Thursday, November 26, 2009

KeMBaL| Lag| DengaN Ku|z 22222

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:48 AM
Kuiz 22222. Aku mahu sebut lagi pasal ini. Esok semua sudah cuti berhari raya. Aku harap angka itu dapat di cecah pada hari ini InsyaAllah. Tetapi biarlah secara berhemah okey?

Berhemah di sini bermaksud tidak perlulah kamu masuk dan tekan 'refresh' sampai 100 kali. He he he...

Hari ini aku Cuti Rehat. Tetapi tidak macam rehat. Pagi-pagi sudah ke pasar membeli keperluan untuk kenduri malam ini. Kenduri kecil-kecilan sahaja. Jemput orang surau untuk bertakbir di rumah. Jadi aku memang agak sibuk.

InsyaAllah, walau lewat sekalipun aku akan datang menziarahi kamu pula.

Oh! Untuk syarat-syarat kuiz 22222 ini, kamu boleh klik di sini okey?

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Alhamdulillah, sudah 2 hari cuaca cerah!




12 kUs-kUs:

~0~ on November 26, 2009 at 10:36 AM said...

xsempat la nak memang kak..

ONE ZABA on November 26, 2009 at 10:53 AM said...

atas ni masih lagi hujan....

kuina on November 26, 2009 at 11:01 AM said...

nie dok refres nie tak sampai2 lagi gak...

kita korban dululah ya...

niesz on November 26, 2009 at 11:10 AM said...

niesz nyer kenduri esok..sedare2 semue dtg..tuk bincang pasal kawen akak niesz..huhu..nampak nyer esok niesz bz la..

aien~s corner on November 26, 2009 at 11:14 AM said...

hehe.. mst ingt beb.. hehe

mier@merr on November 26, 2009 at 11:28 AM said...

petang ni kot..hahaha...


saat aku tgk hit kt page ko skng adalah..

022088..

kt page aku lak.. 011088...

tak jauh da tu

haha....

aNiSa hANg tUaH on November 26, 2009 at 11:47 AM said...

selamat hari raya aidiladha ya!

mamai on November 26, 2009 at 12:19 PM said...

lama aku tak tengok dak tedi nie

ashie023 on November 26, 2009 at 12:24 PM said...

kalu aku buat pong, okeh jugak nih..ahhaha...

selamat hari raya tedi..

sharamli on November 26, 2009 at 12:35 PM said...

sama la kt sini..
2 ari ni dah panas sket..alhamdulillah

YobSumo on November 26, 2009 at 5:14 PM said...

mak ai sedapnye cendol!

22222 dapat hadiah tak? hehe!

Faarihin on November 26, 2009 at 11:08 PM said...

wah.. tak lama dah bakal tiba angka itu.. siapalah yg bertuah tu yer.. (^__^)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting