Sunday, November 22, 2009

|n| BuKaN RUmaH KeBaJ|KaN!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:30 PM

** WTH!! Kalau kau baru pertama kali masuk sini dan pertama kali tinggalkan komen. Tolong jangan beri komen yang sungguh 'S.U.C.K'!!! Jangan mengadili orang hanya dengan 'entry' pertama yang kau baca!! Jangan bagi orang anggap komen kau adalah S.H.I.T.!!! Aku adalah amat kejam dan keji!!
Sekian! Terima kasih!!

Photobucket

Assalammualaikum!!!! Siapa di dalam kami di luar!!

Photobucket

Tuan rumah tidur lagi agaknya. Kami datang mahu beraya! Raji Haji 'in advance'!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Burlp kenyang!! Kita duduk sini sahajalah. Ada makan-makan percuma!

** Ada orang buang kucing 2 ekor di rumah. Dua-dua betina. Yang warna putih kekelabuan itu mata sebelahnya kanannya buta. :( Maaflah kucing-kucing kuota kucing di rumah ini sudah mencukupi!!

Nota kakitanganku : Wahai orang-orang kampung. Jangan buang kucing di rumah aku!!!




32 kUs-kUs:

YobSumo on November 22, 2009 at 11:15 AM said...

haha, orang kg dah tahu lokasi sesuai untuk pembuangan kucing. kamu kg mana?

takpa byk pahala di situ.

Wanita Itu on November 22, 2009 at 11:23 AM said...

owh dah ada tetamu di pagi hari eh heee...

a.z.r.i.n.a.03.07 on November 22, 2009 at 11:28 AM said...

sudah...

kena buat notice board lah kalau cam ni Ted..kalau tak hari2 orang buang kat depan umah...

Finaz on November 22, 2009 at 11:36 AM said...

macam mana blh tahu kucing tu buta yer..?

sI tEDI on November 22, 2009 at 11:41 AM said...

yobsumo: sila emek untuk alamat

te : dr semalam dah ade

kakrina : org selalu amek jln mudah kan?

finaz : sebelah kanan biji mata x de.. isi yg dah keirng jek.. :)

Airland on November 22, 2009 at 11:44 AM said...

bukak pusat kebajikan kucing arr pasni..

aku rasa blogger gak yg taruk kucing 2 psl dyorg pikir ko suka dan sggp bela kucing terbiar..

leadleedeea on November 22, 2009 at 11:51 AM said...

alolo...comelnye kucing2 tuuu...mmg ted glamer laa dikalangan kucing2 nih..hehehehe~!!!

ain fathihah on November 22, 2009 at 11:55 AM said...

mybe org yg buang tu tahu kamu pencinta kucing yg amat.
hehe bagusnya memuliakn tetamu

cik syazni on November 22, 2009 at 12:04 PM said...

Adoi...senasib dgn mak aku..

Kuwe on November 22, 2009 at 12:32 PM said...

abis tuh? apa jd dgn kucing itu? kamu cmpak kemana pulak? cet.

aNiSa hANg tUaH on November 22, 2009 at 12:49 PM said...

kesiannye kucing tu...

abis tu,
die kemane pasni?

mier@merr on November 22, 2009 at 1:01 PM said...

aiyok...sian itu meaw2 kene buang...tp sib bek umak ko ted.. klu tak mmg merempat la dorg x mkn... hehe

..::..ein..::.. on November 22, 2009 at 1:09 PM said...

nape la org suka buang2 kucing ni ye tedi...hurmm...apepun, ein happy tgk tedi bg dia mkn...tedi suh la kucing 2 duk rumah org lain...

*tedi, ank kucing ein yg comey dh mati..waa...sob3

lupie on November 22, 2009 at 1:42 PM said...

Sis, you have been blessed! Those kitties will make sure you are blessed in every way! :)
Good, good, extremely good omen!

myLovepatzi on November 22, 2009 at 1:57 PM said...

haha..pndai btul cik tedi ni reka dialog erk..hehe..hbs ape kesudahan nasib si kucing ini???..hrp dpt trskn smbgn..hehe..

tengku_fir21 on November 22, 2009 at 2:31 PM said...

mungkin booleh dianggap pusat sehentian mahupun pusat perlindungan
hahaha

Kak Anie on November 22, 2009 at 2:58 PM said...

Kat rumah akak ni pun banyak kucing2 yang melepak...kadang pening sebab bergaduh...

mohd hairi on November 22, 2009 at 3:36 PM said...

klu buang anak teruna org kampung bleh ke? hihihi

ashie023 on November 22, 2009 at 4:20 PM said...

hahaa..ape daa mohd hairi..buang anak teruna..kekeke

ambe smalam pong ader 2 ekor dibuang org..naik mintak makanan..ambe baru je abis makang KFC...kire xde rezeki dierlah..pahtu dah jadik bed aku tuh tmpt tido nyenyak dier plak..aigooo..lantak kolah kucing..

nursarah87 on November 22, 2009 at 4:22 PM said...

alahai comelnya kekucing tu..teringat kucing ku di kampung..huhu

hans on November 22, 2009 at 4:30 PM said...

yeah anda kejam(hahaha)
owh,rumah ko dah macam pasar pagi lak diorang buang2 kucing
pasang cctv la
senang sikit tahu sapa punya angkara
hahaha

mrs jukogyu said...

dolu2 aku slalu buang kucen jugak..buang kat kedai jual ikan...lenkali kalo aku nk buang kucen..aku buang kat umah ko ter ted...ekekekekkeekeke

[z@ck] on November 22, 2009 at 5:03 PM said...

agaknya kucing tu dpt tau ko memang penggemar kucing kot..sbb tu elok ja mai beraya rumah ko..
hehehe

iqbalsyarie on November 22, 2009 at 5:10 PM said...

eh,boleh buat bisnes ape ngn kucing tu!

Faarihin on November 22, 2009 at 5:41 PM said...

Salam cik tedi..

pergh.. siapakah yang memberi komen itu.. ish2.. memang tidak menjaga adab btul bila ada di umah org..


kecian kat kucing2 ni.. masa kecik2 slalu gak tlg bagi kan makanan.. tapi skang dah tak de dah.. ada org lain yg lbih prihatin ntuk membuat sedemikian..

rAtu saLju™ on November 22, 2009 at 6:12 PM said...

kamu marah siapakah itu?

Noorlaila Mohamed Nor on November 22, 2009 at 6:44 PM said...

mungkin budak2 tu ajak kawan2 ke rumah

niesz on November 22, 2009 at 7:49 PM said...

cian nyer..mcmane la mate die ley bute lak..

emm..perbutan sape tu ek???

hehe..xpe r..dpt pahala tau jg binatang ni..ehe..
adopt la die..hihi..

Softtouch [Hanim] on November 23, 2009 at 10:15 AM said...

tahu aje org yg buang kucing u yer..tau yg tedi sangat baik pd kucing...kesian kucing2 tu...

Alimaz-Kembara Terasing on November 23, 2009 at 12:02 PM said...

biasa la dah nak senang.....semua org nak senang...tapi menyusahkan org....

Ena Qalinsya on November 23, 2009 at 12:28 PM said...

x lari plak drang masa ko snap gambo ek hehehe

ustazah dyLLa on November 24, 2009 at 12:42 AM said...

sape yg akak marah2 smpai tulisan wane merah sngt tuh...haha...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting