Friday, November 27, 2009

RayA Yang SederHaNa....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 PM
Walau hanya Aidiladha penat tetap terasa. Kerja aku asyik basuh pinggan sahaja. Malam tadi pun selepas habis sahaja kenduri kerjanya tetap basuh pinggan. He he he..

Hari ini seawal pagi sudah siap menyediakan Lontong! Sate lebihan malam tadi jadi menu sarapan. Usai Sembahyang Raya sudah ada tetamu yang datang. Aku mula menyinsing lengan, bukan mahu bergaduh tetapi mahu menghidang. He he he ...

Petang sedikit sudah mula hujan renyai. Aku pun ambil kesempatan untuk meluruskan pinggang. Ekekekeke.. Tengok cerita Pak Ngah Tarbus, aku pun lelap.

Malam rasanya tiada tetamu lagi. Ambil kesempatan untuk kemaskini blog.

Bagaimana Aidiladha kamu? Harap semuanya seronok sahaja tanpa ada duka nestapa!!

Nota kakitanganku : Makan sahaja kerjanya hari ini! Ekekeke..





19 kUs-kUs:

MisZrOxZy on November 27, 2009 at 8:14 PM said...

sedapnyer lontong..raya nie xde sape nk wat lontong..g mkn kat umah tedi ble?

::alwaniamalini:: on November 27, 2009 at 8:43 PM said...

ahaha..makan je ehh..mesti bes..raya thn ni macam bese, kat ptrajaya je. daging korban dari kg, esok baru smpai ehehe..

aNiSa hANg tUaH on November 27, 2009 at 8:54 PM said...

sedapnye lontong~~

green on November 27, 2009 at 9:11 PM said...

br je wat kek.x tau nak watpe dah..huhu

aien~s corner on November 27, 2009 at 9:16 PM said...

camat ri raye sis/.. =)

ashie023 on November 27, 2009 at 10:05 PM said...

wah..LONTONGGGGG....mm...seb bek bukan aku nyer peberet..kekeke..

tp ari ni amatlah kenyang..
pagi mee kari, ngahari nasik, ptg nasik minyak ngan sup tulang, malam plak a&w..

oh chem balik...

Faarihin on November 27, 2009 at 11:13 PM said...

Salam cik tedi.. Alhamdulillah hari ni kenyang tak terkata.. huhuhu.. tapi tak bestnye sebab dak2 kocik takde.. sedikit sunyi la jugak.. memang kerja hari ini asyik nk basuh pinggan aje.. (^__^)

maiyah on November 27, 2009 at 11:16 PM said...

sy dok dlm bilik je.. tak bape sihat, tapi saat tulis komen nih dah ok heeee :D

fiD on November 27, 2009 at 11:21 PM said...

kalu utare mesti meriahkan,, m , tapi banjer, ooohoh,, pengorbanan tue!

mier@merr on November 27, 2009 at 11:23 PM said...

sgt byk keje!

tgn da kecut asek bsuh pinggan..
hahakzz

JMR on November 28, 2009 at 12:28 AM said...

meh kt pakat wat beef steak smpena raya qurban nih..eheheh

aleena on November 28, 2009 at 12:38 AM said...

salam aidiladha tedi..

fuhh penat tgk menu banyak dgn daging ja hari nie..huhu

cHeRyNa PiReS on November 28, 2009 at 1:11 AM said...

Aidiladha - sendirian di rumah dengan bji2 mata yang sakit dan mata yang sepet. merah warna hari nieh!

take care tedi:)

salam aidiladha...

Airland on November 28, 2009 at 2:55 AM said...

Selamat hari raya aidil adha

Rowena Chasez on November 28, 2009 at 7:32 AM said...

selamat hari raya aidiladha..=)

rAtu saLju™ on November 28, 2009 at 7:38 AM said...

Salam Aidil Adha...
da klik nuffnang~

Naff said...

Syukur la tedi, walau sederhana tetap ceriah. Aku pun sibuk memasak saja...hari ini pulak nak balik rumah mentua raya kat sana pulak laa...

sueanne on November 28, 2009 at 8:14 AM said...

morning ted..raya smlm meriah gak la..bukan meriah menerima tetamu tp sbb pakcik n anak2x die dari kelate dtg beraya kl n dorang lepak umah sue..sok kut baru g umah mkcik kt ampang lak..rase mcm beraya die kelate je sbb penuh ngn loghat kelate kt sini..hehehe

eeeda on November 28, 2009 at 8:30 AM said...

Boleh tahan gak kan penat raya haji.... tambah tahun nie cuti 3 hari...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting