Friday, June 12, 2009

Aku Memang MacaM BurunG H.A.N.T.U!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:45 AM
Aku maksudkan burung hantu okey!! Bukan macam hantu. Malam tadi memang tak tidur langsung. Bukan tidur-tidur ayam. Bukan tidur-tidur kucing juga.
Jadi kesan dan akibatnya adalah pagi ini. Mata amat sembab dan pedih. Aku masuk pejabat pukul 8.30 pagi. Ikut suka hati aku je kan...?? Astagfirullah al azim.. Apa nak jadi ni Dak Tedi oiiiii!!!
Orang tidur kau jaga!! Orang pergi kerja kau nak tidur pula!!
Jadi hari ini kerja-kerja pemfailan berada di tahap ke 3 daripada 4. Kira-kira macam nak habislah tu. Kerjanya asyik berdiri untuk 'sorting' surat-surat yang tidak berfail tetap sejak Januari 2009. Agak cergaslah sikit daripada duduk melepek je atas kerusi!!
Tapi mata masih malu-malu garfield nak buka.
Nota kakitanganku : Haruskah aku tidur sekarang??? Buat-buat macam aku tak sihat walau sebenarnya aku mengantuk!! Huh!! Tak baik!!! Kerja!! Kerja!! Kerja!!

6 kUs-kUs:

Unknown on June 12, 2009 at 8:56 AM said...

hahah mujur baca btol2.. kalo idak mmg kompem nampak cam hantu ekekek... pssttt tedi, wat jek pening pala, baring jap dlm bilik fail.. sampai dah penuh satu tabung air liur, baru bangun wakakaka

myQza on June 12, 2009 at 9:21 AM said...

alahhh.. bilik fail tu merangkap bilik beta lah!! kang tengah sedap tidur... ada orang datang!! Kantoi!! Meleh air liur basi lagi!! ekekekeke...

Unknown on June 12, 2009 at 10:34 AM said...

memang HAntu betullah tedi ni pegi letak tajuk camtu kenapa...kekekeke...
aku pong kekdang rasa sleepy kat tmpt keje, kalau tido lewat..tp waktu time nak balik keje dahlah, kalau pagi ok je...walaupong mlm tido kul 1pg, tetap datang awal tmpt keje..pelik betullah aku ni..kalau tido awal, mesti aku bangun lewat

myQza on June 12, 2009 at 10:46 AM said...

ekekekekke.. terbalik sudah!!

aku ngantok bkn apa.. x de orang nak di lawan berbual...
nasib baik mak guard ni ada dtg tolong aku kemas2 bilik.
ekekekekeke..

Unknown on June 12, 2009 at 10:48 AM said...

Eh...Tedi, ko minum nescafe ke sebelum tidur??..

myQza on June 12, 2009 at 11:02 AM said...

x lah!! Tapi aku dgr gak neskepe tu leh wat kita x ngantuk ek?
Umah aku x de neskepe!!

ekekekekeke...

aku minum quaker oat coklat yg baru tu... hehehehehe..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting