Thursday, December 17, 2009

B|La MaLam akU Mena|p...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:15 PM
Oh! Rata-rata sudah menulis mengenai kemenangan Malaysia membawa balik pingat emas dalam acara bola sepak di Sukan SEA! Tahniah. Aku harapkan, bukan setakat sukan SEA sahaja. Biarlah terus ke peringkat yang tertinggi!!

Secara jujurnya aku memang tidak ikut sangat Sukan SEA ini. Cuma bila bola sepak ke perlawanan akhir ianya sesuatu yang menarik kerana sudah 20 tahun Malaysia ketandusan emas dalam acara ini!

Okey! Tahun baru hari ini berjalan dengan lancar. Membaa doa akhir dan awal tahu selepas Asar. Alhamdulillah. Semoga doa-doa yang di pohon di makbulkan Allah. InsyaAllah.

Ini kisah yang sudah jemu untuk aku menulis. Oleh sebab itu tiada gambar lagi yang bernafsu untuk aku tepekkan di sini. Dak Utih balik dalam keadaan yang berdarah lagi. Luka di tempat yang sama. Baru sahaja aku tunjukkan lukanya yang sudah kering. Tapi malam ini?? MasyaAllah. Aku pasti dia bergaduh dengan Dak Itam. Sebab sekarang mereka memang sudah tidak boleh bertemu! Sedih!!

Esok cuti lagi? Kemana rancangnya?

Nota kakitanganku : Ini bukan 'entry' 'contest ! Aku tidak masuk 'contest' Hidup Berani Untuk Gagal!!. Harap maklum!!





17 kUs-kUs:

Bulan Dilangit Osaka Biru on December 17, 2009 at 10:29 PM said...

aku suka tengok tang renang je\

Faarihin on December 17, 2009 at 10:32 PM said...

paling best saya tak sedar pun ada sukan sea skang ni.. hahaha.. nampak sgt tak baca or tgk brita.. hahaha. adoi..

Budak Kuning on December 17, 2009 at 10:53 PM said...

hidup bola tido bola makan bola..namun yg pastinya aku tidak suka diperbolakan..ha3

Tengku Speki on December 17, 2009 at 11:02 PM said...

aku tak brapa gemar bola sepak malaysia!!

erkk dak utih ngan dak itam tak habis lagi ke berebut betina? ;) adehhhhh..

kolar tak sampai lagi.. aku rasa posmen kat kawasan ni sgt pemalas..!

Si budak Aboi on December 17, 2009 at 11:14 PM said...

sgt2 bangga dgn team malaysia !

eeeda on December 17, 2009 at 11:16 PM said...

Bola minat gak...bola punya pasal dah ceta Balqis tak dpt disiarkan....
Penat tunggu... tahu kuar ronda..

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) on December 17, 2009 at 11:26 PM said...

huhu..tak baper minat
sbb tak fhm sgt.
yg ku fhm benar2nya ialah bila GOLLLL

hehe..
kalo reti dan fhm
sure akan gila bola jadinya..

JMR on December 17, 2009 at 11:38 PM said...

finaly team malaysia dah buktikan..tahniah..:-)

PuanPepel on December 17, 2009 at 11:39 PM said...

haku layan bola gak petang tadi...ekeke....

best gak ar mesia main...

lel on December 17, 2009 at 11:41 PM said...

aku baru tau pasai bola sukan sea tu
huhu
blog aku berat ke?
laju je aku buka

ILA HonEyBuNNy on December 18, 2009 at 12:18 AM said...

tahniah buat Malaysia...ila xtgk pown..ngeh3

Anonymous said...

malaysia boleh!!!!

yeahhhhh

zella y on December 18, 2009 at 1:00 AM said...

bangga sgt dgn team m'sia..
hadiah utk tahun br...

slm maal hijrah.. =)

white rose on December 18, 2009 at 1:37 AM said...

alhamdulillah, malaysia mng w/pun cara main mereka xbpe ok...janji menang...hahaha...

Rowena Zainuddin on December 18, 2009 at 2:36 AM said...

tahniah wat MALAYSIA..

salam maal hijrah tedi..

Wanie-san on December 18, 2009 at 2:46 AM said...

Sume sukan sy xske...try utk memupuk..tp gagal..:'(

Finaz on December 18, 2009 at 5:58 AM said...

dah lama x seseronok nih bila nengok BOLA! tahniah M'sian team!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting