Monday, March 30, 2009

Aku Jad| menYampaH B|La...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:43 PM
oranG yanG ske jaga tepi kaiN orang.. (kain sendiri pakai ke tidak agaknyer..!!)) dok sebok2 tanye...
'Bila Nak kawen..??"
dan aku ingin saje menjawab.. " jika saya tidak berkahwin hingga ari ini.. buat awak jd miskin dan papa.. ari ini juga saya akan bernikah... kuota laki awak kosong lagi 3 kan...???"
sekian terima kasih!!
nota kakitanganku : x usah lah sibok2 nak jaga hal peribadi orang lain... dok umah.. jaga anak yang berderet2 tue.. jaga laki yang selalu main2 mate tue.. n yang paling penting.. jaga badan yang skali pandang dah macam bonzer kelab dangdut... due kali pandang macam tenuk terlepas dari zoo.. harap maap!!!

6 kUs-kUs:

farish izaryl @izreez on March 30, 2009 at 5:30 PM said...

huu sgt sokong kata2 anda itew! jagalah kain sedirik huhuk

myQza on March 31, 2009 at 3:45 PM said...

itu pun klu dier pakai kain rizz.. hik hik hik..

Unknown on April 1, 2009 at 1:52 PM said...

Laser selak uolz...ckp kat dier Ader aku kisah??

~ beaber ~ on April 1, 2009 at 3:13 PM said...

hew hew hew sabar jer laaaaaa

myQza on April 1, 2009 at 4:22 PM said...

dak chem... klu die offer laki die pun aku dh tentu rejek awal2... muehehehe..

abe beab... ngah sabau lah nie.. muehehehe..

chem on April 2, 2009 at 2:15 PM said...

ha'ah..seperti kate kucing iteww...hihi

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting