Friday, November 06, 2009

Har| JumaaT yanG MenDunG TetaP| BerLagu...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:46 AM
Oh! Hari ini sudah Hari Jumaat. Sekejap sahaja rasanya. Aku bersiaran dari pejabat. He he he. Kerja memang banyak. Tetapi sekarang di sekolah ada Sambutan Hari Kanak-Kanak. Jadi bisingnya lain macam juga. Tahan telinga sahajalah.

Esok 7 November 2009. Majlis Perkahwinan rakan bloogger Si Pari-pari. InsyaAllah, jika tiada aral melintang, aku akan hadir walaupun aku sendiri tidak mengenali Si Pari-Pari secara bersemuka. Siapa mahu ikut? Wah!! Suka-suka sahaja ajak orang! Ha ha ha....

Hari ini perlu hantar Laporan Perkiraan Bantuan Khas Kewangan. Memang suntuk . Semalam dah sehari hadir bengkel semalam. Semalam juga baru tahu PCG 2010 tarikh akhir hantar hari ini. Aduhai. Dalam surat tulis 30 November 2009. Nasib baiklah PCG sekolah aku ringkas dan mudah. Dapatnya sekolah yang beribu murid. Tergolek PT mahu buat saat-saat akhir.


Okeylah! Aku sambung kerja. InsyaAllah, malam selalunya baru aku dapat menziarahi kamu semua.
Nota kakitanganku : Comel sungguh suara budak-budak ini menyanyi!!

26 kUs-kUs:

Solehah on November 6, 2009 at 9:06 AM said...

selamat buat kerja di hari jumaat..

[s][u][e][h][a][n][n] on November 6, 2009 at 9:09 AM said...

wah2 dalam bz2 ko sempat lagi erk...

♥ItaJeff♥ @Something To Share on November 6, 2009 at 9:17 AM said...

Salam Jumaat Cik Tedi :-)

a.z.r.i.n.a.03.07 on November 6, 2009 at 9:18 AM said...

sama-sama selamat lah kita yer..


ceria-ceria selalu !

[z@ck] on November 6, 2009 at 9:40 AM said...

happy working!
=)

Precious on November 6, 2009 at 9:51 AM said...

Weiiii ... selama ni aku kenal ko sebagai si penyelamat kucing. Ko ni cikgu macam aku gak rupa2nya yer. Hih hiiiii ... baru ku tau!

Alimaz-Kembara Terasing on November 6, 2009 at 10:08 AM said...

salam tedi.....dah sarapan lom...

iva saionji on November 6, 2009 at 10:14 AM said...

wah..bz tul...xpe2..sabar tau..wat keje jgn laju2..nnt banyak salah...

cik syazni on November 6, 2009 at 10:27 AM said...

wat keje elok2 ye! ;)

sueanne on November 6, 2009 at 10:56 AM said...

gud luck submit report tue tedi..
busy sungguh kamu ye ted..heheheh

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on November 6, 2009 at 11:00 AM said...

esok jumpa kat kenduri kawin si pari2...

hehhehehe

relevan on November 6, 2009 at 11:10 AM said...

Selamat pengantin baru utk pari2 tu yer tedi..

hari jumaat kome kereja sekerat hari sahaja..

Watierman on November 6, 2009 at 11:21 AM said...

Tedi....selamat bekerja....!!Nak akak temankan tak...gi kenduri esok??

ashie023 on November 6, 2009 at 11:31 AM said...

selamat hari kanak-kanak...

eh..ari kakak-kakak xde?hehe..sori sori...lawak je..

cik ian@aH Lian~ on November 6, 2009 at 11:39 AM said...

selamat merajinkan diri
yang oi...buat keje jgn dpn lappy dok
godeh2 blog...bos skodeng tuh!

bos=pengetua@guru beso

fiD on November 6, 2009 at 11:44 AM said...

nanti jumpe kat sane ea..

GiGGLe GaL on November 6, 2009 at 12:03 PM said...

ted, aku kasi kredit kat ko untuk perkataan hoye-hoye tu.. jadik kegembiraan dihari bekerja..wkakaka..

cHeRyNa PiReS on November 6, 2009 at 12:13 PM said...

tahniah utk si pari2 ye. tolong kemkan salam ku padanya walaupon aku tak kenal. gumbira melihat orang sudah bernikah. pastikan ko tgk besok ada tak udang panjat di atas meja makannya. aku tgh buat survey adakah udang panjat nieh makanan kenduri kawen semalaysia!:)

cool baby...sudah pukul 12. telingamu takkan bingit lagi. kau akan buat kerja dengan aman:)

unwanted on November 6, 2009 at 12:14 PM said...

hari jumaat..
ada kala gembira.
ada kala berduka..

gembira sebab esok adalah sabtu, leh jalan².
berduka sebab terkejar² nk siapkan kerja. Klu lambat terpaksa tunggu isnin..:)

aNiSa hANg tUaH on November 6, 2009 at 12:52 PM said...

yeay!
hohoh
selamat menyambut hari kanak-kanak sedunia.

dan.
good luck utk semua keje kamu yer!

:)

Ayu on November 6, 2009 at 1:25 PM said...

my skul 18 hb nanti sama ngan hari anugerah.. tugas aku mcm biasa.. buat slide show xtvt dari awal tahun sampai akhir tahun..

-->> aku mc lagi ari nih.. <<--

Samaira on November 6, 2009 at 1:26 PM said...

sambutan hari kanak2 mesti besh
nyanyi2 mesti ade kan
menari
hehe
teringat semasa jd guru tadika ekeke

pari pari syurga on November 6, 2009 at 2:33 PM said...

halooooo.. hehehe. saya menanti kedatangan kamu! hehehe.

sila lapor diri nanti tau.. mau jumpa tuan si dak utih ni. hehehe.




*pssttt.. masih sempat curi2 nak on9. hahaha.

google on November 6, 2009 at 2:42 PM said...

jom kita memeriahkan majlis kawen si pura-pura... ehh silap looo si pari-pari....

miSs siv on November 6, 2009 at 6:39 PM said...

si pari2 duduk mane?

Noorlaila Mohamed Nor on November 7, 2009 at 1:51 AM said...

hee lama dah tak sambut hari kanak2
:p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting