Sunday, November 01, 2009

BuDak H|Tam : Paka|Lah aPa yanG aDa... MeraH JamBu PuN JaMbu aPa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:38 PM
Ya!! Ini barang kitar semula. Menggabungkan yang ini kepada yang ini. Tadaaaa.. Jadilah yang ini.

Photobucket

Tiada menahan. Siap ikat dengan tali. Ha ha ha... Kolar coklat cair itu Dak Utih punya yang mana locengnya telah hilang! Loceng merah jambu itu juga Dak Utih punya yang mana kolarnya telah Dak Utih gigit hingga cemamai.

Photobucket

Maka gabungan itu jadilah ini. Jimatkan Dak Itam? Ekekekeke..

Photobucket

Kena pakaikan pada Dak Utih dan Dak Itam demi keselamatan. Kadang-kadang bila bergaduh, mencecet lari dan bunyi loceng. Okey! Itu kamu. Kadang-kadang aku tidak sempat mencapai cermin mata, bila dengar sahaja loceng, aku akan jerit nama keduanya. Paling kuat aku jerit nama Dak Kimo sebab hanya dia pencetus pergaduhan. Ekekekkeke..

Photobucket

Budak ini tidak suka bergambar. Untuk mendapatkan 4 keping gambar ini berpuluh gambar telah di ambil. Hanya 4 ini yang menarik. Itupun sefesyen sahaja aksinya. Ekekekeke...

Nota kakitanganku : Dak Itam belum sihat sepenuhnya. Ubat sudah habis. Esok mahu ke klinik beli ubat.






43 kUs-kUs:

mier@merr on November 1, 2009 at 7:48 PM said...

alala...comeynyer dak itam.. pink gtu.... auuww...jambu u...


dak itam :~ko sume dpt brg 2nd dak utih jek.. shian2... :-p

Watierman on November 1, 2009 at 8:01 PM said...

Tak ape recyle pun demi atas alasan menjaga keselamatan bukan untuk menunjuk-nunjuk...dah nampak sihat dah tu...okay la tu...
gambar tak banyak tapi fotogenik tak pe!

cik ian@aH Lian~ on November 1, 2009 at 8:34 PM said...

dak itam
wat muka serius
ngan kerek.
hehehe

kawie2020 on November 1, 2009 at 8:35 PM said...

hahahaha.. aku ingatkan ape.. rupe2nye kucing yg kiut...sambung gelak balik..hahahahahaha...

Koyuki on November 1, 2009 at 8:45 PM said...

alalalalala

comey nye die..

cik syazni on November 1, 2009 at 8:48 PM said...

so sweet!!

Noorlaila Mohamed Nor on November 1, 2009 at 8:49 PM said...

semua ada berapa budak?

«♪Ruff♪» on November 1, 2009 at 8:52 PM said...

ngeee....somel2.....

ashie023 on November 1, 2009 at 8:53 PM said...

dak itam ..bersyukurlah dengan apa yg ada..

jom kite g klinik sama2 esok..tp aku ke klinik manusia..hehee..

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:07 PM said...

miera : ekekekkeeke.. apakan daya.. abang.. kenalah beralah...

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:08 PM said...

kakwatie : alhamdulillah. dah nampak sihat walau tidak sepenuhnya. Syukur. sekarang dia dah pandai muak makan ubat kak.

he he he

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:08 PM said...

cikgu ian : ekekekek.. kena paksa amek gambo. muka x ikhlas tu!

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:08 PM said...

kawie2020 : x baik tau gelakkan kucing i.. he he he

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:09 PM said...

yuki : ekekekeke.. cam tuan dia lah..

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:09 PM said...

cik syazni : Maceh :)

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:09 PM said...

laila : 4 jantan kaberet..

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:10 PM said...

ruff : maceh :)

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:10 PM said...

dak ashie : ko pun kena makan ubat!

maiyah on November 1, 2009 at 9:16 PM said...

rasa macam nak gigit hidungnya :D

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:20 PM said...

kakmaiyah : bawak bersabau.. ekekekeke

Samaira on November 1, 2009 at 9:38 PM said...

la ye ke
x sihat lagi hmmm
tp kan mmg jimat la klu wat cenggitu ekeke

sI tEDI on November 1, 2009 at 9:42 PM said...

samaira : tapi walau tidak berapa sihat... banyak perubahan yang positif.. Alhamdulillah...

dak itam abang. kena beralah. he he he

Fatt Chin Choy on November 1, 2009 at 9:52 PM said...

ko kena pakai teknologi satelit ni kalau nak kesan kucing2 ko dengan lebih tepat

hehee

sI tEDI on November 1, 2009 at 10:24 PM said...

FCC : ko boleh sponsor aku teknologi yg paling canggih?

kawie2020 on November 1, 2009 at 10:53 PM said...

aku suke gelak coz ade org cakap aku gelak kiut cam kucing siam... hahahahahaha...

leadleedeea on November 1, 2009 at 11:03 PM said...

sian dak itam guna yg recycle jek..hehehee~!!!

pink kaler gitu..jeles laaaa ahahaha~!!!

PROFkusut on November 1, 2009 at 11:03 PM said...

wahh lama tak dengar citer dak itammmmm
so sweet pakai loceng pink!!!!
:)

sI tEDI on November 1, 2009 at 11:07 PM said...

kawie2020 : tolong bagi nombor telefon orang yg bg tau ko macam tu?

la la la la

IxoR@ on November 1, 2009 at 11:08 PM said...

Si kucing comel tu nampak macam kena paksa....aduhhh, tak menahan... tapi comel!

hehehhe.....

sI tEDI on November 1, 2009 at 11:08 PM said...

lead : jimat kos. ekekekekeke..

sI tEDI on November 1, 2009 at 11:08 PM said...

proffy : ekekekekek... dak itam low profile. ekekekekeke

sI tEDI on November 1, 2009 at 11:08 PM said...

ixora : terima kasih. dia mmg tidak ikhlas bergambar. ekekekekeke...

sharamli on November 1, 2009 at 11:28 PM said...

mengalahkan kita plk p0singnya yer..hu3

Faarihin on November 1, 2009 at 11:32 PM said...

salam cik tedi..

dak itam yang 'jambu' tu.. huhuhu.. oklah tu.. tak elok membazir.. (^__^)
guna apa saje yg ade.. slagi boleh digunakan..

oranglidi on November 1, 2009 at 11:32 PM said...

teringat plak kat ex kucing wa.

farah on November 2, 2009 at 12:18 AM said...

berjimat cermat amalan yg mulia.

:)

setiap kali nak pakaikan kucing saya rantai,
setiap kali itulah dia mengiaun tanda tidak suka.

haih.

sI tEDI on November 2, 2009 at 12:33 AM said...

sharamli : he he he he

sI tEDI on November 2, 2009 at 12:33 AM said...

faarihin : ye! kalau boleh kitar semula. menjimatkan.. :)

sI tEDI on November 2, 2009 at 12:34 AM said...

oranglidi : kemanakah ex itu?

sI tEDI on November 2, 2009 at 12:34 AM said...

farah : dak itam jug amacam tu. tapi lama2 die akan okey :)

Noorlaila Mohamed Nor on November 2, 2009 at 1:19 AM said...

wow meriahnya!
jantan semua pulak tu~

GiGGLe GaL on November 2, 2009 at 2:57 PM said...

haihhh.... kira ok la tu...

jimat.. ekekek..

ko ajar la dak itam tu berposing ..suh dak utih ajarkan..ekekek..

U-Nie_sYa on November 21, 2009 at 1:44 PM said...

si itam yg jual mahal..hehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting