Thursday, November 05, 2009

Aku AkaN TerGOLek Dan TerLentanG...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:34 AM
Pukul 9.00 pagi hingga 5.00 petang aku akan tergolek terlentang di PPD Jasin untuk Bengkel Pemantauan Pengurusan Kewangan. Ala-ala Pra-Audit juga.

Pasti basah ketiak mengangkut satu kotak besar, 3 fail tebal baucer dan 2 buku tunai besar gedabak. Mahunya 3 kali ulang alik dari tempat meletak kereta ke Bilik Mesyuarat itu nanti. Ha ha ha ha..


Aku harap tidak banyak kesilapan hasil daripada kerja kewangan aku ini. Takut juga. Maklumlah pertama kali urus Akaun dan Kewangan sekolah rendah. Banyak bezanya. :) Walau ini hanya bengkel semakan, aku akan tetap mahu yang terbaik. InsyaAllah.

Kerja-kerja kemaskini blog akan di ambil alih oleh Dak Utih.
Cau cin cau....

Nota kakitanganku : Kamu jangan percaya sangat dengan apa yang Dak Utih akan kemaskini nanti! La la la la..





21 kUs-kUs:

google on November 5, 2009 at 7:45 AM said...

gud laks for ur pra audit... huhuhuhuh

oranglidi on November 5, 2009 at 7:57 AM said...

ketiak lap la skit.

hehe. smuga brjaya

sharamli on November 5, 2009 at 8:06 AM said...

all da best

aNiSa hANg tUaH on November 5, 2009 at 8:06 AM said...

hehehe.
dak utih mesti otai kemaskini blog!

rindu jasin..
erm.
good luck yer

mier@merr on November 5, 2009 at 8:27 AM said...

cayalah dak utih..
bos da bg permission..


kunntikan kemunculanmu...ekeke

fikaryna79 on November 5, 2009 at 8:37 AM said...

gud luck..all d best ya!mesti ok punyer..huhu..

Koyuki on November 5, 2009 at 8:54 AM said...

mungkin dak utih akan bercherita psl sardin cap ayam

[s][u][e][h][a][n][n] on November 5, 2009 at 8:58 AM said...

ohhh gud luck ted..dak utih pe lagi..jalankan tugas..hohoho

Samaira on November 5, 2009 at 8:59 AM said...

ekeke tedi
x sabo tggu dak utih update blog
mesti miaw miaw je kan kekeke

mamai on November 5, 2009 at 9:21 AM said...

andai semua kerja tip top tak ada apa yang perlu dirisaukan mungkin ada sedikit kesilapan itu perkara biasa

neezareef on November 5, 2009 at 9:23 AM said...

beso gak tanggungjwb ko nih..

blueCITY on November 5, 2009 at 9:26 AM said...

wakakaka

banyaklah dak utih nak update
ekekkek

good luck tedi cute

Solehah on November 5, 2009 at 10:02 AM said...

wah..ade assistant rupanya..bagus la dak utih..nak pinjam beliau time bz bleh?

ashie023 on November 5, 2009 at 10:05 AM said...

uh..dak utih, ko kalu ambik alih..slalu update gambo ko je..x kasi can dak2 lain..ahaha....sian dak itam..

Watierman on November 5, 2009 at 10:31 AM said...

Banyak2 Iklan kat blog ni tak ade ke penaja ubat ketiak...kenapa biar basah...lap kering2...nanti nampak gabra!
oo Dak Utih yg update erk..mesti semangat nak tunggu ni!!Tomei...Utih bersiaran hari ni..ko jgn asyik tidor jer..mai tunggu ni!!
Good Luck for your pra-audit!

nobuta on November 5, 2009 at 10:35 AM said...

canggih dak utih kamu yea haha

GiGGLe GaL on November 5, 2009 at 10:43 AM said...

ah..dak utih? 10 beliaw kata, suku dari 1 pun aku tak caya..wakakaka...

tapi tengok la..mana tau..dak utih dah tukar style menulis.. mungkin aku bakal jatuh ke kancah tertipah teripu oleh dak utih..wakakak

Softtouch [Hanim] on November 5, 2009 at 11:49 AM said...

gud luck tedi...mgkin sy wish dah lambat dah..moga2 smeuanya berjalan lancar

~LP Lum~ on November 5, 2009 at 12:00 PM said...

gud luck tedi... :)
9komen pling pndek penah aku wat) :))

arque on November 5, 2009 at 12:45 PM said...

semoga berjaya buat kerja2 audit tu ;P

miSs siv on November 6, 2009 at 6:44 PM said...

da lambat ek aku komen?
tp nak cakap gudluck jugak!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting