Saturday, November 28, 2009

WaJah SePara KePuasaN MenGawaN!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:50 AM
Photobucket

Budak ini sudah balik. Itupun sekejap-sekejap sahaja untuk makan. Perut sudah berkeroncong barang kali.

Photobucket

Keadaan diri memang tidak terurus. Kotor dan comot. Perlu mandi wajib dia ini.

Photobucket

Musim mengawan mengajar satu tabiat buruk kepada kucing yang aku perasan.

Kamu rasa apa keburukan itu?

Nota kakitanganku : Mereka masih buat rumah ini seperti hotel!!




26 kUs-kUs:

sueanne on November 28, 2009 at 9:50 AM said...

kdg2 lyn n3 kamu ni mmg kelako la ted..kehkehkeh..

dak utih..dak utih..muka tak bersalah lak tue..hahaha..

sueanne on November 28, 2009 at 9:51 AM said...

first commentor????..

biau betul..yeyeahhhh!!!

sayu=pilu on November 28, 2009 at 9:58 AM said...

hahah buat aku ketawa tedi woi...dak utih nak kan penyambung warisan tuh.....

♥chentaMAYA™ on November 28, 2009 at 9:59 AM said...

rlx2~
hee~

alah~
nnti abes musim mengawan die dok umah la~

fiD on November 28, 2009 at 10:26 AM said...

mesi ko xsabo nak dapat cucu, heee

sharamli on November 28, 2009 at 10:30 AM said...

eh...ap yg dy0rg wat time2 mengawan ni...

::alwaniamalini:: on November 28, 2009 at 10:37 AM said...

kihkih..muka dak utih memang muka kepuasan tuh ahahah...

aNiSa hANg tUaH on November 28, 2009 at 10:41 AM said...

hehe.mukenye penuh dgn keseksian!
hehe

ashie023 on November 28, 2009 at 10:47 AM said...

oooo..tedi..kucing yang melepak umah aku nih pong, mengalami keadaan yang sama...mengawan..tp kucing betina ni xnak, agaknye yang jantan tuh x hensem...ahhaha...OMG

ije on November 28, 2009 at 11:15 AM said...

euuww.. elok je dia posing. duk umah ibarat duk hotel. ehehe

niesz on November 28, 2009 at 11:19 AM said...

huhu..niesz xpnh tgk kucing ngawan sampai abis..malu lak nk tgk..tgk die da gesel2 mcm 2 trus niesz lari..ehe..

niesz on November 28, 2009 at 11:19 AM said...

huhu..niesz xpnh tgk kucing ngawan sampai abis..malu lak nk tgk..tgk die da gesel2 mcm 2 trus niesz lari..ehe..

mier@merr on November 28, 2009 at 11:27 AM said...

hahahah...........
dak utih bagaikan tersenyum penuh seksi dan puas...wakaka

relevan on November 28, 2009 at 11:54 AM said...

Musim sejuk musim mengawan..hehhe!..

JMR on November 28, 2009 at 12:12 PM said...

uiks..kucing masok hotel nih..jgn biarkan diorg melakukan sex bebas..tak baik utk kesihatan..hahah

L on November 28, 2009 at 12:31 PM said...

pergh~

muka kucing itu~

aien~s corner on November 28, 2009 at 12:36 PM said...

dia mmg br lps mgawan ke sis? hahaha

kak anie on November 28, 2009 at 12:39 PM said...

tEDl...kucing akak kat rumah tu pun dah mula diintai kucing2 jantan yang cuba mengurat dia...eh! akak nak tau...kucing kalau masih menyusukan anak dia boleh mengandung tak?

zino on November 28, 2009 at 1:40 PM said...

sekurang2nya dia masih sudi balik hehe

hans on November 28, 2009 at 1:58 PM said...

hahahah
kelakar kelakar

cHeRyNa PiReS on November 28, 2009 at 2:07 PM said...

aku baru paham mengapa dia mengganas.
tp kan...dak utih sudah baligh. dia belum.

macam mana tuh tedi?

alvin takda rumah harga 8juta story.... on November 28, 2009 at 4:16 PM said...

tapi kucing tak penah buang anak kat masjid

PROFkusut on November 28, 2009 at 7:25 PM said...

ekekeke tedi...
ko ni semua ko perasan tabiat kucin eh..
bagus!

Noorlaila Mohamed Nor on November 29, 2009 at 1:28 AM said...

hahahaha
sila mandi wajib dak utih!

diLL on November 29, 2009 at 2:11 AM said...

oooOOOoo..skrg musim mgawan eak..ptot ar abes kucing kat umah ni semua miang3..da ar ada betina sekor..3 ekor lae jntan..geram tgk si betina ngada2 miang!manje3 dgn lain3..mmg miang

GiGGLe GaL on November 30, 2009 at 11:55 AM said...

wahahaha.. dak utih muka mcm stim je..wakakak... ko ni ted..tak baik taw... biorkan ajer.. dah musim..nak wat cemana.. macam musim org kawen.. buleh ko tahan-tahan kan ke? ekekeke...

aku rasa..ko mmg kene standby antiseptic tu cepat sikit.. pegi la kat pet family. segera ted.. nak2 plak musim mengawan..berebut betina wei... karang tak memasal ko belanja lebih ke klinik tegah dek bisul dorang.. haihhh..aku dah masak sgt dgn perangai kucen..ekekek..

psstt... taklama lg dak utih bawak balik isteri..amacam? sanggup ko terima menantu ko tu?Wakakak.. kelakar la cakap cenggini..cam kureng siuman je aku pepagi... :P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting