Friday, December 11, 2009

Tahu aTau T|Dak? Jar| akU HamP|r LeBam MenEkaN.....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:40 PM
Ya! Kegopohan betul! Aku menekan-neken nombor telefon yang ingin aku hubungi sedari tengah hari tadi. Petang ini aku tekan lagi. Cisss!! Sudah pukul 3.00 petang seorang staff pun tidak angkat!! Aku betul-betul angin!! Sudah panas telinga aku dengan lekapan telefon bimbit ini.

Teruja betul aku bila mendapat satu nombor telefon pejabat yang aku rasa-rasa adalah seorang sahabat aku yang sudah hampir 20 tahun tidak berjumpa dan bertanya khabar. Jadi, bila aku mendail bagai nak rak dan tiada siapa yang angkat, aku betul-betul rasa panas hati sangat!!

Aku terus menelefon telefonis Telekom, manalah tahu ada nombor yang lain.

Aku : Selamat petang, boleh semakkan saya nombor telefon Pejabat Pendidikan Daerah Kuala Selangor? Saya ada satu nombor ini, 03-3289**** dari tengah hari telefon tidak berangkat.
Telefonis : Oh! Betullah itu Cik nombornya. Tapi maaf ye Cik, Hari ini Selangor C.U.T.I!!!
Aku : Erk ! Okey! Terima kasih!!


'Si Tedi!! Sila terjun lombong sekarang!!!!


Nota kakitanganku : Siapa-siapa ada kenalan atau sering berurusan dengan PPD Kuala Selangor? Sila emel aku ya! Terima kasih!!

24 kUs-kUs:

[z@ck] on December 11, 2009 at 4:03 PM said...

jgn terjun lombong..
terjun longkang..
tragik sikit.
hahha

zns on December 11, 2009 at 4:20 PM said...

huk huk...selangor cuti la...
bulan ni depa cuti setiap jumaat..
hik hik...
jangan r terjun lombong..nti sapa nk jaga meow meow

Watierman on December 11, 2009 at 4:37 PM said...

Alahai....satu Malaysia....patutnya semua negeri cuti...baru betoi!!! susah nak berurusan .....ok tak Akak tolong back up Tedi.....???

Kesian pulak nak suruh terjun lombong!

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) on December 11, 2009 at 4:44 PM said...

cik tedi
kamu bikin nur ketawa sorang2 di petang hari..
sib baik tak tergolek-golek

Unknown on December 11, 2009 at 4:47 PM said...

adoi...hahahhah

Dee on December 11, 2009 at 4:54 PM said...

kahkahkah...hihihi..sib baik telefonis tu tau s'ngor cuti..

wanita mutalib on December 11, 2009 at 5:08 PM said...

ihiks ihiks.. ted| ted|..heee

Anisa on December 11, 2009 at 5:14 PM said...

erk
sila jgn terjun lombong
:)

umi_e on December 11, 2009 at 5:22 PM said...

hehehehehe :p

* orang Selanmgor yang tidak bekerja pun tidak tau yang hari ini cuti :p

Unknown on December 11, 2009 at 5:25 PM said...

aduhlah...
klakonyelah..

Yuki Yusuf on December 11, 2009 at 5:36 PM said...

terjun sekarang kak
mau tengok
haha~

kawie2020 on December 11, 2009 at 5:54 PM said...

jgn terjun lombong!!!!! terjun kt pangkuan aku.. hehehehehehe...

on December 11, 2009 at 6:37 PM said...

terjun kat tasik putrajaya ok gak
tak la dalam sangat

ahhahhahhha

dOrmantWriter on December 11, 2009 at 6:39 PM said...

ari nih p keje.. naik kete dengan kelajuan 20km/j duduk kat lane laju... tak de sape yg marah...

kalau le hari2 macam nih p keje... besnyeee......

trafik light plak hijau je memanjang... walawey.....

tapi bila klr kawasan perumahan... pakcik sorang je yg p keje... yg lain senyap... MAKLONG le dok kat selangor...huhuhuh

lupie on December 11, 2009 at 6:39 PM said...

Hahhahahahhaha ....

But ...

Pls don't jump!!!

cheryna zamrinor on December 11, 2009 at 7:23 PM said...

jangan...jangan terjun tedi!

aku pon buat salah yang sama.
you jump i jump nanti wehhh..

hans on December 11, 2009 at 7:31 PM said...

hahahaha
sila terjun
aku nak tgok berani ke tak
kehkehkeh

Bulan Dilangit Osaka Biru on December 11, 2009 at 8:03 PM said...

baru kutahu selangor mcm kedah

eeeda on December 11, 2009 at 8:38 PM said...

He he he.. penat je takan....

Faarihin on December 11, 2009 at 10:44 PM said...

Salam cik tedi..

hahaha.. lain kali tengok kalendar dulu..

situasi itu pernah berlaku kepada sy gak..

banyak kali tepon.. tak angkat2..

rupa2nya.. negeri itu cuti...

alahaii..

p/s: negeri selangor juga..

a.z.r.i.n.a.03.07 on December 11, 2009 at 11:47 PM said...

kekekekeke.... sambil taip tak hilang gelak gi niy....


kRina pon choti gak...


mesti xcited nak dengar citer kwn lama kan?

anN on December 12, 2009 at 12:29 AM said...

hahaha.. agak malu d c2!! hehehe

white rose on December 12, 2009 at 1:13 AM said...

haha...nseb xkena kt negeri sndiri...

Dak Wan® on December 12, 2009 at 3:21 AM said...

Mu kalut-kalut nak pi mana.....? Hehehe. Bese arr, teman selalu terkena camtu. Hehehe.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting