Monday, April 06, 2009

RancangaN ReaL|t| d| BLOg...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:39 AM
mata tidak mahu pejam... lelap apatah lagi.. jadi aku terfikirkan satu rancangan realiti blog yang aku nak buat... ha ha ha ha ha... hari-hari makan kerepek.. selalu nak merepek..
rancangan realiti yang akan memuaskan semua hati orang yang asyik bertanya.. muehehehe..
alahai.. pagi nanti je aku bagi tau.. apa rancangan 'jahat' yang aku nak buat.. itu pun kalau kepala otak aku ni tidak berubah-ubah fikiran...
nota kakitanganku : kalau bab-bab merepek atau mengarut... aku pasti jadi pakarnya.. hehehehehe...

2 kUs-kUs:

farish izaryl @izreez on April 6, 2009 at 10:04 AM said...

rncangan realiti blog katanyaa haha

myQza on April 13, 2009 at 9:20 AM said...

alahai... rizz... x jadi lak wat rancangan realiti tu.. ha ha ha ha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting