Thursday, January 08, 2009

waJ|b LayaR| LamaN wEb |n|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:28 PM
@upin01
anda seoraNg islaM...? sila layari laman web ini....

URL: http://www.inminds.com/boycott-brands.html


@ipin01
tenye kepada diri anda.. adakah anda mampu melakukannya...



>>>>>>
hUhH!!.. nasib baik aku hanya pakai kriM temulawak..



>>>>
nasib baik gak aku hanya pakai minyak attar...


>>>>
akU makan mee SEDAP or CInTAN or MAMEE je Ok...??


>>>>
akU pakaI t-shirt CAp PAK abU Bkn Tommy.. harap MaaP .....


>>>>
akU minUM air buaH kundur jek.. kan mucuk kan...kan..kan..?


>>>>
akU nye majalah rasmi..'Mingguan wanIta' harap maklUm..


>>>>>
akU layN buletiN Utama TiBI 3...


>>>>
aku rasa surat kabAU 'SINAR" ok ape..?


>>>>
akU kompoM kedaI makan LOT 45 lg ok taWww!!


>>>>> Photobucket
oK .. Jom kite terJah KEpsi.. !! ye ye..!!

>>>> Photobucket
erhMmm.. perlukah aku mengtrade in dgn yg laiN..??? hUH!!


>>>>>
erK!!.. nO KOmenGGgg~!!

@ipin02
yanG seterusnya.. anda layari sendiri.. dan decide sendiri .. bak kate pepatah... ''tepuk dada tanye selera'...


1 kUs-kUs:

unnie on January 8, 2009 at 11:32 PM said...

yelah kak...sapa2 yg guna nokia diharap agar mentrade in kan hp anda...huang..huang..
nasib bayek deng guno soni eriksen...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting