Saturday, July 04, 2009

K|sah Kam| BerhOyE-hOyE D| myD|n

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:42 PM
Photobucket

Muka teruja kerana saya di beri minum Ribena!!

c2
BluuueeekKKk!! Saya ada Ribena!! Kamu tiada!!

c3

Alah... bila nak habis beli ni... Penatlah jaga barang. (Bluuuweekk balik!)

c4

Tema adalah merah jambu!

c5

Okey! Singgah makan-makan percuma di sini. Eh eh!! Ibu saya yang bayar!!

c14
Orang adalah lebih kurang ramai juga!! Tengok! Itu kereta sorong Adik Ija. Dia tengah tidur!

c7

Mak Lang punya Nasi Beriani Ayam!!

c6
Mak Cu nya Nasi Kandar Ayam!!

c8

Dari kiri : Mak Cunya Teh Ais, Mak Langnya Fresh Orange dan ibunya Teh Tarik! Saya???
Ini tidak adil!! Ribena lagi! (emosi: Merajuk!!)

Okey!! Yang dua tinggi macam gunung tu, Roti Tisu. Kami semua adalah tamak kerana meng'order' begitu banyak makanan. Ibu cakap lagi kalau tak habis 'Roti Tisu' tu, ibu akan pakaikan di kepala saya untuk di bawa pulang sebab susah nak di masukkan ke dalam plastik! (emosi : merajuk lagi!) Kenapa perlu saya?? Adik Ija kan ada juga!! Okey! Seorang satu! Baru adil! Adik Ija setuju tak?

c15

Selamat Tinggal Pakcik Mydin!! Saya mahu pulang! nanti saya datang lagi!!

Photobucket

Okey!! Mari teka! Siapa yang bawa kereta?

c12

Jalan adalah 'clear' dan tidak sibuk!!

c16

Oleh itu, saya lah yang memandu!! He he he he!!! Kamu ingat saya tak boleh 'drive' ke? See my leg lag!!

c13

Wei! Wei!! Duduk dendiam kat sebelah yer.. Jangan nak terlebih perasan! ( Pssst: Itu bantal busuk saya, puting Adik Ija yang sudah jadi hak saya dan jam 'Hello Kitty' yang ibu baru beli minggu lepas di Mydin juga!!
Okey semua! 'entry' ini Mak Lang 'passing' pada saya suruh buat. Jumpa lagi!

Nota kakitangan Dak Kakak : Aunty Ashie , Mak Lang cakap tak dapat nak kirim salam kat Mat Bangla Mydin. Masa nak balik tadi gelap sangat kat tempat 'parking' tu. Kami cuma nampak lampu merah yang mereka pegang masa nak beritahu tempat laluan keluar. Warna kulit mereka sudah tenggelam dek malam yang gelap!! I'm corry!!



12 kUs-kUs:

Anya on July 4, 2009 at 10:19 PM said...

BEAUTIFUL pictures :)
Is it your child,
so Sweet and lovely ....
Thanks for sharing
so many pictures.

Have a nice weekend
Kareltje =^.^=
Anya :)

myQza on July 4, 2009 at 10:25 PM said...

hehehhe.. nope! she's my niece!! thank's

Unknown on July 4, 2009 at 10:54 PM said...

its coke dak kakak..nanti sy pegi sendiri mydin tuh kim salam kat bangla..ahaha..

myQza on July 4, 2009 at 11:06 PM said...

okie dokie!! :D

white rose on July 5, 2009 at 2:19 AM said...

aik,nmpk bunga telur tuh...wane pink gitu...akak nk tawin ke?

myQza on July 5, 2009 at 4:30 AM said...

erk! tawen??? (wat2 terperanjat!!)

lupie on July 5, 2009 at 8:55 AM said...

Eh, nie memang F1 driver in making laa ....
Imagine getting to Mydin in less than 5 minutes when she grows up! :)

myQza on July 5, 2009 at 10:02 AM said...

ekekekekke!! Wanita Pertama Memandu alam Fi!! ye ye!!

Softtouch [Hanim] on July 6, 2009 at 9:03 AM said...

patutlah jln clear dia bg driver yg tecik tu jln...he he he

myQza on July 6, 2009 at 10:45 AM said...

ekekekeekeke.. nak juga tu!!

farish izaryl @izreez on July 7, 2009 at 2:24 PM said...

wahh nasi kndar..suke3!

myQza on July 7, 2009 at 6:04 PM said...

ekekekekeke.. suka makan ek?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting