Friday, November 27, 2009

K|Ta TenGOk s|apa yanG Kena!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:07 AM
**Banyak emel masuk.. Ekekekeke.. pagi nanti aku umum ye!! Terima kasih kepada semua yang sudi berkampung di sini.

Aiya.. itu 'entry' kuiz tidak mahu naik juga!!! He he he..

Jadinya. Kalau 'entry' ini 'publish' sudah sampai rasanya angka 22222 itu!! Terima kasih kepada yang singgah dan mencuba.

InsyaAllah.. esok adalah pemenangnya.

Terima kasih.

Selamat malam.

Salam Aidiladha.

Nota kakitanganku : Penat! Tapi tidak boleh tidur!!







10 kUs-kUs:

mier@merr on November 27, 2009 at 1:04 AM said...

aku da anta..hrp2 yg terawal..nnti leh ko anta pakej pemenang kucing n kuiz yg xkuiz sgt ni utk aku trus..hahahaha..perasan!!!

QieFLy si Dolce on November 27, 2009 at 1:13 AM said...

wawawa....22223 mcm mana tu hahahah

messyremo on November 27, 2009 at 1:28 AM said...

arghh...

aku terlepas sikit jek...

aku tensi...
aku tensi..
dulu pun cmni gak...

hans on November 27, 2009 at 1:50 AM said...

hahaha
aku menang kan?

Noorlaila Mohamed Nor on November 27, 2009 at 1:59 AM said...

alaaa dah terlepasss

zeqzeq on November 27, 2009 at 2:13 AM said...

ada hadiah ker??baru tau la

SoFie NuR on November 27, 2009 at 2:17 AM said...

selamat hari raya :)

maiyah on November 27, 2009 at 3:09 AM said...

aduss.. melopeh, rasanya baru msuk angka tu 22180 tapi apakan daya hehe

sueanne on November 27, 2009 at 8:16 AM said...

hehehe.congrates kpd yg menang..hihihi..

::alwaniamalini:: on November 27, 2009 at 8:24 AM said...

huhuhu...semalam tido awal..dah terlepas dah sobsob...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting