Wednesday, November 04, 2009

Dak UT|h Dan ALBum GambaR BeL|au. TOLong JangaN CemBurU..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:02 PM

** Amaran : Banyak gambar!! Kategori 18bg
La la la la

Photobucket

1

Photobucket

2

Photobucket

3
Photobucket

4

Photobucket

5

Photobucket

6

Photobucket

7

Photobucket

8

Photobucket

9

Photobucket


10
Photobucket

11

Photobucket

12

Photobucket

13

Photobucket

14

Photobucket


15
Photobucket

16

Photobucket

17

Photobucket

18

Photobucket

19

Photobucket

20

Untuk Tuan & Puan Kucing : I'm corry . Ambil gambar tanpa izin.
Anya : I'm sorry. Take your cat pictures without permission.

Siapa mahu nama atau teka nama tuan punya kucing. Silakan.
He he he he..

Nota kakitanganku : Huh! Gila gaban aku mahu menyiapkan album Dak Utih ini!!






44 kUs-kUs:

Wanita Itu on November 4, 2009 at 1:37 PM said...

amboi dak utih.. ngn kiki , celik mata yer hehehehehe...

dotblogspotdotkom on November 4, 2009 at 2:00 PM said...

huhuhu nama nye ..Tuan Kucing...huhuhuhuhu

dasat ada album.. ingat kucing kamu boleh nyanyi...rupanye album gambo..huhuhu

aNiSa hANg tUaH on November 4, 2009 at 2:04 PM said...

comelnye dak utih tido bersame skandal2 nye
huhu

blueCITY on November 4, 2009 at 2:05 PM said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaa...

posing sakan dak utih ya,
tuan dak utih pun mesti sakan senget2 ambik pic dak utih,
ekekkekek

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on November 4, 2009 at 2:06 PM said...

kucing...

huhu....

kita tumpang tgk jer la nk pegang xde nyer hehe...

siti murni on November 4, 2009 at 2:10 PM said...

ingatkan kamu puan punya kucen tu..hihi..tomei dak utih tu..sy suke kucen..tingin nak bela sekor..tp dok apartment nih susah nak bela pets..

Ms.Lilies on November 4, 2009 at 2:12 PM said...

kiut2 smuanya...
sok2 kalo aku nak bela kucing aku nak amik dak utih bleh x??
ekekekke

@rE-LonG on November 4, 2009 at 2:14 PM said...

Uiks....
Lagu fav kT nie.
hihi..dan-dan sUme lagu cinta lagu fav..
alamak..xleh nk tumpukan kerja lak..haha!
sentimental value nie..hihi..

@rE-LonG on November 4, 2009 at 2:18 PM said...

Eh..eh..msUk lagi..hihi..
TedI..nk bgtau nie..
rahsia nie tau..hihi..
taU tak..sbenarY..
kt pnakUt kuciG.. =(

kLo kucing naik ats kita or gesel2 pn da tkut..cuz pGalaman mSe umO 10 thun..kejar kucinG liar..then kene cakar..

sejak tu..takut kucing..huhu..

tp ada soraG bdk kg kT dlu...lg la..
da la lelaki..praGai setan habis..

tp ble nampak kucing je..da lari sebatu!!seriUs beB!!

tahap ketakutan dia mGalahkan kT..hahah!!

ikiqzana on November 4, 2009 at 2:21 PM said...

dak utih gan geng2 seangkatan nyer.. comel2 belaka. manja gitu...

mier@merr on November 4, 2009 at 2:23 PM said...

haha........ rmainye skendel dak utih.... tp c babu xleh jd skendel... taw nak ngap jer..... garang... nyampah... :)

Nurhayati on November 4, 2009 at 2:24 PM said...

bestnye ada peneman dok sebelah tgh blogging.. lagi best kalau pandai wat kan air dan bawak cookies hehe

GiGGLe GaL on November 4, 2009 at 3:09 PM said...

ooo dak utih.. ko catnap gambor nemo..ekekek.. posisi sama lak tu..ala2 gambar nemo baring..ko pun baring ye.. hishh.. geram aku..

ted, pasni, ko ajar dak utih tu cara-cara pegang camera lak.. aku nak suh beliaw amek gambar boss beliaw pulak.. ekekekeke..

nice entri! aku sangat suka.. specially tang dak utih dengan gambar sendiri yg menguap tu! wakakaka..konon tutup mata..pura2 tido la tu..dlm hati beliaw tu..berangin je ngan ko ted..wakaka..

tengku_fir21 on November 4, 2009 at 3:32 PM said...

huhuhu
dak utih tk terpkikat kerrr??

Liliyuli on November 4, 2009 at 3:34 PM said...

amboi dak utih..tido tak hengattt..hahaha

Mawar_berduri on November 4, 2009 at 3:43 PM said...

beruntung nya dak uteh tu ...
pandai pose lak tu..huhu

cHeRyNa PiReS on November 4, 2009 at 3:55 PM said...

kucing mmg sangat suka dok kat pc. pastu tgk gambo. skang aku sibuk ngan orkid's cafe...mata bulu tak berganjak bila aku bukak gambo makanan...ehehe...

uteh, leh geng ngan bulu ek!

kawie2020 on November 4, 2009 at 3:58 PM said...

kiut miut je utih tu tido... ehh.. cam aku tido lar... kiut miut jerk... hahahahaha...

ashie023 on November 4, 2009 at 4:00 PM said...

ni ngan dak kucen je ke?dak arnab xde ke?sob sob..huhu

Samaira on November 4, 2009 at 4:01 PM said...

arghhh dak utih curang sama aku hehehe
ekeke

ladymiaka86 on November 4, 2009 at 4:04 PM said...

haluu cik tedi.. adoiyai.. lama giler tak jenjalan kat sini.. banyak plak dah tertinggal... huhu

hope cik tedi sehat..

pape pun dak utih ttp comei walau dgn kucing2 lain...kekekekeke

zeqzeq on November 4, 2009 at 4:20 PM said...

kesian kucing tu nak mengorat tak buleh,asyik berkepit jer kena dera jaga Laptop

[z@ck] on November 4, 2009 at 4:22 PM said...

pencinta kucing sungguh kamu..
=)

ASYIQ on November 4, 2009 at 4:25 PM said...

Nampak sayu je dia tengok momok....apakah itu jantan yg menganggu hidupnya dgn kekasihnya????

Rameinya kucin dlm hidup dak utih.

mamai on November 4, 2009 at 5:26 PM said...

tapi dak uith tido tu memang cun

kuina on November 4, 2009 at 5:37 PM said...

dak utih jadi model fufulur... tentu bangga...

QieFLy si Dolce on November 4, 2009 at 5:49 PM said...

wahahahhaha....jeles nyer dgn dak utih...siap ader cover album lagi...tahniah dah utih....bila En utih nak released cover album yg seterusnyer....

QieFLy si Dolce on November 4, 2009 at 5:49 PM said...

wahahahhaha....jeles nyer dgn dak utih...siap ader cover album lagi...tahniah dah utih....bila En utih nak released cover album yg seterusnyer....

en_me on November 4, 2009 at 6:03 PM said...

buhsannyerrr ~ kater dak utih tewww.. ehehe

sharamli on November 4, 2009 at 6:17 PM said...

dah jadik mcm bl0g dy0rang plk kn...

BOSS Tua on November 4, 2009 at 6:34 PM said...

Tomei: "Kita nak ajak Dak Utih Meow...Meow Cat sementara Mak kita(JELLO) tido....tapi Dak Utih lagi nyenyak...!!!Hampeh tooi!

Bos Dak Utih boleh kirim satu salinan album tu kat Bos kita tak..??Bukan Bos Yang tua tu...Bos Yang kecik...!

Ayu on November 4, 2009 at 7:12 PM said...

dak NaNa ranking nombo dua album dia ekk.. hehhe..

tadi aku mandikan dak NaNa.. pakai syampu yg baru aku beli sebelum aku masuk wad ..

sian dia kesejukan.. hehe..

miSs siv on November 4, 2009 at 7:14 PM said...

gambar dak utih dgn aku mane?

sueanne on November 4, 2009 at 7:48 PM said...

amboi dak utihhhh..
cam terkejut je tgk si kiki tue..heheheh

eyena on November 4, 2009 at 8:14 PM said...

hehhe amboii semua kawan2 dak utih tu comey2 aih.. mst dak utih tak tau yg mana dia nak buat kekasih..hehe

cik ian@aH Lian~ on November 4, 2009 at 8:43 PM said...

punyer la
dak utih tu sakan tido.
bos neh asik amik gambo dia..
hahahaha

AzuanBudakPandai on November 4, 2009 at 9:30 PM said...

teman bos berblog nampknya dak utih ni hoho

Solehah on November 4, 2009 at 9:54 PM said...

so cute......cam nak culik ja kucing korang..

leadleedeea on November 4, 2009 at 10:09 PM said...

KMac pon ader tuuuuuuuuuuu...ahahahaaa~!!!!

messyremo on November 4, 2009 at 10:49 PM said...

oh ini aku sgt jeles okeh~~~

giler byk gmbar beliau~
nasibla aku ni peminat ko dak utih..
bile nk buat fan club dak utih tedi?
tapi aku nk jd presiden,okeh?
haha~~

Noorlaila Mohamed Nor on November 4, 2009 at 11:39 PM said...

wahhh dak utih
i pun takdak album macam ni okeh!
u memang diva laa!

Softtouch [Hanim] on November 5, 2009 at 11:53 AM said...

cutenya dak utih duk kat tepi lappy tu..mmg dia akan teman kan tedi yer bila tedi surf tenet...comel sgt situasi nie...

zaradgreat on November 5, 2009 at 10:10 PM said...

tiba2 aku rasa nak cubit pipi dak utih nih.
geram pulak aku tengok dia lama2 bila dia tido

hehehhehe.
kem salam dak utih tedi!!!!

PROFkusut on November 6, 2009 at 7:55 AM said...

momok..
kucin proffy... hikhik

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting