Sunday, November 29, 2009

Har| |n| MenDung Dan AkU S|buk!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:17 AM
ALhamdulillah, semalam berjaya membuat dua biji kek coklat walaupun tanpa 'mixer'. He he he.. Ya! Pasti tangan kanan aku sudah kurus.

Maaf! Hari ini memang sibuk untuk masak memasak dan deko-mendeko kek.

Aduhai! Ini sahaja mahu beritahu. Ekekkekekeke.. Mahu pergi ambil kek di Ayer Keroh!!

Nota kakitanganku : Belu mandi!! HA ha ha.. Jangan beritahu orang!




21 kUs-kUs:

intanurulfateha (◡‿◡✿) on November 29, 2009 at 11:53 AM said...

.busukkkkkkk! ;p

Mimie.Candy Cane on November 29, 2009 at 11:56 AM said...

patot lain macam baunyeee...

aien~s corner on November 29, 2009 at 12:06 PM said...

hehe.. kek to mst msm coz tedi wt mse lom mnd..hehe

ashie023 on November 29, 2009 at 12:41 PM said...

tangan kanan je kurus..ahahha..

mula nye aku nak carik kek jugak ari nih..tp memandang kan aku dah cam manyak sgt makang kek 2 3 hari lepas, so kensel..mmm...x bestnye perasaan ini..haha

PROFkusut on November 29, 2009 at 12:47 PM said...

mana gambo kek?

Kabasaran Soultan on November 29, 2009 at 1:10 PM said...

Belu mandi ?.
baru dengar kalau ada cake yang namanya belu mandi..
wakakakakaa

ONE ZABA on November 29, 2009 at 1:30 PM said...

syuhhh...syuhhh...lalat banyak ni!!!

eeeda on November 29, 2009 at 1:59 PM said...

boleh lah....layan je...

eeeda on November 29, 2009 at 2:00 PM said...
This comment has been removed by the author.
maiyah on November 29, 2009 at 2:13 PM said...

bape nak bik kek kat ayer keroh plak, mesti baikkkk punya kek dah siap tu

Faarihin on November 29, 2009 at 2:16 PM said...

Salam cik tedi.. wah.. sedapnya.. nak makan kek cik tedi.. kek yg akak sy masak dah abes dah.. sila2 post kan kek ke jasin yer.. huhuhu.. (^__^)

anwaruddin on November 29, 2009 at 2:59 PM said...

wah! kek coklat! nak nak! :D

MaizaC'Joe on November 29, 2009 at 3:04 PM said...

uiss... chocolate cake...

kawie2020 on November 29, 2009 at 3:16 PM said...

tangan dah kurus? hahahahahaha... sy plak pipi dh kurus.. asyik buat senaman muka jer...hahahahaha...

p/s: senaman muka bermaksud dok kunyah selalu..

zaiMi on November 29, 2009 at 3:46 PM said...

woh bestnye kek coklat.. nk sket bleh? hehe

ninim on November 29, 2009 at 4:14 PM said...

tangan tu tak mandi la sebelum buat kek..hahaha

hans on November 29, 2009 at 4:47 PM said...

ahaha
aku buat kek pun pakai tangan
letih aku nak kasi dia sebati
gi mandi la weih

mier@merr on November 29, 2009 at 5:24 PM said...

aku da gtau kucin aku td ko xmandi...xpekan??? hehe

unwanted on November 29, 2009 at 7:02 PM said...

klu x mandi tapi rambut tak kusut masai takpe..ha3

LORD ZARA 札拉 on November 29, 2009 at 8:27 PM said...

hehehe~
aku plak sibuk gak walaupon hujan~
kih3~

Tie on November 29, 2009 at 9:01 PM said...

Buat kek ?
2 bijik ?

Ada apa-apa ke ?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting