Monday, June 15, 2009

Okey!! |n| BeLum mUktamaD!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:47 AM


Aku dah kehabisan idea. Aku akui kadangkala perkara yang kita fikirkan mudah, rupanya tidak. Jangan pandang remeh orang kata.

Hik hik hik.. Akhirnya aku dah nampak rupa blog aku macam mana. Maaf kawan-kawan andai ini bukan seperti yang di harapkan. Aku akan 'edit' dari masa ke semasa.

Sekurang-kurannya aku mencuba. Berjaya atau tidak janji kepuasan itu dapat aku rasakan.

Terima kasih kepada yang beri semangat gila-gila tu. Ahaks!! Over sangat ek minah ni, nak tukar template pun lorat gila!! Orang lain tukar sehari 5-6 kali pun tak lorat macam ni.
Ha ha ha ha..

Yup!! Malu bertanya sesat jalan. Terima kasih pada kawan-kawan yang beri nasihat.

Nota kakitanganku : Jauh Perjalanan Luas Pandangan!!!
(eh eh!! Macam tak kena je dengan tajuk entry!!)
Hik hik hik..

7 kUs-kUs:

myQza on June 15, 2009 at 1:52 PM said...

okey!! Testing 1..2..3..

Harap2 boleh lah.. dak tupai ni dah tak tau nak baiki lagi da...\

eekekekek!!

Nana Rosli on June 15, 2009 at 2:43 PM said...

wahhh~
dh lainnnn

myQza on June 15, 2009 at 2:52 PM said...

lain sket je cik nana!!
cik nana nye lain banyak.. ekekekekeke

TE-ARE |MOND|™ on June 15, 2009 at 4:35 PM said...

hah!! baru leh komen... kesulitan dpt diselesaikan dgn pantas... bravo! bravo! hehe ;)

myQza on June 15, 2009 at 5:09 PM said...

ekekekekke.. sebbaik bijak sket... TQ TQ!!

Nana Rosli on June 15, 2009 at 5:39 PM said...

blog skin kiter bese je..sgt old peshenn..huhuhuhu dh bosan gak menatap layout tu...tp malasssss sgt nak tukar! cik tedi kan terer, help me laa, can can??

myQza on June 15, 2009 at 5:44 PM said...

elelelelelle.. kita lak..? kite mana terror.. x tdo malam tau siapkan.. ekekekeke....

jeles gile tgk blog org lain cun melecun tu.. ekekekeke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting