10:36 PM said...

hehhe..kenapa tak ko high kick je perut dier...??perut bapak tu...pahtu pompuan tu ko lipat-lipat je jadik kuih lipat..

Ayu on January 20, 2009 at 2:48 PM said...

kejappp!!! mn la tau itu bini dia nombo 2 yg dipinang oleh bini yg nombo satu.. ?? (hahaha.. sat gi aku yang kena sepak terajang dek tedi ni kang.. )

myQza on January 20, 2009 at 7:36 PM said...

dak zara.. : tanganku ini begiru mulus untuk melempang muke seseorang yang jerawatnye.. amat jelas dan nyata skali..

dak ashie.. : aku masih ingin mengekalkan kesopanan dan kesusilaan ku ini di tempat awam.. bahkan.. tahukah engkau kesopanan dan kesusilaan itu terdapat dalam rukunegara kite... bahkan lagi.. sewaktu itu aku sedang berbaju kurung.. amat sopan sekali.. ( amat panjang jawapan balas aku..)

dak ayu : yg mengatakan bahawa si pompuan gedik itu ialah staff kpd lelaki kaberet itu ialah.. ibu kandung kepada lelaki itu sendiri...

harap maklum semua...

Ayu on January 20, 2009 at 10:00 PM said...

waa.. hebat ko ted.. sampai omak eh ko pi intebiu.. hahhhaa..

ala derang baru abih miting tu yg bwk eh staff eh tuh.. hehhe.. anyhow.. cino ke melayu tu? kalu melayu elok ko bagik pelempang... kok cino.. ntah.. pikir la sindrik eh.. ponek den..

Unknown on January 25, 2009 at 1:03 AM said...

waaaaa...crap!!!
nasib ko pakai baju kurung time tuh, kalu pakai baju taekwando, tak taulah aku keadaan lelaki ituhhh..ahhahaha..
ayu mesti nak beking pompuan tu..hehehhe..

Ayu on January 26, 2009 at 11:24 PM said...

aku baru jumpa .. haah .. aku beking pompuan... tak baik taww korang.. pompuan tu punya la baik ati kan.. melentuk2 kat bahu lelaki tu..ala.. kna ke manja namanya tu.. hhuhuu..

myQza on January 29, 2009 at 12:19 AM said...

aku terkesima menerima puji2an mu PN ayu.. pompuan gedik sila dapatkan no tepon laki pn ayu untuk menjadikan mangsa godaan dan lentukkan seterusnyer..

sekian...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting