Tuesday, July 07, 2009

akU BetuL-BetuL t|Dak FahaM YanG |n|!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:25 PM
Ada sesiapa yang boleh tolong beritahu aku ....

Okey! Baca ini dulu.

Babi itu di sembelihkah selama ini? Kenapa aku tidak tahu binatang itu di sembelih bukan di suntik untuk mematikannya..??

Atau memang aku yang tersilap? Siapa-siapa boleh beri aku jawapan yang pasti?

Nota kakitanganku : Mungkin perkataan 'sembelih' itu nampak lebih sopan? Okey! Okey! Aku tunggu jawapan kamu.....

16 kUs-kUs:

Unknown on July 7, 2009 at 2:25 PM said...

ermphh*&^$$^^&&@#@#$..
x tau nak komen ape..

myQza on July 7, 2009 at 2:27 PM said...

^%%$&***^%$#.. aku pun !!

azianierdawati on July 7, 2009 at 2:32 PM said...

blurrrr

naisb baik bf aku x mkn babi

myQza on July 7, 2009 at 2:55 PM said...

erk!! bf? La la la la la!! x jawab soalan ni!? sembelih ke cucuk!!???

ItaJeff on July 7, 2009 at 3:14 PM said...

hehehe...lucu + loya aku ngan topik ko hari ni...sembelih maaa..kalau cucuk byk kos hehehe...tu teori aku jer...sembelih lg senang

myQza on July 7, 2009 at 3:24 PM said...

babi sembelih ke.. ? kenapa den dah suku thn idup.. baru tahu.. uwaaaaa....

Unknown on July 7, 2009 at 4:23 PM said...

pe yg perlu diperkatakan..
ngak perlu difahami sebab kita bukan makan 'dia' kalo 'dia' sembelih atau idak, bukan? ekekekeke

myQza on July 7, 2009 at 4:30 PM said...

alah.. aku cuma nak kompomkan.. kenapa kalau ada berita musti cakap.. 'pusat penyembelihan' bukan ' pusat suntikan' :P

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 7, 2009 at 6:24 PM said...

Allah...ada juga ke bende camni...

knapa masih nak makan babi bila dh ada info yg 'xbaik' ttg babi...ya Allah, tgk je cacing2 yg ada kat babi...bukan kata makan, nak dekat pun takut...

tak pakai otak ke diorg ni???

:: eyeNa :: on July 7, 2009 at 6:32 PM said...

is is.. tak terpikir pulak aku lam hal ni.. ha'ah laa nape ckp pusat penyembelihan kan.. is is is.. compius2.. aku dah jd compius jugak ni..uwaaa.. buat malu negeri aku je.. is is is..

myQza on July 7, 2009 at 7:11 PM said...

entahlah Norul... dah jd peberet derang!

myQza on July 7, 2009 at 7:11 PM said...

ko ni eyena.. x membantu menjawab soalanlah.. tp membuat soalan lak.. ekekeke

:: eyeNa :: on July 7, 2009 at 7:56 PM said...

ngee ok laa tu bg penghangus semangat kat org len untuk menjwb soalan.. ok2 meh nk jwb.. emm "entahlah" ngeee..

myQza on July 7, 2009 at 8:07 PM said...

ampehhh :P

aku betul2 kompius ni.. dah gugel dr td x dapat jawapan.. sebenaunye babi ni di suntik atau di sebeleh.. leher pun x nampak.. boleh ke sembeleh..

white rose on July 8, 2009 at 12:09 AM said...

URM...masih dlm pencarian...pd pendpt sy laa kan...tjuan nama "penyembelihan" adalah lbih sesuai dorg letakkan dr perkataan "suntikan"...org cina pun dh terror b.m laa kak...dorg dh tau perktaan mana yg sesuai tuk diletakkan...dh, jgn compiuh lgi...

myQza on July 8, 2009 at 7:45 AM said...

ayat tu buat kita kompius.. x dpt nak bayang babi tu di sembeleh mcm mana!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting