Sunday, November 29, 2009

MaLam |n| akU PengsaN! MaaF!! JangaN Car| aku!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:23 PM
Ya! Aku sudah pengsan! Menaip dalam keadaan mamai dan di luar sedar. Mata seakan ingin tertutup dan tidak mahu terbuka.

Oh! Maaf zaradgreat!! Aku terlupa kamu! Terlupa untuk menjemput! Bila emak bertanya baru aku teringat! Kesibukan menghalang aku untuk berfikir dan mengingati perkara-perkara seperti itu.

Okey! Tiada gambar yang banyak dari aku. Telefon bimbit terlupa di cas baterinya. Bila mahu guna sudah zero!! :( Gambar-gambar ini sumbangan ALong. Itupun terhad kerana beliau sibuk dengan Adik Ija. Abah pula menggunakan kamera digital.

Photobucket

Kek yang aku tempah dari Kak Julia. 1kg RM 40.00. Aku ambil melalui tangan di Melaka Mall pagi tadi. Pergi dalam keadaan yang tidak mandi.. Syyyyyhh..

Photobucket

Kek Coklat pemberian dari sepupu aku sekeluarga. Terima kasih abang!!

Photobucket

Aku sempat hiaskan sebiji kek sahaja. Gambar sipi-sipi sebelah kanan itu. Ekekeke...Sebiji kek lagi tidak sempat. Ingatkan mahu buat Kek Coklat Pisang!!

Photobucket

Budak ini paling seronok. Dia tidak memotong kek tapi menikam Upin dan Ipin! Kejam!!

Makanan seperti Laksa, Putu Mayam, Sate, nasi Himpit, rendang ayam, Roti canai, dadih dan kuih muih.

Okey! Aku ingin sambung pengsan!!

Nota kakitanganku : Tiada tugas membasuh pinggan kerana menggunakan pinggan kertas buat pertama kalinya!!!






18 kUs-kUs:

LORD ZARA 札拉 on November 29, 2009 at 10:04 PM said...

muahaha~

selamat pengsan~

aku juga mau~

LORD ZARA 札拉 on November 29, 2009 at 10:04 PM said...

yeay!!

aku 1st!!

anwaruddin on November 29, 2009 at 10:10 PM said...

hahaha! bagus bagus, strategi yang menarik kerana menggunakan pinggan kertas,

maiyah on November 29, 2009 at 10:14 PM said...

byk tu keknya.. sronok si kecik tu

ber_uwang on November 29, 2009 at 10:17 PM said...

Meh kita beri bantuan CPR

PROFkusut on November 29, 2009 at 10:19 PM said...

slamat berehat tedi

syaf on November 29, 2009 at 11:21 PM said...

kek 2 nampak sedap woo...
awat jauh bebenor

Noorlaila Mohamed Nor on November 29, 2009 at 11:50 PM said...

3bijik sekali?
woww bestnyaaa

mier@merr on November 30, 2009 at 1:07 AM said...

sila pengsan...daku suda pengsan tadiiii...

eeeda on November 30, 2009 at 1:26 AM said...

Wah... mewah betul org kita makan kan....mcm2 ada...

hans on November 30, 2009 at 2:01 AM said...

mewah tul makanan ko

JMR on November 30, 2009 at 2:06 AM said...

pergi mall dlm keadaan xmandi..huhuhu

abcdeF. on November 30, 2009 at 3:40 AM said...

wow. lame gak x makan kek. mari pengsan sesame hahaaha ;p

Watierman on November 30, 2009 at 8:12 AM said...

Adakah Akak terselit dalam ingatan semasa MAMAM kek dan segala makanan2 itu????..Sudah terjaga dari pengsan kah kamu??

deena awanis on November 30, 2009 at 9:25 AM said...

nak pengsan gak..tapi kene keje ari ni..
damn tired since last thursday..=(

leadleedeea on November 30, 2009 at 10:57 AM said...

nak pengsan jugak...haha~!

aien~s corner on November 30, 2009 at 2:02 PM said...

wah kek coklat!!.. i`m luv it.. hehe

::alwaniamalini:: on December 1, 2009 at 7:52 AM said...

kekkk..yummehh!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting