Monday, March 09, 2009

PEnangaN s| Up|n & s| |p|n.. |mp|an TerTuna| suDah....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:25 PM
sementara beratur panjang membeli tiket wayang semalam.. aku sempat snap ini...

Photobucket
yang ini aku pun x pasti.. dah tayang atau belum.. tapi rasa-rasanya belum.. hik hik hik..

akhirnya.. setelah berpenat lelah beratur panjang.. akhirnya aku berjaya juga memperolehi tiket!! erk!! aku tidak berbohong... tiket untuk cerita yang aku nak tengok ni.. memang panas!!! macam pisang goreng.. hampir habis untuk tayangan pada pukul 5.00 ptg..

Photobucket
akhirnya berjaya aku miliki setelah beberapa kali percubaan gagal!! ha ha ha ha..

seat yang penuh.. maklumlah cerita pun kartun kan..? jadi kanak-kanak rialah yang paling ramai memenuhi seat. meriah sakan..

ini Sappy!! lembu yang selalu interframe dalam filem ini... alah.. bukan yang original lah.. yang iras-iras je...

dak-dak dua-dua ini...

@upin02 & @ipin02
memang 'happening' gila dalam cerita ni.. sejujurnya.. aku tak pernah tengok cerita Upin & Ipin yang dalam tv tue.. inilah pertama kali.. memang kelakar...
jalan ceritanya memang menarik amat.. adeh.. nak pecah perut aku gelak.. bukan aku seorang je.. hampir satu pawagam tu... sampai rasa tak nak berhenti ketawa..



memang rugi siapa yang tak tengok.. siapa lagi yang nak menyokong filem-filem animasi tempatan kalau bukan kita.. aku memang yakin filem ni "box-office" kalau nak kata rm10 juta tue pun aku hampir percayalah... hehehehhe..

tapi aku nak ingatkan.. bila anda semua tengok cerita ni.. di penghujungnya.. setelah hampir tamat dan senarai nama pelakon atau senarai nama mereka yang bekerja di belakang tabir sedang bergerak di skrin.. jangan sesekali bangun dari seat... kerana cerita ini belum habis sepenuhnya... ada beberapa minit lagi.. memang rugi mana-mana penonton yang dah berduyun-duyun keluar semalam.. hik hk hik.. tak tahu apa nasib yang menimpa pada kedua-dua manusia ini...

Photobucket

he he he he he.. lepas tu barulah betul-betul habis cerita ni.. kalau daripada 10 bintang... aku bagi 8 bintang untuk filem animasi ni.. cuma yang kadang-kadang buat bosan.. bila banyak sangat adegan rasaksa tu (rasaksa ke..? )



jadi.. pada siapa-siapa yang belum lagi menghabiskan ringgit malaysia anda.. selain dari membayar harga tiket.. yang anda juga perlu membeli air, pop corn atau keropok-keropok kudapan.. silalah yer.. jangan rasa berat hati untuk berbelanja gf atau pun bf anda.. pasti tidak rugi!! okey kawan-kawan.. sekian...
Photobucket

nota kakitanganku : Cantik!! cantik!! Cantik.. ( aku pun dah terikut-ikut da..... )



2 kUs-kUs:

farish izaryl @izreez on March 10, 2009 at 12:06 PM said...

byknye cte wayang best skang kann

myQza on March 10, 2009 at 1:37 PM said...

hik hik hik... cuma tiada kesempatan untuk menonton!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting