Thursday, November 12, 2009

Jawapan Ku|z...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:33 PM
Terima kasih yang sudi turut cuba menjawab. Terima kasih juga kepada yang tidak menjawab. Aku mencari pemenang macam menanda kertas peperiksaan. He he he..

Seperti yang aku sebutkan di dalam entry kuiz tersebut, peserta pertama yang meneka tepat atau paling banyak betul adalah pemenangnya. Setelah di semak, terdapat 2 orang menjawab dengan jumlah betul yang sama.

Dan aku memilih peserta pertama untuk memenangi hadiah. Buat peserta kedua, cuba di lain waktu ya?

Pemenang akan aku hubungi melalui blog, InsyaAllah.

Mahu tahu siapa pemenangnya? Mari kita semak sama-sama.


Soalan 1. B

Soalan 2. B

Soalan 3. B

Soalan 4. B

Soalan 5. A

Soalan 6. B

Soalan 7. C

Soalan 8. C

Soalan 9. B

Soalan 10. C

Soalan 11. B

Soalan 12. B

Soalan 13. B

Soalan 14. A

Soalan 15. B

Soalan 16. B

Soalan 17. B

Soalan 18. C

Soalan 19. A

Soalan 20. B

Sekian. Terima kasih atas kesungguhan kamu mencari jawapan!!

Nota kakitanganku : Minta maaf jika soalan agak merapu dan terlalu banyak. :)




34 kUs-kUs:

joegrimjow on November 12, 2009 at 9:55 PM said...

baca soklan
baru tgok jawapan balik
yess
da kenal skit2

sI tEDI on November 12, 2009 at 10:07 PM said...

joe : he he he.. Thank;s!! :)

maiyah on November 12, 2009 at 10:09 PM said...

camne bleh terlepas plak nih :)

LORD ZARA 札拉 on November 12, 2009 at 10:11 PM said...

huhuhuhu~

ngelat~

aku sekolah, tak dapat join~

sI tEDI on November 12, 2009 at 10:11 PM said...

kakmaiyah : dr pagi kuiz ni!! he he he

sI tEDI on November 12, 2009 at 10:12 PM said...

zara : alasan.. kuiz ni dari pukul 11 sampai kol 9 malam!! buweeekkk!! :P

Solehah on November 12, 2009 at 10:16 PM said...

eh tedi..hape ni..aku tak dan joint pun dah ade pemenang..huaaaaaaaaaaaaa...

sI tEDI on November 12, 2009 at 10:19 PM said...

solehah : entry kuiz dari pagi sampai k epetang aku letak lah... ekekekek.. 11.30 pg sampai kol 9.00 malam.. he he he

BuLaN iTu aKu on November 12, 2009 at 10:25 PM said...

kalau nak jawab semula buleh tak

sI tEDI on November 12, 2009 at 10:26 PM said...

dak bulan : boleh.. apa salahnya..
hadiah x de.. ekekekeke

cahayachenta on November 12, 2009 at 10:44 PM said...

weh... sapa menang???

cahayachenta on November 12, 2009 at 10:46 PM said...

xyah cek pjg2.. aku tgk jwpn pertama pun dh tau salah...

sedih la

cahayachenta on November 12, 2009 at 10:47 PM said...

xpa la aku cuba lagi....

cahayachenta on November 12, 2009 at 10:47 PM said...

gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya...

sI tEDI on November 12, 2009 at 10:54 PM said...

CC : komen kau ni menunjukkan kekecewaan ke? he he he..
cuba di lain hari!!

ikiqzana on November 12, 2009 at 10:56 PM said...

siapa kah gerangan yg menang tu...??

taniah le...

sI tEDI on November 12, 2009 at 11:01 PM said...

kakzana.. he he he... siapa yg menang. biar dia kira sendiri jawapan.

ekekekek

leadleedeea on November 12, 2009 at 11:17 PM said...

ala ted...lead miss la ted nyer kuiz...huhu~!

sI tEDI on November 12, 2009 at 11:23 PM said...

lead : lama kuiz ni on td. he he he

Noorlaila Mohamed Nor on November 12, 2009 at 11:31 PM said...

alaaaa betul 9/20 je
huaaa rugi2

eyena on November 12, 2009 at 11:58 PM said...

hello tedi bear..! hehe lama tak melawat kamu..winduuu..

dah siap ada kuiz2 lagi kamu ni..rugi tak join..hahaii kuiz lam exam pon i ngah pening2 lalat ni..hahaha

aNiSa hANg tUaH on November 13, 2009 at 12:12 AM said...

kompem aku kalah
;(

mier@merr on November 13, 2009 at 12:35 AM said...

kakak tediku..byknye nak kene kira... huhu... sy dpt 16/20 je..uwaaaa

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on November 13, 2009 at 7:15 AM said...

owh si tedi....

saya tidak masuk pertandingan ini...

tp tetap mau komen2....hehhehehe...


tp saya pernah dapat hadiah keychain dari si tedi...kekekkek thanks ya....

sI tEDI on November 13, 2009 at 8:36 AM said...

laila : cuba lain kali ya ! TQ

sI tEDI on November 13, 2009 at 8:36 AM said...

aina : jawab exam dulu. he he he

sI tEDI on November 13, 2009 at 8:37 AM said...

yanie : ekekekeke... itu kuiz pertama tau!

sI tEDI on November 13, 2009 at 8:37 AM said...

miera : ekekekeke..

Watierman on November 13, 2009 at 9:24 AM said...

huwaaaaaa..kucing yg ku janjikan...mummy..ampoooon!!! Nanti kita suruh jello banak...kita kasi mummy....!

Tinie a.k.a Ibu Fatin on November 13, 2009 at 9:25 AM said...

kompom dah aku kalah..
takper bg can org lain menang..hehehe

sI tEDI on November 13, 2009 at 10:00 AM said...

kakwatie : ekekekeke.. terlepas sudah

sI tEDI on November 13, 2009 at 10:00 AM said...

tinie : bukan rezeki hari ini lah! he he he

[s][u][e][h][a][n][n] on November 13, 2009 at 11:44 AM said...

aku bangga gak sebb aku x dapat markah 0/20 hahahhaha

Softtouch [Hanim] on November 13, 2009 at 12:01 PM said...

melepas sudah...xpe....tahniah pd pemenang

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting