Sunday, June 14, 2009

arGhhhhh!! Kawan-kawaN!! Ber| akU kekUataN!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:09 AM


Kenapa ada perasaan sebegini..?? Mengapa?? Dan mengapa aku yang terpilih. Apa salahku? Apa kesilapanku? Inikah keadilan??

ArghhH!! Tekanan!! Bantulah aku leraikan semua kebuntuan ini. Buntu membuat keputusan. Keputusan yang di perlukan segera.

Mengapa perlu tertangguh-tangguh? Ini semua satu kesilapan yang aku sengaja menempah awal-awal. Sepatutnya aku berfikir dahulu sebelum bertindak. Selalu macam tu! Cuai!! Tergopoh-gopoh! Gelojoh! Erk!!

Kini penyesalan tiada berguna. Masa yang lepas tidak boleh di undur lagi. Mahu atau tidak aku perlu lakukan sesuatu supaya semuanya menjadi seperti sediakala. Walau tidak sama tetapi biarlah serupa.

Kawan-kawan!!!
Bantulah aku!! Beri aku semangat dan kekuatan untuk menyiapkan kerja-kerja penyelenggaraan dan pengubahsuaian blog aku ini!! Sob sob sob!!!

Nota kakitanganku : Yer betul!! Fikir dan rancang dahulu sebelum bertindak supaya jika apa-apa berlaku tiada penyesalan!! Singkirkan rasa malas kerana syaiton-syaiton sedang manari-nari girang memperdayakan aku yang dah sampai tahap kritikal malasnya ini.

11 kUs-kUs:

TE-ARE |MOND|™ on June 14, 2009 at 11:49 AM said...

truskan usaha anda sis... mmg perlu kesabaran yg tinggi if nak tukar2 template nie... lg2 org yg amatur mcm kite, kena try & error... aritu, te-are ubah layout nie pon smpi 2 ari nak dpt yg btul2 puas ati... ;)

myQza on June 14, 2009 at 11:57 AM said...

sob sob sob..!! time aceh!! usaha tangga kejayaan!!

hysman on June 14, 2009 at 12:56 PM said...

usaha jgn tak usaha..
hahahaa..
so after dis b4 u wanna change ur template save ur HTML 1st..ok..
hehe..
chaiyok...
:p

Dj Epoi on June 14, 2009 at 3:07 PM said...

Salam......

Salam Kenal ....
Gua link darik budak JB ( HysMan ) Walweeeeeeeeeiiii

white rose on June 14, 2009 at 4:16 PM said...

ntah ape2 je laa akak nih...xyah nangis2 laaa...buyuk rupenye nti...bwk besabo...buat pelan2...lama2 nti cantek lee...

myQza on June 14, 2009 at 4:43 PM said...

hysman.. dah save dah!! tq!!

hy dj epoi!! salam kenal gak

Nana Rosli on June 14, 2009 at 4:44 PM said...

cik tedi,,
mgpekah dikau cry2 gini..
ish2..xmo2.
mmg stresskan sbb byk pilihan?!
xpe2,
wat short list
dan select yg betul suka!
then fullstop, tak yah nak view2 yg mne2 layout dh..tarik nafas~
hihihihi
chaiyok2 ciktedi!
gudluck

myQza on June 14, 2009 at 4:44 PM said...

eekekekkeke.. ustaza dylla.. tensen sbb tetiba malas nak tuko2 ni.. tp jeles lak tgk orh lain punye lah grand!! sob sob sob!!

myQza on June 14, 2009 at 4:46 PM said...

uwaaaa!! Cik nana punyer blog pun cantik!! Kenapa saye hanya pakai blogger punye template!! isk isk isk!!

NoRuLLiSzA on June 14, 2009 at 7:48 PM said...

chaiyok!! chaiyok!! :D
wat sikit2... insAllah berjaya... sabar2

myQza on June 14, 2009 at 10:27 PM said...

ok!! terima kasih. on d way buat ni..x leh stop. kang dah stop alamatnya tertangguh lagi... ekekekke

wal hal senang je copy n paste.
tp dah rambang mata.. hehehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting