Wednesday, December 16, 2009

cuT| yanG 'wHaT ThE hELL??'

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:52 AM
Photobucket

Haruskah aku mencarut??

WTHlah kau!! Kau yang simpan, kau tanya aku! Kau yang hilangkan kau letak beban itu pada aku!! Lepas itu kau suruh aku cari pula! Penting!! Segera!! F.U.C.K!!

Aku tidak kacau hidup kau bila kau cuti 10 hari!! Sehari pun aku tidak ada telefon. Setiap masalah aku selesaikan sendiri!! Bila aku cuti kau hantar pekerja ke rumah aku! Siap bawa nota segala!!! Kau ugut-ugut benda itu penting!! Mahu segera! Sekarang juga!! Sekarang juga kena siapkan!!

Kau memang selalu macam itu. Melebih-lebih. Suka mengada-ngadakan benda yang tiada!! S.U.C.K tahu tak?? Kau fikir aku tidak tahu taktik bodoh kau itu? Suka menyusahkan orang demi kesenangan dan nama baik kau! Kau akan buat apa sahaja asalkan kerja-kerja kau mudah!!

Aku tidaklah sebodoh yang kau sangkakan. Aku sudahpun telefon pegawai yang mahukan dokumen itu dari rumah tadi.

Dia kata' Eh! Saya tidak cakap pun penting sangat sampai perlu hantar segera. Saya kata selewat-lewatnya Isnin!'

Tengok!! Sebab Isnin kau cuti, kau tak mahu aku kacau kau, kau kata mahu hari ini juga!! Kau memang pentingkan diri sendiri.

Kalau kau bola, memang aku sudah tendang kau sampai hujung dunia!!!

Nota kakitanganku : ................




26 kUs-kUs:

Unknown on December 16, 2009 at 12:11 PM said...

hampeh gile

Bulan Dilangit Osaka Biru on December 16, 2009 at 12:12 PM said...

ini memang menguji tahap kesabaraN Ni..
kalau aku pun.. dah lama aku sunat2 kan dia

hampagasss

Cikgu Ije on December 16, 2009 at 12:19 PM said...

nak tendang 'kau' gak.

mengibaratkan kau sebiji bola. erkk.

Queen on December 16, 2009 at 12:27 PM said...

apekah maksud die utk point no 1?

pergh...kalau aku pun aku bengang tedi....
sabarlah..kebenaran akan terserlah..ko buat bangang je..

wanita mutalib on December 16, 2009 at 12:36 PM said...

boss kiter sama teruk ar ted|..

pernah kiter gi kursus induksi, dia call kiter suruh balik segera sebab nak setle kan kerja..

kursus induksi tuh?

PuanPepel on December 16, 2009 at 12:37 PM said...

melampau sungguh itu!!

abaikan boley?
kata cuti ma....

mukasurat17 on December 16, 2009 at 12:38 PM said...

hoooo...sabo2

Tengku Speki on December 16, 2009 at 12:42 PM said...

aku kalo time cuti, aku off hp ...
takde org carik.. :)

tp kalo dowang dtg umah, tak dpt nak lari la..

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 16, 2009 at 12:50 PM said...

out of mind apa !
sampai carik kat umah !


gila kuasa ke dia Ted.. sampai camtu sekali..

mamai on December 16, 2009 at 12:53 PM said...

saper boss kau nie meh bagi tau pakcik biar aku sekolahkan dia macam mana nak jadi bos yang baik

Fara Adila on December 16, 2009 at 1:16 PM said...

itu dah agak melampau sampai hantar pekerja dtg ke rumah..ingat robot ke apa nak soh wat seme benda..

Cik Cookie on December 16, 2009 at 1:40 PM said...

dulu pernah dapat staff mcmni.
penting diri.
CC apalagi gunakan keseksian yg ada ngadu kat bos selepas give up nak tegur perangai dia.
amik ko.
baru dia tahu langit tinggi rendah.
sabar ehhh

en_me on December 16, 2009 at 1:43 PM said...

kaaans..

Tuah on December 16, 2009 at 1:46 PM said...

Alamak cik tedi,boringnya dpt bos yg mcm tu. kalau sy jd awak,penting mcm mana pun sy x akan buat sbb kan awak tgh bercuti skrg ni

Unknown on December 16, 2009 at 1:47 PM said...

salam tedi... :)
hui tedi... jgn ar begang2 mcm nie.. :)

kalo aku ar, wat bodo aje.. n kalo dia bola xyah ko tendang dia.. ko letupkan aje dia.. sonang citer.. ko xsakit atie aku xsakit atie.. ;)

apa pun tedi, stay cool ok.. sabar... :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on December 16, 2009 at 1:49 PM said...

ini memang sudah MELAMPAU!!!!
gilo
bodo
hish
bos ko tu pompuan ker laki ar??
memang TIDAK PATUTTTT

Nor atau Nad on December 16, 2009 at 1:56 PM said...

ukh suke gla ngn blog nh..
cm siakk ja manusia itoo
kasi pancung sama dia!!!

CraZee KenTanG on December 16, 2009 at 2:22 PM said...

hahahaha~ sabo2...sabo tuh separuh dpd iman.

@reLong on December 16, 2009 at 2:30 PM said...

tedi..
sengal la bos ko tu..
isk..isk..

memg ptt pn dia dpt pkerja mcm ko..
ko dera lak mental dia..biar dia tkut cikit..hahah!!

CEOMesinTaip on December 16, 2009 at 2:37 PM said...

G E R A M..M A R A H...xlayak jadi bos....suh dia letak jawatan skg jugak...

Softtouch [Hanim] on December 16, 2009 at 2:55 PM said...

teruknya mcm tu tedi..siap bg nota tu..paling2 kan kalu sy cuti bos kol atau suruh college sy kol..itu pun berdebar2 tau kalu sy cuti, sbb takut dia ade kol sy..he he he

ezzati on December 16, 2009 at 3:54 PM said...

mmg tak layak jadi boss mcm ni..kalo aku, msti aku dh ngadu ngn boss atasan lagi..

Faarihin on December 16, 2009 at 3:56 PM said...

pergh.. dapat bos cam gini.. kasi ganyang2 aje dia.. huh.. dasar bos.. memang pentingkn diri sndri.. memang patut cik tedi kejam sama dia.. saya sokong.. hahaha..

amal on December 16, 2009 at 5:24 PM said...

erkk..sabo jele....
siap suh org dtg umah..kalo cal je ke ok lagi..adeilaa

DramaQueen on December 16, 2009 at 9:38 PM said...

bos ko tu da gila la ted..sama gilanya mcm bos aku.. jom kita bakar mereka nih..hishh.. geram aku!

white rose on December 18, 2009 at 1:48 AM said...

ape kata tendang smpai dpn umah je...hahaha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting