Friday, November 06, 2009

BurLp!! Aku SudaH KenyAnG. ALhamDuL|LLah...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:25 PM
Photobucket

Petang tadi aku ke Mydin MITC untuk mencari barang. Tapi entah kenapa ATM kad tidak boleh di gunakan di semua mesin ATM yang terdapat di situ. Kad CIMB mahupun Maybank tidak di terima. Aduhai...Jadi terpaksalah aku berbelanja hanya memberi barang yang telah di niatkan sahaja. Ha ha ha...

Singgah makan di Nasi Kandar di luar Mydin. Tidak makan nasi kandar tapi aku makan kue tiaw goreng dan adik mee goreng. Si Kakak makan Mr Potato sahaja. He he he.. Belikan roti canai tidak mahu makan pula.

Baru sahaja kereta keluar dari Mydin, tiba-tiba terbau sesuatu yang sungguh tidak menyenangkan. Ya Allah! Si Kakak uukkk uukkk pula!!! Sudah.....

Maka terpaksalah kami menahan bau sehingga sampai di rumah. Ha ha ha.... 'Sabau' sahajalah!!

Nota kakitanganku : Hujan Oh Hujan!!





20 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on November 6, 2009 at 9:11 PM said...

fuyoo
sampai licin pinggin tuh
hehe
berselera nampak~~

Watierman on November 6, 2009 at 9:16 PM said...

akak lapar..Tedi...nak makan..asyik main je...order pizza lah hahaha..malas betoi!

ONE ZABA on November 6, 2009 at 9:16 PM said...

hujan...sejuk...laparrr!!!!!

siti murni on November 6, 2009 at 9:20 PM said...

tiba2 teringin nak makan roti canai..huhu..sebab perut tengah r&b..haha. berselera betul kamu makan smp licin pinggan..

Samaira on November 6, 2009 at 9:29 PM said...

ekeke lapo btol ni
hehe

maiyah on November 6, 2009 at 9:33 PM said...

ekeke.. licing pe :D

miSs siv on November 6, 2009 at 9:47 PM said...

aku makan kat mapley je ptg td.
uukk uukk tu ape?

imHepPie on November 6, 2009 at 9:54 PM said...

uih..mknan basi ke lalala~

Solehah on November 6, 2009 at 10:02 PM said...

hehe..jangan pasang aircond..bukak tingkap....

cik ian@aH Lian~ on November 6, 2009 at 10:10 PM said...

Mydin MITC yg beso tu ker?
haishooo tak pnah masuk lai.
rindu Melaka...
tedi bawa daku kembali...
rindu Melaka~

mamai on November 6, 2009 at 10:28 PM said...

aku tak pernah makan kat sana lagi cam tak est ajer kat MITC tu

AzuanBudakPandai on November 6, 2009 at 10:28 PM said...

lapar lol huhu..

kawie2020 on November 6, 2009 at 10:33 PM said...

besh plak roti canai tuh.. nak gi carik ler...hehehehe...

cian kakak... muntah2... umah kt ner? nk pi antar ambulans... hehehehe..

jane on November 6, 2009 at 10:50 PM said...

aku masak je kak malam ni..haha
lagi sedap kot masak sndiri...smpai tersandar makan byk sgt..kekekek

aku masak mknn kmpong..perghh best..ahaahahahha

(masuk tong angkat sndri)

lalalalalala

[z@ck] on November 6, 2009 at 11:18 PM said...

taik budak2 memang busuk..
aahahahaa

Nakamura Kazuki on November 7, 2009 at 12:34 AM said...

tedi kakak mung pregnant third time ke..kekeke

ASYIQ on November 7, 2009 at 12:36 AM said...

Sedap pulak lagu ko ni tEDI.

Malam tadi akak buat pizza sendiri. Alhamdulillah menjadi. Kenyang juga...burlp!!! Alhamdulillah.

Tak jadi la layout tulip tu....habis ilang widget akak...syg woooo.

ustazah dyLLa on November 7, 2009 at 1:19 AM said...

mak aih...licin...dahsyat...

Noorlaila Mohamed Nor on November 7, 2009 at 1:43 AM said...

si kakak?

Faarihin on November 7, 2009 at 4:22 PM said...

hohoho.. dia muntah yer.. cian dia..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting