Saturday, November 28, 2009

SeNamaN MemBuanG LemaK D| LengaN!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 PM
Ya!! Ini aktiviti yang sihat! Senaman ini amat sesuai untuk mengurangkan lemak di lengan! Tapi bukan kemahuan aku melakukan senaman ini. Aku terpaksa!! Aku melakukan senaman membuang lemak di lengan dan tangan kanan tanpa rela. :) Mendukacitakan.

Aku begitu asyik membancuh tepung kek menggunakan 'mixer'. Aku cuai kerana waktu itu petir dan guruh berdentam-dentum. Tiba-tiba 'mixer' aku terhenti!!!! Kenapa apakah? Di panah petir 'mixer'ku di dalam rumah!!!

'Mixer' percuma aku rosak!! Ya! Benda ini percuma!! Hadiah sewaktu aku bertukar pejabat di awal tahun ini!! Sob sob sob!!

Aku menggunakan seluruh tenaga tangan kanan untuk memukul adunan. Lenguh!! :( Sudah lama tidak senaman. Sudah terlalu lama menggunakan 'mixer' sehingga terlupakan cara manual!! Tapi apakan daya, sudah berjanji dengan adik untuk membuat kek coklat tambahan untuk esok. :(

Aku gagahkan diri.

Siapa mahu beri aku hadiah 'mixer' sila tinggalkan alamat emel di ruangan komen. Aku akan mengemelkan alamat aku seberapa pantas yang boleh!!!

Nota kakitanganku : Pasti tangan aku akan kurus sebelah!!!





21 kUs-kUs:

cHeRyNa PiReS on November 28, 2009 at 9:03 PM said...

tedi,

sorilah aku takleh nak hadiah kat ko mixer tuh. aku sendiri tak pakai mixer...sebab aku selesa pukul sendiri:P

PROFkusut on November 28, 2009 at 9:04 PM said...

cian tedi

QieFLy si Dolce on November 28, 2009 at 9:04 PM said...

hahahah.....hinggakan terlupa cara manual erk??? takpe la kak tedi skali skala kita ader kan pengorbanan untuk membuat kek....

aien~s corner on November 28, 2009 at 9:05 PM said...

cian.. tp klaka gak..


nk twe ckit bleh???

hehehe

eeeda on November 28, 2009 at 9:44 PM said...

Alamaknya kena tukar tmpt keja lagi le... baru dpt yg baru kot..

fiD on November 28, 2009 at 9:44 PM said...

aku lelaki, so kureng masak, oooh, xda mixture la

Mimie.Candy Cane on November 28, 2009 at 9:54 PM said...

hahaha...kacau pakai 2-2 belah tangan la..baru balance..

aku tungu ko kawin nti la.aku hadiahkan mixer 8 biji.

Fatt Chin Choy on November 28, 2009 at 10:25 PM said...

kurus sebelah? cacat ler tu
kekeke

en_me on November 28, 2009 at 11:16 PM said...

siannyerr tedi tewww.. ehehe

JMR on November 28, 2009 at 11:29 PM said...

senaman kaki lak cmner?:-p

Ms.Lilies on November 28, 2009 at 11:55 PM said...

Apa kata ko senaman tangan lagi....pastu ko senaman kaki lak ke pjbt pos poskan utk aku ekekekekek

YobSumo on November 28, 2009 at 11:57 PM said...

lepasni konfem tangan kau berketul sebelah.

Noorlaila Mohamed Nor on November 29, 2009 at 1:19 AM said...

dah xboleh exercise la nanti?
haha

hans on November 29, 2009 at 1:52 AM said...

nih lengan ko dah kurus ke?

mier@merr on November 29, 2009 at 2:44 AM said...

dak urus lom lengan tu??ekeke..

ko kawen dlu la ted..nnti aku share ngn sape2 blikan ko mixer...wawawa

maiyah on November 29, 2009 at 4:39 AM said...

ekeke.. kurus tgn tak koll ler :D

azman shah on November 29, 2009 at 8:01 AM said...

rajin awak yerrrrrrrrrrrr

♥chentaMAYA™ on November 29, 2009 at 8:19 AM said...

tedy~
gune 2.2 belah la!
ahaa~

;P

sue_pinky on November 29, 2009 at 12:40 PM said...

pkai blender je la kalo xde mixer..
ehehhehe..

Faarihin on November 29, 2009 at 2:17 PM said...

wahaha.. senaman yg sangat baik.. guna2 la dua2 belah.. pasti kurus kedua2nya.. (^__^)

~LP Lum~ on November 29, 2009 at 2:35 PM said...

ahaks~ tedi... aku pun nak try ar cara senaman ko 2... blh kurus skit lengan2 aku nie... :)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting