Tuesday, May 19, 2009

Jejak Kekas|H ..eHhhh..Jejak Kas|H Part 1 ( www.lovemail.com)

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:20 PM
Okey!! Kawan-kawan di Lovechat ( www.lovemail.com ) sila hubungi aku!! Alahai… aku join chatting room ni dalam tahun 2000 gitu!! Chatting room pertama yang aku join!! Kiranya macam budak baru nak belajar menggatallah!!! Ha ha ha ha!! Hampagas!!

Chat room ni antarabangsa. Login je ada banyak negara dalam tu. Dan semestinya aku lepak Room Malaysia, takkan Bangladesh pula!! Hik hik hik...

Nick aku!! Okey!! Aku bagitau. Nick aku asalnya ‘HotGirl’. Oleh kerana aku masih kanak-kanak masa tu, budak baru belajar katakan. Aku tidak pernah memikirkan impak dari nick yang kita gunakan!! Ha ha ha ha...

Maka, berduyun-duyunlah ‘Hotman’ mem’pm’ akU!! Wah!! Masa tu baru aku tahu, Hotgirl tu macam perempuan gersang bebenor!! Cilako!!!

Kemudian atas rasa keinsafan yang amat sangat, aku menukar nick aku kepada nick yang lebih sopan! ‘QreDzA’ !! aku memang taip nick aku macam tu.

Kepopularan aku memang tidak dapat di sangkal!! Kehebatan aku mengatur ayat membuatkan aku mempunyai ramai musuh-musuh durjana!! Ha ha ha ha... Tipu je.. aku baik je bila pakai nick tu.. Tak caya tanya kuang!! Kuang oh Kuang!!

Gosip dan skandal merupakan perkara biasa! Wah wah wah!! Chattingkan.. korang ayat lebih sikit je, mesti jadi punya!! Tak caya cuba buat! Korang tak memerlukan wajah yang ensem macam aku, rupa yang bulat macam aku juga atau kecantikan yang luar biasa, juga macam aku ( Ini tipu, jangan percaya). Atau itu hanya taktik di zaman kanak-kanak yang tidak boleh lagi di praktikkan di zaman dewasa ini..? entah... !

Maka aku akan berskandal dan bertukar-tukar pasangan skandal setiap minggu ( atau hari..? erk!!) hari ini bermuah-muahh dengan orang ini, esok bercayunk-cayunk dengan orang yang itu!! Kalakar gila!! Zaman dulu takda telefon-telefon ni. Aku.. handset pun takda masa tu. Jadi perhubungan di teruskan melaui email. Hik hik hik...

Bila hari-hari kita berbual dengan orang yang sama. Terasakan hubungan itu amat erat sekali. Macam adik-beradik. ( atau pakwe makwe!!) ha ha ha ha... Macam-macam ragam!! Macam-macam perangai!! Macam fesyen dan gaya!! Pendek kata macam-macam ada lah!! Tak caya tanya Dak Kuang lagi sekali!!

Di Lovechat juga aku kenal sahabat yang sebenar-benarnya sahabat. Musuh yang sebenar-benarnya musuh! Yup!! Walau hanya di alam maya, tapi bila hari-hari kita adap komputer, mengatur ayat, berbicara dengan orang yang sama, terasa macam di alam realiti!

Entah, sukar nak lupakan kenangan di Lovechat. Betul tak Dak Kuang?? Dak Kuang apatah lagi!! Ha ha ha ha.. syHhhhhh... kita je tahu!!
Okey, banyak sebenarnya aku nak tulis pasal chatting room ni, tapi bagi aku kenangan tetap kenangan. Tapi ada beberapa nick yang aku masih ingat sampai sekarang. Sebabnya mungkin mereka memberi aku kenangan yang lebih.

Abg Ibaz @ Iwan di Denpasar, Indonesia. Aku tak tahu nak huraikan ‘relationship’ aku dengan dia macam mana. Dia selalu bertindak sebagai seorang abang yang menjadi pelindung kepada adik-adiknya. Aku yang selalu emo dengan dia. Ha ha ha ha...

Nizman dari Singapura!! Argh!!! Banyak cerita antara kita. Terima kasih, walau kini makin jauh dan hilang tapi semuanya Q tetap ingat!! Tidak pernah akan lupa dan luput!

Abg Kaza dari Perak!! Sayang sungguh sebab kita dah lost contact!!

Zaqiuddin @ Neo Kota Bharu. Mesti dah grade dari USM.. dah jadi doktor ke..?

Akak merah.. putih.. hijau dan kuning!! ( Ha ha ha.. pandai-pandai je aku tambah!!)

Sue dak comel yang sombong! Belajar kat KYM tapi hilang!!

Awekganu @ Ermanani ... ghaib. Dak kuang pernah date ngan dia kan..?? ( ha ha ha ha )

Arksenna @ Ark .. tak boleh nak dating atau belanja cendol lagi sebab dah kahwin!! ( abang dunia akhirat dak Kuang )

Adie!! ( Dak kuang musti gelak aku taip nick ni!! Sob Sob Sob! Kekasih golap!!)

Ekin dak Masjid Tanah ke..?

Johnny Bravo @ Shamsul .. Sabah ke sarawak ke..? Lupa da..

Wadi @ Asmadi .. ganu mari..

Manja ... Emo gile budak ni!!Imrannuddin ... mamat kaki ayat dan kaki kelentong!! Ya Ampun!!

Muhd. Luqman @ Manskate dari Sarawak

Mohd Idzham @ Am Penang

Azeri @West kekasih golap dari Kuala Terengganu ( Sorry!)

Zam_sp from sabah ( mamat giler!!)

Zorro

Viking dari johor agaknya.

Siapa lagi..??

Banyak sebenarnya , tapi tak masuk dalam kepala otak ni.

Erk!!

Ex-gf Dak Kuang.. apa nick dia..??? ha ha ha ha.. tak mo sebut.. nanti luka lama berdarah kembali.. hik hik hik...

Akhir sekali nick Kluangman a.k.a kuang ( ada man ke hujung tu??)

Okey!! Okey!! Aku buat entry ni bukan untuk syok sendiri okey!! Aku serius nak cari balik kawan-kawan lama aku. Sebab nak tahu sangat apa yang dah berlaku pada mereka-mereka sekarang..? Adie dah berapa orang anak ek Dak Kuang..?? Ha ha ha ha... Kepada mereka-mereka yang di sebut nama atau tidak... Hye.. I’m Q!! Minah yang selalu menyamar jadi lelaki dan mengusha-ngusha aweks yang malang!! Ha ha ha... Okey stop!!

Nota kakitanganku : Kuang Oh Kuang!! Siapa Dak Kuang ni..?? Yang ni kekasih terang lagi bersuluh walaupun dak kuang golap!! Ha ha ha ha.. Satu-satunya Member Lovechat yang masih lagi aku berhubung. Teman ketawa dan menangis!! ( Sob sob sob!!) Teman yang pandai main gitar!! (Wendu ‘Suatu Masa’) Teman yang pasrah je terima ‘Surat Cinta’ setiap bulan ( Kes zaman-zaman jepun !) Teman yang sentiasa ada di saat-saat kecemasan ( Mueheheheh.. Pukul 3 pagi... ) ha ha ha ha... Banyak lagi lah!! Terima kasih Dak Kuang! Love you man!! ( dengan pertanyaan.. bila nak ‘clash’ denga awek baru tu, leh kita kapel !!!) ( Sambil gelak guling-guling keluar ayaq mato).....

0 kUs-kUs:

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting