Tuesday, July 14, 2009

|n| cEr|ta SemaLam, Tap| BaCa Har| |n|....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:07 AM
Semalam aku adalah saja-saja cuti. Jadi masa untuk berhoye-hoye. Niat awalnya ingin ke 'car wash' untuk mencuci kereta. Tetapi perasaan malas itu semakin menebal. Akhirnya kereta itu tetap seperti sambal belacan tetapi tidak boleh di makan dengan nasi!! Gila ke apa??
d11

Ke Tesco membeli barang-barang. Ya! Smartheart! Sebab di kitten.com.my aku dengan riaknya menaip SweetHeart! Ha ha ha... Jadi orang yang membaca jadi keliru. 'Eh! Ada ke jenama tu?' Aku dengan 'kondipen' menjawab. 'Ada!' Hik hik hik...
Makan-makan's time...
d2
Aku tidak sempat untuk 'menyekodeng' nama restoran ini. Eh! Atau mungkin juga terlupa! Sila gugel. Ha ha ha... Lokasi di Bachang, Melaka. Pertama kali aku ke sini sebab mahu merasa 'Coconut Shake'nya. Sila lihat gambar di atas. Ekekekeke..
d3
Nyummi.. Nyummii.. Ada asikrim juga! Sesuai untuk kanak-kanak seperti orang yang membawa aku ini dan aku juga. ha ha ha..
d4
Aku tidak tahu mengapa aku meng'order' ini. Sedangkan banyak lagi menu lain yang boleh di makan. OMG!! Aku sudah 'gila' dengan makanan berspesiskan kuew tiaw!!
d1
Ini pula Nasi Lemak Kukus. Bukan aku yang makan. Dak tue yang makan. Hik hik hik..
d6
Licin
d7
Bersih
Photobucket
Berseri. Eh! Sedap!!
d8
Lengang
d9
Sibuk.
Eh! eh! Makin lama makin sedikit perkataan akukan? Ha ha ha ha!! Okey! Okey! Aku sudah tiada idea yang bernas. Kamu layan saja gambar-gambar ini.
Nota kakitanganku : Kepala masih lagi pening-pening lalat!! Huh!!

24 kUs-kUs:

Puan Ninie on July 14, 2009 at 9:47 AM said...

heheheh
melaka best..;)
cam tau je tpt coconut tue wak...;)

myQza on July 14, 2009 at 10:05 AM said...

wah!! sha dok mane ek??

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on July 14, 2009 at 10:09 AM said...

oit~

ko gi melaka jalan2 tak hajak aku~

ajak aku lah laen kali...

seedey!!!

coconut apa tu sgt best!!

aku nak..nasi aku tak heran~ hahaha~ sebab aku cinta sawah~

DramaQueen on July 14, 2009 at 10:21 AM said...

kenapa aku tak jumpa tempat2 seperti senario tu kat klang ye.. kat mana tu?

muahahahaha.. terbangang pulak soklan aku.. bukan ape.. aku teruja bila masuk blog ko ni.. tengok kucen.

myQza on July 14, 2009 at 10:23 AM said...

hari2 g melaka dak zara!! len kali aku ajak ko..

ko x makan nasik ek? baguslah. ekekeke.. bg aku petua untuk jadi pencinta sawah! sbb aku kuat makan nasik!! ekekekeke

myQza on July 14, 2009 at 10:24 AM said...

ekekekekek... puan giggling.. nanti aku minta tuan restoran pindah ke klang sebentar..
ekkekekeke

Neeza.Areef on July 14, 2009 at 10:27 AM said...

ko tau ted dulu time kt jengka minuman plg fofuler ni la coconut shake..asal weekend g paso mlm tu wajib bli..pstu bila dah abis bajo non hado jual di mano2..uwarrrghh rindu nye kt coconut shake nih..

myQza on July 14, 2009 at 11:26 AM said...

dah ada ke? nape aku tertinggal jauh ni.. baru merasa ni hah.. hehehehe

Unknown on July 14, 2009 at 11:27 AM said...

den suko air kelapa lam kelapa..(ko ckp aper nih???memang lah air kelapa duk lam kelapa..xkan lam tembikai..aigooo)

tedi, tu keuw teuw bandung ke ratna...kalu ratna putih kan??

myQza on July 14, 2009 at 11:36 AM said...

ekekekekek.. air kelapa bakar ke dak ashie..?

ratna ke lagna?
ko pandai2 je bg nama ratna..

lagna ni kelate je kan?

yg ni kire name die aku sebut kuew tiaw basah. dia bg yg ini. yg ini bkn basah lg.. banjir dah.. ekekeke...

BumiOrangAsing on July 14, 2009 at 12:20 PM said...

woo... bestnya coconut + aiskrem..
cedap!!!

Softtouch [Hanim] on July 14, 2009 at 12:21 PM said...

ta penah mkan pun coconut ade eskrem plak tu..lama dah xpg melaka. Akak suka sgt melaka tau...Dak tue sape yer?nak tau boleh...

myQza on July 14, 2009 at 1:08 PM said...

adelaide : ye ye.. mmg shedap!

myQza on July 14, 2009 at 1:08 PM said...

ekekekke.. coconut shake.. leh buat sendiri di rumah..

dak tue yg banje makan semalam.. ha ha ha ha

Unknown on July 14, 2009 at 1:51 PM said...

aku pun coti gak smlm... coti kemalasan ekekeke..
wahh kuat tol ko makan, licin!!!

myQza on July 14, 2009 at 3:32 PM said...

ha ha ha ha.. rezeki... ekekekekek

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on July 14, 2009 at 5:17 PM said...

arghhh... tidak...

kenapa tunjuk gmbr makanan... uwaa~ terliur den.. dah la sume nyer kegemaran den... uwaa~

myQza on July 14, 2009 at 5:58 PM said...

ekekkekeke.. den makankan tok ko dak Norul... nyum nyum!!

Blues Aku on July 15, 2009 at 12:29 AM said...

neezareef :: saya dulu pun blaja kat uitm jengka..

tedi :: kedai itu saya tau di mana dan jalan itu juga saya kenal..kekeke

p/s: saya orang melaka (rahsia k)

myQza on July 15, 2009 at 12:49 AM said...

wahhh!! Org kg!! Psttt.. melaka kat mane tu..?

Blues Aku on July 15, 2009 at 1:50 AM said...

saya duk area air molek..(^^) (rahsia2)

lepasni leh saya skodeng dak tedi di area jusco semasa dia ponteng keje...kekekeke

myQza on July 15, 2009 at 11:23 AM said...

eh eh... air molek ek??? ni mesti kat tmn seri duyung ni!! esok leh skodeng kat pasar malam air molek.. ha ha ha ha..

Blues Aku on July 15, 2009 at 12:40 PM said...

hehehehe aah ari kamis ade pasar mlm..malangnye saya keje di KL. kuikui


p/s: rindu btul nk pegi pasarmalam air molek itu..hukhuk

myQza on July 15, 2009 at 1:51 PM said...

alahai.. keje KL rupenye... klu x boleh blanje beli kuih muih... hehehehehe..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting