Thursday, June 11, 2009

Eh! Eh! Lama Tak Ma|n bEnDa n|!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:52 PM
Okey kawan-kawan! Sempena 'posting' yang ke-100 ini saya nak menjawap tag dari Cik Nana. Lama tak jawab tag kawan-kawan. Jadi, hari ini mari kita bermain teka-teki menjawab soalan bersama Cik Tedi!! Hik Hik Hik...

1) APAKAH NAMA BLOG ANDA DAN KENAPA ANDA MEMILIH NAMA ITU ?


sOmEtmEs sLenT s thE bEst aNswEr~!

Kadangkala Diam Adalah Jawapan Yang Baik..... Ehm... Aku ni selalu ada angin kus-kus. Kalau marah atau terasa hati atau merajuk segala. Aku lebih suka diam. Lebih suka menjauhkan dia dan tak suka nak marah-marah. Kata orang simpan dalamlah!! Hik hik hik.. Kalau dah okey. Aku sendiri yang akan memula percakapan.

2) APAKAH LINK BLOG ANDA SEKARANG DAN BAGAIMANA BOLEH TIMBUL IDEA UNTUK MENAMAKANNYA SEPERTI ITU?



http://myqza.blogspot.com/

Nick yang dah aku guna berabad. Asalnya Nick ni Qriedza. Tapi di pendekkan menjadi Myqza.

3) APAKAH 'METHOD' PENULISAN DALAM BLOG ANDA


Method..? or.. Metot!! Ha ha ha !! Metot tu nama gelaran anak buah aku sebab dia comel!! ekekeke... Tetiba!! Okey!! Aku suka tulis secara skema tanpa menggunakan 'short form' atau bahasa pasar. Tapi tak semualah. Entahlah. Mungkin aku nak menunjukkan bahawa aku ni mendapat 'straight' A dalam Bahasa Melayu untuk peperiksaan UPSR, PMR dan SPM!! ( Riak... riak... Astagfirullah al azim... )
Aku menulis mengikut kehendak hati. Tapi blog ni lain dari blog aku di 360 dulu. Di sini aku cerita tentang hidup aku hari-hari. Tiada yang menarik. Sekadar menulis untuk tatapan sendiri.


4) PERNAH TERASA NAK HAPUSKAN BLOG ANDA? SEBABNYA?


Tak pernah terlintas lagi. Sebab blog ni baru sahaja beroperasi. Bak kata orang. Belum panas punggung. Apa kehelnye nak hapus-hapus ni. Nyah.. nyah soalan ini. Tak sesuai!!!


5) ORANG SETERUSNYA UNTUK DI TAG


Siapa-siapa yang baca 'posting' ni dan rasa diri begitu kacak dan kiut-miut silalah ye, ANDA DI TAG!! Hik hik hik...

Nota kakitanganku : Wah! Taglah lagi!! Tengah ada mood nak jawab ni!! Ekekekeke!! Kalau ada hadiah menjawab tag lagi bagus!!! He he he he!!

4 kUs-kUs:

Nana Rosli on June 11, 2009 at 9:41 PM said...

ade adiah maa~
cik tedi, anda memenangi percutian selamat 2 hari iaitu pada 13hb & 14hb nih~ percutian dmne? drumah sudehh..hihihihi

myQza on June 11, 2009 at 9:48 PM said...

:P.. saje ek? tau dah.. sob.. sob.. sob!!

colorful.life.freedom on June 11, 2009 at 10:39 PM said...

rajin wat tag ek..sy ske gak..if de mood lr..

nape cuak?ala..rslt exm nk kuar td...post ni ptg td pny, b4 cek rslt..hehe...cuak lr awak..

myQza on June 11, 2009 at 10:42 PM said...

wah!! dah check dah..? ok ke..?
harap2 ek..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting