Monday, October 19, 2009

|ng|n Ber|tahU Apa YanG SeLaLu D| Ber|tahU..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:20 PM
..autopublish..

Aku malas mahu memberitahu, tapi mahu beritahu juga. Walaupun sebelum ini aku selalu beritahu tetapi apa yang aku beritahu selalu sahaja tidak jadi. Tapi kali ini aku mahu beritahu lagi seperti selalu.

Okey!!
Aku mahu beritahu kamu sekarang bahawa petang ini aku merancang untuk menonton PAPADOM! Harapnya apa yang aku beritahu kamu buat sekian kalinya ini dapat aku laksanakan. Tidak mahu asyik selalu memberitahu tetapi tidak dapat laksanakan apa yang selalu di beritahu.

Takut juga di lain kali kamu sudah tidah mahu membaca apa yang aku beria-ia beritahu.

Nota kakitanganku : Beritahu sahaja....






23 kUs-kUs:

Unknown on October 19, 2009 at 3:40 PM said...

berape kali ko update blog dalam sehari ek?

husni on October 19, 2009 at 3:43 PM said...

orang kata sedap cite tu..tak tahula whose..nanti kongsi2 cite pasal papadom kat whose k...tahnkz

@reLong on October 19, 2009 at 3:45 PM said...

kT da tgOk citer PapadOm dgn tunaG kt!!

tgk sbtu aritu..
best gak..leh glak2..
gelak sakan tunaG kt tue..hihi..

tp xpndai nk wat conclusion..jd biar tedi da tgk nnti wat kn conclusion k..hihi

anyway..best gak citer tu.. ^_^

Anonymous said...

selamat menonton papadom..
besh cite tu.x rugi gi tgk..

pomot2..papadom besh!!

Precious on October 19, 2009 at 3:57 PM said...

Ko beritau, aku tahu. Sebaliknya kalau ko tak beritau, aku tak tau. Hih hiii ...

Unknown on October 19, 2009 at 3:57 PM said...

ok ok...aku tau dah..petang ni ko nak g tgk wayang erk??ok..pah ni kang cite sipnosis ye..hehe

Beruwang on October 19, 2009 at 4:07 PM said...

nak itot leh

PuanPepel on October 19, 2009 at 4:09 PM said...

hah,,,cepat2 p tgk....
sy da tgk...!!

Samaira on October 19, 2009 at 4:19 PM said...

minta2 kali ni jadi kamu tkg papadom amin..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 19, 2009 at 4:21 PM said...

bestnya tgk papadom
aku msh tidak berkesempatan untuk menonoton..

blh tak ko tlg jaga kan fatin untuk 2 jam?? aku nak menonton wayang???
boleh? boleh??

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 19, 2009 at 4:21 PM said...

bestnya tgk papadom
aku msh tidak berkesempatan untuk menonoton..

blh tak ko tlg jaga kan fatin untuk 2 jam?? aku nak menonton wayang???
boleh? boleh??

:: eyeNa :: on October 19, 2009 at 4:23 PM said...

adeeh aku mau ikot ni.. aku dah beritahu..ngeee

Cetusan on October 19, 2009 at 4:26 PM said...

beritau semua termasuk ..yang rahsia..

sueanne on October 19, 2009 at 4:39 PM said...

semoga berjaya..heeeee

Alimaz-Kembara Terasing on October 19, 2009 at 4:51 PM said...

ok selamat menonton...

d0tbl0gsp0td0tk0m on October 19, 2009 at 5:27 PM said...

tgk dvd je.... huhuhuh.. tak pun tunggu raya puasa thn depan.. klr la tu kat tv.. kalu bernasib baik... tunggu je raya haji nanti... huhuhuhu

aku mmg tak menyokong industri filim... teruknye akuuu

wanita mutalib on October 19, 2009 at 5:30 PM said...

TED| ~

kiter dah tgk 2 kali..

mmg best!!!

tak rugi tau :)

cheryna zamrinor on October 19, 2009 at 5:38 PM said...

cepatlah tgk tedi...aku nak sangat share cerita papadom ngan ko. dan aku ade berita nak bagitau dirimu tak lama lagi:)

Liliyuli on October 19, 2009 at 6:48 PM said...

ok2...sila duduk dalam wayang tu dengan sopan ye..

NURA on October 19, 2009 at 6:54 PM said...

salam sobat
kenapa malu memberi tahu sih,,,
memang apa ..beritahu saja pada saya,,he,,he

amie on October 19, 2009 at 7:57 PM said...

alaaa..
setem lg besh dr papadom..
tp g la tgk..
hhehehe..
citer papadom cam taley nk piling sgt coz citer die sedey hepi..
tak sempat nk amek piling epi,,
da sedey..
hauhuahua

myQza on October 20, 2009 at 12:00 AM said...

ries lee : 4 kali :)

whose : dlm entry terbaru :)

arelong : suka sgt lah tunang tu tgk ek

itafukada : terbaik dr ladang

precious : aku dah beritahu

dak ashie : x tau tulis sinopsis

beruwang : dah balik dah

miera : dah tgk :)

samaira : alhamdulillah

tinie : aku sewa fatin 2 hari okey?

eyena : aku dah balik. ekkekeke

zeqzeq : ada rahsia?

sueanne :alhamdulillah

alimaz : TQ

pakcik : kena sokong

te : yup! mmg best

cheryna pires : apakah berita itu?

liliyuli : aku duduk bersila. la la la

kaknura : sudah beritahu

capri : yup! setem lg menyengat :)

white rose on October 20, 2009 at 3:44 PM said...

:p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting