Friday, July 10, 2009

C|kgu ayU, akU DaH JAwaB TAG kaMu!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:07 PM
Sementara mahu sambung kerja semula, mari bersama-sama menjawab TAG!


:err:Nama Timangan Anda :

Mak Lang ( anak buah aku)
Za ( Keluarga )
Tedi (Kawan tenet)
Q ( Dak Kuang ....Ekekekeke)

:kiss:ANda Seorang Yang :

Sensitif
Cepat Merajuk ( Muehehehe)
Jiwang n Lomentik (sama macam daK Ayus)
Tegas
Pendiam (Plus pemalu.. ekekkeke )
:wink:Insan Teristimewa. Describe Apa Yang Buatkan Dia Istemewa Pada Anda :

Sahabat Aku Dak Kuang. Dak Kuang sila angkat tangan!! Sebab dia sahabat menangis dan ketawa aku! Tak caya tanya dia!! Eh Eh!! Jangan!! Nanti dia akan cakap, aku kuat menangis!! He he he!!
:pompom:Lagu Kesukaan Anda :

Lagu Suatu masa Dari M. Nasir. Sila petik gitar sekarang Dak Kuang!! ( Plus 'Kejoraku Bersatu)
:smoke:Makanan Kesukaan Anda :

Kue Teaw!! Aku tak tahu ejaaan yang betul!! Hik hik hik!!! ( Goreng, hailam, bandung.. etc. Janji berasaskan kue Teaw!! )
:look:Warna Kesukaan :

Hijau. Hijau itu menenangkan.

:dizzy:Sikap yang Membuatkan Anda Stress :

SIkap manusia yang cakap asyik nak betul saja dan tak mahu mengaku kesilapan sendiri dan berhadapan dengan orang yang tidak tahu membuat keputusan.


:flower:Tiga benda Yang mesTi ada Dalam Beg anDA :

Purse
Pen drive
Buku Bank ( Ekekekekke)

:cry:Kali terakhir anda menangis dan kenapa :

2 minggu lepas. Sebab tinggi suara pada seseorang dan kemudian rasa bersalah. I'm Corry!!

:what:Tag 7 rakan anda :

Sila jawab siapa yang nak jawab!!!


Nota kakitanganku : Seronok juga jawab TAG jika idea tak datang nak tulis 'entry' apa. Ha ha ha!!

19 kUs-kUs:

S@Y@NGH@SNI on July 10, 2009 at 2:50 PM said...

ko cengeng rupenyer...
psst..kita sama arr..
mudah nangis...

myQza on July 10, 2009 at 2:53 PM said...

ekekekekekekeke... la la la la!! psstt.. jgn ckp kuat2.. ekekekke

Unknown on July 10, 2009 at 3:01 PM said...

brutal2 ko pun leh nanes ek.. yg kelakonye ko yg marah kat org bukan org yg marah kat ko hahahah

Unknown on July 10, 2009 at 3:22 PM said...

muahahaha...jiwang dan lomentik..tp ye ke dak ayus lomentik?lomentik ngan hubby dierlah..ahaha..

...dak aku tu tagged gak aku, tp malas nyelah nk wat...nanti2lah..

Unknown on July 10, 2009 at 3:24 PM said...

".dak aku tu tagged gak aku, tp malas nyelah nk wat...nanti2lah.."

silap tulis..aku nk tulis :
"dak AYU tu tagged gak aku, tp malas nyelah nak wat.."

..harap maklum..teh oh ais limau satu..

TE-ARE |MOND|™ on July 10, 2009 at 4:38 PM said...

huhu... hari ni dalam sejarah lah tedi jwb tag... kwang kwang kwang...!!

Unknown on July 10, 2009 at 5:55 PM said...

lerr.. nangis sbb marahkan org...
ingatkan nangis sbb kena marah.. kelakar..hikhikhik
tp yg bagusnyer tu nangis sbb rase bersalah..ok what..

myQza on July 10, 2009 at 6:58 PM said...

ena : bila aku marah kat org.. aku ternangis... jd mcm nampak aku lak salah.. lglah sedih.. ekekeke

myQza on July 10, 2009 at 6:58 PM said...

ko jgn nak jadi pemalas dak ashie... wat cepat!!

myQza on July 10, 2009 at 6:59 PM said...

te-are : sekali sekala... ekekekek.. klu ade TAG passing lah.. ekekekeke aku akan dgn gigih menjawabnye

myQza on July 10, 2009 at 6:59 PM said...

ekekekke lady ... pk2 balik.. ntah ape ntah.. ha ha ha..

ItaJeff on July 10, 2009 at 7:20 PM said...

Salam Cik Tedi..
Akak suka posting ko yg ni..sbbnya akak kenallah skit2 psl ko...cepat merajuk rupanye ko ni yer hehehe...

p.s. kalau ko mai kk habaqla kat akak..kita leh panjat gunung kinabalu sama2 hehehe

myQza on July 10, 2009 at 7:38 PM said...

ekekekke.. maceh kak ita..
nak panjat gunung ek?? alahai.. bukit pun dah mengah kak!! ekekekek.. maunye separuh jalan.. dah mintak cpr... ekekekeke

ustazah dyLLa said...

akak...bg laaa sy nangis...sy susah nangis daaa......ati tegar sngt........

p/s: agaknye msa bakal suami ucap "AKU TRIMA NIKAHNYA ..........DGN MAS KAWIN RM....... TUNAI"......masa ni laaa air mata ku mengalir.......

mmmaaaaaaaaaakkkkkkkkk..............nk kawin...nk kawin...nk kawin...

myQza on July 10, 2009 at 9:26 PM said...

lor... ko bukan penangis tegar ek..? meh den lompang laju2.. sure menangis.. ekekekek

ustazah dyLLa said...

truk sungguh pe'el ustazah tu ek...anak sapa laaa....isk...isk...isk...

myQza on July 11, 2009 at 1:24 AM said...

ekekekkeke.. kunun tabahlah tu.. InsyaAllah.. klu ada dugaan dan coobaan.. ko musti leh tepis..

idop ustazah dylla.. ekekekekke

Anya on July 11, 2009 at 4:07 AM said...

Lovely kitties
those icoons
I love it :)

Kareltje =^.^=
Anya :)

myQza on July 11, 2009 at 1:16 PM said...

tQ anya

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting