Thursday, November 05, 2009

AkT|v|T| TenGah Har| Aku..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
*Auto..

Photobucket

Oleh kerana sekarang hampir ke tengah hari. Ini aktiviti yang sepatutnya kita buat.

Photobucket

'Mentidokan' diri. Ada ke ayat 'mentido' itu?

Photobucket

Aduhai... Tiba-tiba lapar pula. Lambat sangat petang. Bos!! Bila kau mahu balik? Aku laparlah.

Kamu boleh beri aku makan?

Nota kakitangan Dak Utih : Adakah kelaparan melampau ini adalah balasan kerana aku tidak makan SmartHeart itu?





19 kUs-kUs:

Alimaz-Kembara Terasing on November 5, 2009 at 11:17 AM said...

mangkit pi mandi nuuu....

Softtouch [Hanim] on November 5, 2009 at 11:48 AM said...

lamanya x singgah cni..ni mesti byk n3 terlepas nie..sorylah tedi sy bz lah kat opis...rindu kat dak utih...sy punya n3 pun autopublished jer tedi...

jelesnya dak utih tgh hari boleh tido2...kita ni tgh hari keje melainkan masa cuti bolehlah tido waktu tgh hari

Tinie a.k.a Ibu Fatin on November 5, 2009 at 12:11 PM said...

kucing sgt comel kalau tido
teringat kucing aku dulu, suka tido atas peruta ku. bila aku alihkan, dia naik lagi atas perut..

Watierman on November 5, 2009 at 12:23 PM said...

Pssst...Dah Utih....Psst...Dak Utih...Boss tak ada tu..cepat naik flight ke Penang...Airport Bayan Lepas...Tomei & Jello tunggu..boleh hoye2...Boss Sibukkkkkkk sepanjangggggggggggggggg hari...dia tak perasan punya lah!!!

relevan on November 5, 2009 at 12:24 PM said...

Tedi ko ni tak habis2 dgn kucin..cuba buat entri harimau ke buaya ke rusa ke..hehehe!

cHeRyNa PiReS on November 5, 2009 at 12:25 PM said...

kalau kucing merajuk camne ek? bulu nak tido atas riba aku...tp aku nak online...dia merajuk masuk bilik lak...

leh tolong tanya dak utih?

mamai on November 5, 2009 at 12:29 PM said...

dak utih keletihan la tu dah sihat ker dia

deena awanis on November 5, 2009 at 1:14 PM said...

ngaaaaaaa...
comelnyer ko tdo wahai dak utih!!!

aNiSa hANg tUaH on November 5, 2009 at 1:38 PM said...

dak utih muke letih pon tetap comey..
eeii.
teringat miaw kat umah..

farah on November 5, 2009 at 1:59 PM said...

tido je keje.

mesti gemuk dak utih nie.

:)

umi_e on November 5, 2009 at 2:06 PM said...

kalau dah lapar dan tak ada makanan... apa lagi... tidur je lah :p

Samaira on November 5, 2009 at 4:04 PM said...

*x kelip2 mata merenung dak utih aiseyy ensem2 ekeke

sharamli on November 5, 2009 at 6:21 PM said...

a'a..tu la balasannya

sharamli on November 5, 2009 at 6:21 PM said...

a'a..tu la balasannya

cik ian@aH Lian~ on November 5, 2009 at 7:58 PM said...

lapo!
lapo!
lapo!

cian dak utih!

mier@merr on November 5, 2009 at 8:49 PM said...

pesal ko malas cam kau ni dak utih....

tido je keje...ekeke

Fatt Chin Choy on November 5, 2009 at 10:46 PM said...

pandai dak utih buat blog

miSs siv on November 6, 2009 at 6:43 PM said...

smartheart tu ape?
bukan mentido.
tapi bertidor.
hahha

capri on November 6, 2009 at 8:07 PM said...

dak utih sumelllllllllllll
hikhikkkk

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting