Sunday, November 15, 2009

HuJaN.. Ger|m|s.... DaN KalaKatu!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:41 AM
Ya!! Mereka memang tidak boleh di pisahkan. Kalakatu sudah tiba membawa rombongan Cik Kiahnya. Aku kegelisahan.

Dak Utih sudah aku pok-pokkan tidur di kerusi ruang tamu kerana bila dalam bilik dia terloncat-loncat macam kucing kena belacan untuk menangkap kalakatu!

Aku menaip dalam gelap. Tapi aku silap. Kalakatu suka tempat terang. Mereka mula menari-nari salsa atau lebih kepada cha-cha di depan skrin 'lappy' aku ini.

Kesabaran teruji. Haruskan aku menutup semua suis dan tidur sahaja?

Nota kakitanganku : Bumi masih gerimis.






20 kUs-kUs:

Nakamura Kazuki on November 15, 2009 at 12:47 AM said...

wahhh..kat sana gerimis ye..sini hujan lebat plak...tapi time2 ni secawan nescafe...perghhhhhhhh terus stay up sampai pagi...

apLe dE gadiZ on November 15, 2009 at 12:57 AM said...

Kat sini tdi maghrib ujan..
maybe pagi kang ujan agik..
tido dlm kedinginan..

kalau sis ngantuk sis tutup suis n tido..
heeee..
lau x ngantok ngadap la lappy nieh argik..


heeee...

ber_uwang on November 15, 2009 at 12:57 AM said...

jom tido

mier@merr on November 15, 2009 at 1:15 AM said...

tido..tido...

zino on November 15, 2009 at 1:26 AM said...

bila ada kalkatu ada cendawan busut.. boleh buat sup hehe

.sTraWberRycH0c. on November 15, 2009 at 1:28 AM said...

hihi.sejok2 bez tido.ngeee~~

Faarihin on November 15, 2009 at 2:02 AM said...

Salam cik tedi.. masih mengadap lappy ker? hehehe.. tido ajelah.. sah2 dia datang suh cik tedi tido tu.. alhamdulillah kat sini, kalkatu tak ada agi.. hehehe.. (^__^)

imHepPie on November 15, 2009 at 2:17 AM said...

eh cemana eh kucing kene blacan..dak utih mkn blacan eh haha

PAP on November 15, 2009 at 2:18 AM said...

kalakatu ke kalkatu ke kalkulator?
hujan bikin aku mahu tido tapi kau masih boleh tabah menaip dalam gelap.
tabik spring gua sama lu!

alvin takda rumah harga 8juta story.... on November 15, 2009 at 2:57 AM said...

sis...bakar jer skrin lappy tuh..apa ada dgn hal sis..setakat kalakatu tu...sis kunyah2 jer...

Tirana on November 15, 2009 at 4:12 AM said...

Paling tak suka nak sapu kelkatu mati yang bertaburan dilantai porch.

arnamee on November 15, 2009 at 4:14 AM said...

Salam akak:)

kelakatu akn pergi bila tiba masanya;p
pepun tdo adlh lebih baik:)

imam on November 15, 2009 at 5:27 AM said...

sama la kita wahai cik tedi..aku rase kalkatu yand diremah aku berasal dari tehel..hahaha

Samaira on November 15, 2009 at 7:20 AM said...

patut rsnya
klu tak mau pecah skrin sbb nk ketuk kalkatu ekeke

Solehah on November 15, 2009 at 7:59 AM said...

hehe..ingat lagi masa aku kecik dulu..au letak minyak masak dekat plastik leastu aku hayun2kan kat katu tu..biar dia terlekat..lepas tu aku gelak dgn kejam..tu masa aku kecik dulu la..

ashie023 on November 15, 2009 at 8:11 AM said...

ahahha...klako nye..kalakatu..aku hengat ko nk kabo pasal kalkulator...huhu..

dak utih..i miss u

Watierman on November 15, 2009 at 10:19 AM said...

Akak pun lemas gak dengan benda ala-ala lalat tu.....takut masuk telinga....huhuhu

a.z.r.i.n.a.03.07 on November 15, 2009 at 10:28 AM said...

haii..KRina memang selalu berperang dgn menatang ni...

grrrr jer.. satu rumah penuh bila lepas hujan...

ustazah dyLLa on November 15, 2009 at 2:53 PM said...

xbg akak online lee 2...

Papa meow on November 15, 2009 at 8:46 PM said...

kalkatu?
huh...dah 2 hari kelkatu menyerang rumah
esoknya semut api dtg mkn kalkatu
byk plak tu
aduss

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting