Thursday, June 25, 2009

Kau bUat Aku Tak tenTu araH!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:36 PM
sw

Seminggu tanpamu, aku resah gelisah, jadi tidak tentu arah. Aku amat-amat memerlukanmu. Bukan aku saja. Dak Itam juga! Dak Utih juga!

Telingaku jadi sebu. Terasa ada harimau yang menari-nari di dalamnya. Terasa ada semut bergendang-gendut! Terasa ada anak lipas berlari-lari keriangan. Argghhh!!! Mengapa kau tiada... Mengapa aku terlupa!! Tekanan!!

Nota kakitanganku : Telinga aku dah gatal-gatal!!!!!

@damn

9 kUs-kUs:

Ayu on June 25, 2009 at 6:28 PM said...

telinga gatal senang jekk.. ko pi la siram ngan minyak gas.. for sure elok beb..!!

white rose on June 25, 2009 at 6:48 PM said...

akak kira keras hati jugak...smggu bru rindu...sy hari2 tau...hahahaha....pas mandi subuh2 tuh mesti rindu bngat...smpai dibuai indah bile bersamanye...hahahha

myQza on June 25, 2009 at 6:54 PM said...

ok cikgu ayu!! Aku akan buat!! aku buat kat adik ebradik 2 ekor tu dulu sbg xperimen.. ekekekeke

myQza on June 25, 2009 at 6:55 PM said...

bukan keras hati apa.. x berkesempatan nak beli!! Huwaaaaa... kedai runcit kg den x do jual!! Jusco je ade agknye ustazah oiIII!!

myQza on June 25, 2009 at 6:56 PM said...

eh eh.. baru perasan.. org2 yg komen dulu ni cikgu cikgi belaka.. harap beri komen yg bernas yg .. ekekekekek semoga dapat jd ikutan!! :P

Ayu on June 25, 2009 at 8:20 PM said...

laa.. apsal la kedai runcit ko tuh xder jual mende alah tuh?? lenkali ko beli bebanyak.. lps tuh ko jual balik kat kedia runcet tuh.. pastu for sure xder masalah nk mewendu kan dia lagikk..

hehhehe.. amacam bernas x my idea??

myQza on June 25, 2009 at 9:24 PM said...

ye ye cikgu ayu!!
Aku akan beli secara borong di mydin!! Leh wat bisnes putik kapas!! Ha ha ha ha!!

dEwIchEnta on June 27, 2009 at 3:14 PM said...

fisrt time den tgk igtkan gamba bunga #-o rupenye gamba tpt korek tinge :-w nk geget akak jap blh x :-w

myQza on June 28, 2009 at 10:05 PM said...

ekekekekke.. seni tu!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting