Friday, November 27, 2009

Ter|ma Kas|h semuA..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:20 AM
Alhamdulillah. Kuiz sudah berakhir. Tidak di sangka juga tengah malam baru sampai ke angka yang di cari. Terima kasih kepada semua yang mencuba.

Okey! Oleh kerana syarat penyertaannya ada pelawat pertama yang mengemel, maka pemenang akan di tentukan kepada siapa cepat dia dapat.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Pemenang berganda. Ekekekekke.. Cik Miera!
Terpaksalah aku buka balik hadiah kamu yang hampir aku pos semalam miera. He he he...

Untuk Cikgu Ashie dan x-po kerana kesungguhan kamu aku dengan ikhlas hati memberi cenderhati saguhati.

en. x-po sila emelkan nama dan alamat kamu kepada aku. Tapi tolonglahlah jangan berharap mendapat hadiah yang besar dan mahal okey! Ciput-ciput sahaja! He he he..

Okey! Salam Aidiladha..

Nota kakitanganku : Kenyang makan Lontong. Bukan Lotong!! Ha ha ha...





11 kUs-kUs:

niesz on November 27, 2009 at 11:36 AM said...

la..niesz xtry lak mlm td..huhu..sedey nyer..

sueanne on November 27, 2009 at 11:50 AM said...

kite pun makan lotong...eh lontonggg..hahaha

congratos to the winner..

aien~s corner on November 27, 2009 at 12:20 PM said...

hehe.. nme aien xtlist.. hehe

sharamli on November 27, 2009 at 12:29 PM said...

nk mkn p0n xde mud....
hu3..xde 0rg blik raya ni...

::alwaniamalini:: on November 27, 2009 at 1:24 PM said...

sedapnye makan lontong nyum2..org makan nasik ngn telur goreng je sobsob

cHeRyNa PiReS on November 27, 2009 at 3:33 PM said...

Selamat Hari Raya Aidiladha, tedi.
Semoga bahagia di samping yang tersayang.

Sorry tak dpt taip banyak.
Sakit mata.
Aku tak brapa nampak la beb...

Love,
Sha.

zeqzeq on November 27, 2009 at 4:06 PM said...

sue buat lawak..

qah qahhhhhhhhhhhh..qah

DilOt on November 27, 2009 at 4:15 PM said...

lontong ko buat sndri ke...mest lg sedap..hehe...

hans on November 27, 2009 at 5:05 PM said...

ingat ker aku yg menang
sedih tul

Faarihin on November 27, 2009 at 11:16 PM said...

wah... sudah ada pemenang.. cayalah kepada pemenang itu.. (^__^)

mier@merr on November 27, 2009 at 11:20 PM said...

akaka... hoyeay!!!!

adoi.ilang penat beraya bila taw nak dpt adiah lagi.....ahakzzzzzzz....


tenkiu tedi!!


sori ye korg2 yg len..
len kali aku kasik can kt org len lk..hehe...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting