Monday, December 07, 2009

BaCa DenGan BerHaT|-HaT| Dar| MuLa h|nggA Akh|r kEraNa aDa sEsUaTu D|DaLamnyA....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:46 AM
Photobucket

Aku mohon maaf seandainya kamu mengharapkan lain daripada apa yang aku mampu buat. Tapi aku rasa tahap kerajinan aku cukup setakat ini sahaja. Janganlah harapkan lagi ada kertas dinding tambahan warna-warni, berbunga merah jambu, ada pelangi yang tiba-tiba menjelma atau cuaca gelap akan berubah jadi terang!

Oh! Sungguh! Aku akan rasa bersalah jika kamu beranggapan seperti itu. Hanya 'kepalanya' dan hanya warnanya sahaja. Aku cuba memasukkan warna oren tetapi tidak boleh rupanya.

Okey!

Aku ingin kamu salin skrin (baca: Screen print ) satu nombor di ruangan Pelawat.

Caranya mudah :
Pelawat pertama yang berjaya 'captured' angka 024040 serta nyatakan apakah kaitan nombor itu dengan aku dan dan tekaan itu betul serta mengemelkan ke mylosermind[at]yahoo[dot]com akan di umumkan sebagai pemenang!

Aku hanya mencari seorang pemenang sahaja.

Sebenarnya Ulang Tahun Pertama Blog ini jatuh pada bulan ini. Cemburu juga melihat orang lain membuat pelbagai pertandingan. Tapi apakan daya. Aku tidak mahu jadi seperti yang di kejar tidak dapat yang di kendong berciciran.

Ini kerana kelewatan aku mengirimkan hadiah membuatkan aku berhati-hati untuk membuat sebarang kuiz. Nanti orang cakap 'Kuiz bersepah-sepah, hadiah yang lepas pun belum dapat!!'

Jadinya, selepas menyelesaikan semua kiriman hadiah baru aku akan fikirkan satu kuiz yang sesuai. InsyaAllah.

Notakakitanganku : Cepat! Cepat! Masa semakin suntuk!!!







24 kUs-kUs:

Tirana on December 7, 2009 at 8:15 AM said...

Hitam itu menawan..kak tirana pun suka warna hitam tapi blog kak tirana warna putih..hehehe..nanti nak try tukar warna hitam...kena rajin godek html code..hehehe

Unknown on December 7, 2009 at 8:17 AM said...

hitam la cun tedi...
neway..rajin ek k0 wat kontest

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 7, 2009 at 8:20 AM said...

gerenti terlepas nnt..

masa tu tengah sibuk dah..huhuhu...

bilalah nak menang kuiz kat sini ..huhuhuu...

.millalara. on December 7, 2009 at 8:22 AM said...

aloh3.. skrg dah 24020.. huuu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on December 7, 2009 at 8:29 AM said...

huwaa~
aku tak sempat nak hantar hadiah kamu lagi~

err,,,nak menang~~

Azureen Azlan on December 7, 2009 at 8:33 AM said...

wah. sudah berwajah baru. cantik new header! :)

hisham on December 7, 2009 at 8:40 AM said...

salam...menang dpt hadiah mende...???

Unknown on December 7, 2009 at 8:55 AM said...

wah layout da lain kak...aku cuba dapatkan itu...

mamai on December 7, 2009 at 9:04 AM said...

alahai ingat pakcik yang dapat nombor tu tadi

Yuki Yusuf on December 7, 2009 at 9:14 AM said...

header chantek kak
saya suke
hehe~

Alimaz-Kembara Terasing on December 7, 2009 at 9:38 AM said...

sala tedi....mesti terlepas lagi punya lah...sebab saya tengah sibuk la ni....cantik header...baru nampak muka tedi.....

sueanne on December 7, 2009 at 9:50 AM said...

kite tau ape kaitan no ted..hehehe..

kasi can org lain menang lak..chayuk..chayuk...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on December 7, 2009 at 9:59 AM said...

yeah!!!

aku dapat!!!

CITY® on December 7, 2009 at 9:59 AM said...

salam tedi cute..

yeayyyyyyyyyyyy
ada muka tedi, ekkekek
mwahhhh

ada kontest2 erk
wahhhhhhhhh
wallpaper baru
tapi naper itam
gukhuk
tapi kalo itam ini bisa buatmu bahagia,
aku tetap melawatmu sayang
heeeeeeee

DramaQueen on December 7, 2009 at 10:22 AM said...

ehem-ehem...
email sudah dihantar
menanti hadiah berkunjung tiba..

ko bungkus kan dak utih pun tak pe.. ekekeke..

syaf on December 7, 2009 at 10:43 AM said...

kalu sempat aku capture r...
wah contest ko ni nk sowang pemenang jerk...susah r cam 2 aku nk menang...heheh

Cik Bayu on December 7, 2009 at 10:55 AM said...

tadi dh email..
tp lupa nk inform..
sy dh join contest.

@reLong on December 7, 2009 at 11:11 AM said...

WaaaaaaaaaaWAWAWa.. =(
kT tlepas lg aGka 21040 tue..kt 21052..huhu..xda rezki lg..isk.isk..

DramaQueen on December 7, 2009 at 11:35 AM said...

ted? apsal tak de keputusan kontes? ni sme dak utih sabotaj aku la agaknya nih..

Anonymous said...

dah 65 pun
cis
hehe

Anonymous said...

dah 65 pun
cis
hehe

Anonymous said...

dah 65 pun
cis
hehe

white rose on December 7, 2009 at 1:36 PM said...

akak...cun gak wane ni...border kt atas tuh manis je...hikhik

white rose on December 7, 2009 at 1:37 PM said...

eh, header bkn border...hakhak...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting