Wednesday, May 20, 2009

amaraN!!! 18sx : pUngguNg |n| m|L|k s|apa..???

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:30 PM
KadanG-kadang bila angin kus-kus aku datang, aku rasa nak buat entry yang agak melampau sikit! Bolehkan..? Aku pasti, entry jenis ini selalu mendapat sambutan yang hangat!! Ha ha ha ha... Tapi, itu hanya tekaan!! Aku pasti, pembaca Blog aku ini, semuanya jenis yang baik-baik, yang sopan-sopan, yang lemah lembut. Yang mana tidak akan teruja langsung melihatkan tajuk yang agak kelucahan ini.

Okey!! Ini gambar dia!! Mari kita teka beramai-ramai. Jangan keciwa andainya gambar ini bukan seperti yang anda semua harapkan!!!


utihp1


Ha ha ha ha...
Jawapan anda semua adalah betul. Punggung ini hanyalah milik seekor kucing yang sedang nyenyak tidur dan tidak mahu di ganggu!!

Photobucket


Okey!! Lain kali aku letak gambar yang lebih hot dari biasa!!!

Nota kakitanganku : wah ! wah! Wah!! Kemain pantas lagi sape tu yang dok klik-klik tajuk entry tu!!! Eh!! Dak Ashie ke tu.. erk! Ayu kot!! Ha ha ha ha..! Ya Ampun!!!

8 kUs-kUs:

~ beaber ~ on May 21, 2009 at 10:14 AM said...

muehehehe montot tucen juwerrr

farish izaryl @izreez on May 21, 2009 at 11:21 AM said...

tomeynya ahak

myQza on May 21, 2009 at 2:42 PM said...

abg beab: jagan keciwa yek!!

rizz : tomey cam tuan die.. hik hik hik..

Unknown on May 22, 2009 at 10:31 PM said...

wah wah wah..aku baru je bukak pasal entri ni hari ni tau..best2 je ko tuduh aku ngan dak ayu..kekekeke..

myQza on May 23, 2009 at 12:07 AM said...

ekekekeke.. buat2 lah lambat komen!!! =P

Ayu on May 23, 2009 at 8:02 AM said...

aku x nampak gbr montot punn???

myQza on May 23, 2009 at 12:06 PM said...

montot..?? lain ke ngan punggung...?? erk!!!

DramaQueen on August 19, 2009 at 5:39 PM said...

oww.. punggung mu yg sangat seksi..ekekek

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting