Sunday, March 01, 2009

GuGeL SauJaNa poNdaN @ mak NyaH!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:49 PM
aku begitu zalim.. begitu sangat-sangat inginkan kepastian yang mendalam.. cheewaahh!! permulaan yang baik ( ambil tips-tips berblog dari blog Hanis Zalikha yanG sangat 'Happening' tu) lantas habis saja aku baca paper.. opssss!! suratkhabar hari ini.. aku terus gugel untuk carik pic yang hot-hot pasal tajuk di atas.. gugel punye gugel.. cari punyer carik..

aku terjumpe ini...



ohh my GOdness!!

adakah wajahnya dan namanya sama seperti ini..?


ya ampunn!!


aku rasa aku mungkin agak ketinggalan dalam mengepost tajuk ini.. sebab bila aku gugel.. penyelah banyak blogger cakap pasal isu ni.. adeh... tak hupdates rupanye otak aku ni..


so.. korang-korang sume.. layan je lah youtube tue.. hayati 'kemerduan' suaranya.. aku muhasabah diri.. meyakinkan hati.. bahawa dunia ini sudah sampai kepenghujungnya.. manusia yang dulunya mengajak kepada kebaikan ( terngiang-ngiang 'sepohon kayu daunnya rimbun...) kini memanggil-manggil kepada kemungkaran... kasihannnnnn...

nota kakitanganku : aku sudah jenuh berkira-kira untuk mengepost atau tidak topik or isu yang amat tidak mendatangkan faedah ini...

2 kUs-kUs:

Nana Rosli on March 1, 2009 at 10:50 PM said...

cik ted,
nana terkejut taw ble bce citer nih!
tak sngka nyaa...
dlu nih alim ni, cmne leh jd gini...
yer ker pondan?tp nmpk dh ala2 nyah la.. huhu
harap2 dia cume lembut je..tak lebeh dr tu..

myQza on March 1, 2009 at 11:20 PM said...

ha ha ha ha.. nana tgk rambut die.. panjang mengurai.. kaler2 lagik!!...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting