Friday, June 26, 2009

GooD ByE MichaeL JacksOn - Al-Fatihah-

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:10 PM
xsxs


Aku mulanya tidak mahu menulis lanjut pasal ini.

Tetapi bila aku menonton Buletin Utama, membuka siaran MTV , Channel V, E! dan melayari internet aku dapat rasakan yang aura MichaeL JacksOn begitu dasyat sekali.

Jadi aku mengambil keputusan untuk meninggalkan sedikit coretan di sini sebagai menghormati pemergian Raja Pop Dunia tersebut.

Dan aku berharap agar jenazahnya dapat di semadikan mengikut cara Islam. Insya-Allah.

Nota kakitanganku : Selamat Tinggal MichaeL JacksOn. Kehadiran anda mewarnai dunia seni dunia...

6 kUs-kUs:

Anya on June 26, 2009 at 10:44 PM said...

I was also a GREAT fan :(
Sooooooooo sweet
of you to think on Michael ^__^

Anya :)

myQza on June 26, 2009 at 10:46 PM said...

yes Anya.. everybody gonna miss him a lot!! :(

TE-ARE |MOND|™ on June 27, 2009 at 2:03 AM said...

x sempat die wat konsert kan... anywy, moge2 dia disemadikan mengikut cara Islam...

myQza on June 27, 2009 at 2:10 AM said...

ye te are.. doa2 begitulah..

Unknown on June 29, 2009 at 8:04 PM said...

Tedi, Michael Jackson Islam ker??..Apsal aq x tahu nih??...

myQza on July 1, 2009 at 7:40 PM said...

chem!!! Alahai!! Ko baru turun bertapa ke??

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting