Wednesday, February 18, 2009

Okey.. Mar| k|tEr kUkUs pULuT kun|ng skaranG!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:34 PM
ha ha ha ha ha.. tajuk amat panjang dan merepeksss mcm makan kerepek tidak mengajak orang lain!!! Grin

kompom dapat pindah!!! keseronokkan yang melampau di rasai.. ThumbsUpmaap yek dak ashie.. name2 sekolah yang terlibat tidak dapat di siarkan atas dasar keselamatan diri.. ( takut ramai lak dtg nak mintak otograp!!)Grin

so.. alhamdulillah sgt2.. aku dapat gak akhirnye tuko tempat bertugas!! perasaan indah yg sukar di gambar!! klu soblom ni.. aku gagahkan diri.. merempuh onak dan duri.. (yo yo oowww lahh!!) untuk sampai ke sekolah.. skang.. x yah tempoh ape2.. sampai dah.. Hot

klu dulu aku terpakse berulang alik sejauh 50km (pergi dan balik) skang aku hanya sekadar memandu utk 2km saje ( pergi dan balik) alangkah nikmatnye idup!! Smile wahh! jimat duit minyak!! aku dah muleh kumpul duit nak meminang dak mucuk!!! ha ha ha ha! Wink

CC aku bengang gilos!! dok ckp aku apply tuko x melalui die.. ape kejadahnye aku nak ckp kat die.. kat borang kuo tu pun x de mintak CC t/tgn tok sokongan!! so.. die x muleh nak bebel2.. shut up!! sbb telinga aku dah tuli dgn ckp2 kosong die.. mcm tin sardin yg kena tendang melantun2..!! Pirate

cikgu cikgi ni pun dok tanye.. ade yg rapat dgn aku tue.. dok begging2 ckp x yah lah pindah!! erhMmmm.. senang je aku jawab.. aku bertuko atas arahan! sbb surat aku tu tulis Arahan Pertukaran.. ha ha ha ha.. selalunye.. klu mohon tuko.. surat tue tajuk die.. Permohonan Pertukaran.... aku nye ni .. Arahan lak.. so.. aku guna alasan arahan tue lah nak jawab soklan2 yg bertalu2.. LipsareSealed

aku nak settle kan keje2 aku dulu!! PATSKOM aku lom siap lg.. akaun SUWA x balance lg.. tunggu Tok Guru aku free.. die akan dtg tulun settlekan.. amat seronok skali.. so. aku akan mintak penangguhan sehingga ujung bulan nie.. InsyaAllah.. Frown

Alhamdulillah... Allah makbulkan doa aku...

nota kakitanganku : mari kengkawan!! kite kenduri pulut kuning yg di kukus di rumah masing2 yek!! hoye!! hoye!! Heart

0 kUs-kUs:

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting