Saturday, July 18, 2009

|n| anTara akU DengaN TM Net. YanG La|n keTep| sekejaP!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:30 AM
Photobucket


Okey!! Streamyx!! Kamu memang SAKS!! ( Streamyx Amat KurenG Sekali!!) Kamu ingin jadi seperti saluran televisyen berbayar itukah? (ASTRO = Bukan Nama Sebenar!!)

Bila mendung sahaja kamu jadi begitu lembab! Bila hujan sahaja kamu terus tidak bergerak!! Kamu sakitkah? Jika sakit jangan bekerja. Pergi dapatkan rawatan susulan. Jangan menyusahkan aku dengan sakit hati sebegini.

Aku mengupahmu RM 66.00 sebulan. Bukan percuma. Kamu di bayar. Kalau dalam 31 hari 30 malam hujan tidak berhenti. Patutkah aku membayar kamu juga walaupun perkhidmatan yang kamu beri sebegini rupa?

Kamu jangan fikir aku takut dengan kamu. Bila-bila masa sahaja aku boleh putuskan hubungan dengan kamu. Bukan kamu se'......' ( tidak tahu isi!) yang ada. Ramai lagi yang ada. Aku ada banyak pilihan. Tapi kamu bernasib baik kerana aku memilihmu. Oleh itu, perbaiki diri. Jangan buat aku jemu dan bosan. Jangan buat aku sakit hati hingga kita putus hubungan!

Aku masih ingin beri kamu peluang perbaiki dan muhasabah diri. Aku tahu setiap apa sahaja punya kesilapan masing-masing. Aku bagi kamu peluang, manfaatkan sebaik mungkin.

Jangan sampai aku berpatah arang berkerat rotan dengan kamu!!


Nota kakitanganku : Maafkan aku kawan-kawan kerana tidak dapat me'lomen-lomen' dan meraba-raba di blog kamu semua. Jangan salahkan aku!!

30 kUs-kUs:

Watierman on July 18, 2009 at 12:28 PM said...

patut le pagi ni tak sarapan kat umah akak...tak marah..risau jer...kasi tukar ke Cel...apa nama sarikat tu..yg ada broad..lagi...boleh bawa lappy gi rata2..jaga ko streamyx...amaran keras...sebab akak pun terkena sama! he..he..he

sharamli on July 18, 2009 at 12:30 PM said...

0k..xsalahkan kamo0

myQza on July 18, 2009 at 12:34 PM said...

kak wati : oleh kerana saya duduk dalam hutan.. x leh pakai lah broadband tu.. ekekekeke

myQza on July 18, 2009 at 12:34 PM said...

maceh sha : dah mandi sha? ekekekeke

Ayu on July 18, 2009 at 12:46 PM said...

oo.. psal stimik yg dah x stim lagi upanya.. hahhaha.. aku menduakan stimik ini.. mmg aku tau kecurangan dan kelembapan tahap gaban stimik nih.. nama je stimik.. tapi x stim langsung.. huh!!

DramaQueen on July 18, 2009 at 12:49 PM said...

ah.. streamik memang sucks dan bangsat! buat la promo macam haram gah cemana pon.. tapi outcome tetap gampang!

ko tukar je la dak ted.. tukar gi mobile broadband lain.. senang ko nak bergerak bersiaran langsung dari tepi kolam renang seksi pon bley.. lebih2 lagi dgn dakbudak kucen ko..

itu lebih menguntungkan..

p/s:aku dulu pengguna stimik dan dialup. memang macam bangsat!

myQza on July 18, 2009 at 12:51 PM said...

dak ayus : akau kalau duduk tongah2 bando.. mmg aku menduakan stimiq.. to.. duduk dalam pokok kelapa sawit.. pasrah jek lah.. line x do!

myQza on July 18, 2009 at 12:52 PM said...

mrs giggle : alasan aku seperti di atas.

stimiq dgn Astro 2x5 jek..
macam ampeh.. ko ckp buih2 mulut jek.. x de apa2 kemajuan!

[z@ck] on July 18, 2009 at 1:21 PM said...

hoh..
streamyx pn bt hal gak ke time ujan?
parah la klu musim tengkujuh..
huu..sia2 je byr rm66 sebulan kan..

TE-ARE |MOND|™ on July 18, 2009 at 1:30 PM said...

huhu... marah nampak!! eehhh! ini bkn marah tp nasihat!! hehehe... ooo ye ke, so far teha guna streamyx ni xde lak problem if ujan... same jer kelancarannya... nasib ku baik mungkin... moge jodoh ku & streamyx semakin berpanjangan... huhu!!

fez_the reds on July 18, 2009 at 1:34 PM said...

hahahah..
marah btul yer..
anyways nice word lah..

myQza on July 18, 2009 at 1:43 PM said...

ye lah zack.. stimiq ade penyakir ASTRO gak. sabau je lah!!

myQza on July 18, 2009 at 1:44 PM said...

te-are : mishh yuu yuu!! ekekekek

a'alah te are.. mungkin sobab den dok lam estet kot.. ekekekeke

myQza on July 18, 2009 at 1:44 PM said...

hye fez : terima kasih :)

Anya on July 18, 2009 at 2:33 PM said...

Have all a lovely weekend
purss
Kareltje =^.^=
greetings
Anya :)

myQza on July 18, 2009 at 2:36 PM said...

hye anya.. have a lovely weekend too!! Thank you for coming here!!

aniszshahira on July 18, 2009 at 3:55 PM said...

hahaha..
streamyx memang slow sikit..
kalo ujan..ribut petir..
lagi langsung tak ble guna..

Unknown on July 18, 2009 at 4:08 PM said...

sy x masuk dalam ini cerita..sy pakai beruk beng..tp beruk beng pong lembap gak ..

myQza on July 18, 2009 at 4:30 PM said...

ye lah anis. buat sakit hati jek...

myQza on July 18, 2009 at 4:31 PM said...

dak ashie. beruk beng ko tu tak terlatih kot.. tu yg lombab.. ekekekeke

teuku@ceh on July 18, 2009 at 4:41 PM said...

haha...lawak la bahasa korg nie...kreatif...

myQza on July 18, 2009 at 5:06 PM said...

erk! terima kasih teuku@ceh!:)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on July 18, 2009 at 5:40 PM said...

kamu melomen blog ku?

aduh~

seb baek dia masih pakai baju~

ItaJeff on July 18, 2009 at 6:56 PM said...

Salam Cik Tedi..
akakpun sama ngan ko...masalah Awangku Streamyx Pengiran Telekom ni mmg dah lama buat akak menyampah tahap gaban..dia tak kira mendung ke panas ke kalau dia rasa nak buang tebiat..dia tetap buat..ni selalu buat my blood go upstair..akak mmg dah berkira2 nak putuskan hubungan ngan c streamyx ni..tgklah masa bulan mengembang nnt akak nak p meminang c Awangku yg satu lagi tu..nak merisik2 dulu prestasinye ok ker tak..

myQza on July 18, 2009 at 7:03 PM said...

dak zra :aku melomen secara halus...tidak nampak denganpandangan mata kasar,, ekekeke

myQza on July 18, 2009 at 7:04 PM said...

eloklah kak ita..sebelum meminang kena merisik dulu.. buatnye x cun.. maunye menyesal.. ha ha ha

messyremo on July 19, 2009 at 4:19 AM said...

aik?

dah jadi cm astro jek..

bior betol~~teruk gilakk

myQza on July 19, 2009 at 8:11 AM said...

ye lah messy.. ni skang .. pun cenggitu.. cuaca mendung nak ujan.. stimiq pun turut mendung!!

Kapten Luffy on July 19, 2009 at 1:59 PM said...

dulu aku ceraikan maxis broadband

myQza on July 19, 2009 at 6:17 PM said...

eh eh.. asal? beruk beng meksis pun x ok ke luffy?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting