Saturday, January 31, 2009

FroM th|s ....... tO th|s... |'m prOuD of yOu...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:25 PM 3 kUs-kUs Links to this post


:laugh:

adeh... kenapa apakah aku ske untuk menceritakan pasal hak milik orang lain..???? huh!! kerana belum masenye tok aku cite pasal hak milik aku gaknye... or.. hak milik aku x sehebat hak milik orang lain... ha ha ha ha ha.. so punny!!

tok entry kali nie.. x lain dan x bkn aku nak cite lg pasal kucen2 hebat yang aku bace dari..
Laman Web Kucen Comei |N|.. yang di ambil dari thread Mrs. Mellisa .. korang muleh klik kat nick tu yerk tok mendapatkan cite lebih besh drpd ape yang aku nak paparkan kat sini...

:flower:

aku ternampak thread nie.. masuk ari ni dah 2x aku bace dr awal sampai akhir.. bace n tgk pic2 yang ade.. walhal aku tahu.. sampai brape kali aku bace pun.. citenye tetap same...
so nak di pendekkan cite.. (korang nak cite panjang.. sile view sendiri...) aku paste pic seekow kitten yang amat comeii berperut bulat!!

:pompom:
tadaaaaa......

from this....

Photobucket

adehhhh seperti biase.. rasa kekaguman itu amat tinggi menggunung.. lantas perasaan ingin pengsan melihat kucen sebulat ini akan tiba2 melanda..

:dizzy:
betapa ticiknyer kucen ini sehinggakan aku rasa ingin memicit-micit peyutnye yang gebu itu... aku begitu obses terhadap beliau ..sbb itulah tiap kali bukak laman web kucen ni.. aku musti bace n bace thread ni berulang kali... dalam thread yang Mrs. Melissa mula buke sejak 06.06.06.. beliau ceritakan dari A hingga ke Z perkembang anak tucen beliau ini.. ( seperti biase.. aku akan menggunakan ganti nama' beliau' kepada beliau..)

:bye:

so.. skarang.. selepas 2 thn setengah ini.. korang dapat bayangkan atau tidak betapa montoknye kucen ini membesar.. so.. jangan kite berteka teki lg.. mari saksikan bersama-sama..
tada....

Photobucket

erk...
seperti biase... aku terlalu excited.. sehingga tersalah paste.. ini bukan tucen gebu tue.. ini dak |tam!! aku yang punyer.. perasaan dan terperasan itu kembali menjelma.. maaf kawan2.. susah sgt aku nak hindari sikap perasan aku ini...

:err:

ok..ok.. ini yang sebenarnyer....

to this...

Photobucket

huarggggH!! tensen aku lihat!! montok sey..

:wink:
name die Busuk!! erk.. sowi.. Busu.. hye Busu.. so garang lah ur face look like.. hik hik hik hik..

to Mrs. Melissa.. sowi copy n paste n story kat sini..

nota kakitanganku : menyesal sungguh aku x amek pic dak |tam mase memula aku jumpe die ticik2 dulu.. huarghhhh!!! klu x.. aku dah leh wat owg len touching.. tgk betapa gigihnye aku membesarkan 2 bradik tue dgn penuh cooobaaan..!!


:cry:

Thursday, January 29, 2009

AKu MenjawaB TaG!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:16 PM 2 kUs-kUs Links to this post
A) got this tag from Pn. Ayu .. .. x nah di tagg sebegini.. so.. mari kite layanz... @nggaya


B) Tag 8 people to do this quiz. (Those that are tagged cannot refuse.)

... jangan ar soh aku tagg sape2.. sebab sume yang aku nak tagg dah di tagg oleh Oleh Pn ayu..

kenape followers aku ngan die.. sket lebih kurang jek..!! lenkali sila tagg aku dahulu sebelum mengetagg Pn Ayu!! @damn

1.What have you been doing recently?

.. jap.. aku kena carik kemus tok mencari makna perkataan2 berikut...
oOOo.. k.. aku ngah bukak kamus tok mencari makne2 perkataan di dlm bahse melayu... @ayuk

2.Do you ever turn your cell phone off?
..... x lah.. x pernah.. kecuali klu merajOOOkk!! ha ha ha ha..!!@sinchan

3.What happened at 10am today?
...erhMmmm.. aku ngah mengadap pc n membuat keje dengan tekun n tawaduq!! @bye

4.When did you last cry?
...semlm... mace bace blog kucen2 comei tue.. terharu sgt!! sob!! sob!! sob!! @nangis

5.Believe in fate/destiny?
..yup!! @love

6.What do you want in your life now?
... my Own family.. InsyaAllah.. @love

7.Do you carry an umbrella when it rains or just put up your hood?
... payungku hanya hiasan di dlm kete... ujan best ape.. romantik... @nyerah

8.What's your favourite thing to do on the bed?
.... gurlp!! @bye

9.What bootoms are you wearing now?
... bottom tue ape..? ape kejadahnye ni... huh!! @gatau

10.What's the nicest things in your inbox?
... inbox..?? x de pape pun..! @nggaya

11.Do you tend to make the relationship complicated?
... soalan tidak di fahami.. sape wat soalan nie..? @bye

12.Are you wearing anything borrowed from anyone?
.. nope!! takut ade kurap!! @gatau

13.What was the last movie you caught?
.... BRAINSCAN!! @sinchan

14.What are you proud of?
... sayer bangga menjadi Rakyat MALAYSIA!!.. tiada peperangan!! @ayuk

15.What does the oldest text msg in your inbox say?

.... ade 305 msg yg lom di delete... ehMmm Free MSG.. Update ur handset with.. bla.. bla..bla..@damn

16.What was the last song you sang out loud?
... ' kau datang dan pergi.. OoOo begitu saja.. semua kutrima.. apa adanye... @musik

17.Do you have any nicknames?
....Q... kenkawang tenet panggil Q.. dak kuang sampai skang panggil Q.. @gatau

18.What does the newest text say?
... yer.. nak dok mane lg.. k.. nanti confirm!!.. @konslet

19.What time did you go to bed last night?
.. x hengat!! tetdo dpn pc yg sedang on!!! @nggaya

20.Are you currently happy?
... not at all.. but.. life must goes on babe!! @musik

21.Who gives you the best advise?
.... book!! La Tahzan...!! @senam

22.Do you eat whipped cream straight from the can?
..blur... @damn

23.Who did you talk on the phone last night?
.. x hengat!! dah mamai!! @gatau

24.Is something bugging you now?
..bugging ni ape..? begging aku tau lah.. bugging.. belot..? @bye

25.Who was the last person to make you laugh?

.. kat sekolah td.. cikgu nordin cite pasal anak die form 4 ade blog tulis pasal awek die.. nak di

jadikan cite.. jiran sebelah umah bace.. pakcik tue bg tau bapaknye.. dgn bapak2nye dgn mak2 nye bace blog si anak.. anak lak cukup bangga!! klako tol.. @gatau

tue jek!!.. a'a.. tue jek!!...
kakitangan notaku : camne lah gamaknye klu mak ayah aku bace blog aku ni ek..? @kembar

Wednesday, January 28, 2009

Mr./Mrs./ Ms Totot| yanG sanGat Ba|K haT|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:27 PM 5 kUs-kUs Links to this post

:kiss:
aku amek pic ni dr Laman Web Kucen Comei |N|..

Photobucket


kucen-kucen yg amat comei ini di jumpai oleh Mr/Mrs/Ms Totot| yang amat baik ati pada 01.01.2008.... adeh... amat comei skali.. aku hampir pengsan menengoknyer...

:dizzy:

kucen-kucen ni beribu.. erk.. means ber'emak' ok... bkn beribu-ribu... so.. Mr/Mrs/Ms Totot| nie x sampai ati lah nak pisahkan derang dr ibunye yang tercinte.. paham2 je lah kan.. naluri keibuan nie.. so.. dengan berat ati.. berliau melepaskan semula anak2 kucen yang comei ini kepada Bonda yang amat garang skali.. dengan harapan Sang Ibu akan menjaga dengan sebaik mungkin...

:smoke:

namun.. kita hanya mampu merancang..(cheeewaaah!!).. anak2 kucen yang berkeliaran ini balik semula kat umah beliau pada 23.01.2008.. so.. beliau hanya dapat tangkap seekor saje.. ( kenapa aku gelarkan beliau.. dengan 'beliau'..?? )
dan inilah hasilnyer..

Photobucket

:bye:
apakandaya hanye sekor je yang dapat.. n beliau pasti adik beradik yang lenlainnye tu dah x wujud lagik di muka bumi ni.. yelah.. korang bayangkanlah.. camne lah kucen yang cinonet cenggini nak servive idup sendiri.. Mak mereka amat tidak bertanggungjawab rupenye... cisss!!

so.. untuk membuatkan urat sarap korang tersembul melihat kehenseman kucen ini.. aku persembahkan.. tadaaaa.... pic kucen ini yang di ambil oleh Mr/Mrs/Ms Totot| pada 27.05.2008.. sile kire dengan jari kaki sendiri.. berapa bulan selepas kucen ini di jumpai dalam keadaan yamg amat comot..

ini dierrrr...

Photobucket

:err:
erk..!! harap maaf kengkawan.. ini kucen aku dak k|mo yang amat 'sempudal' (kate owang melake..) sekali.. ha ha ha ha ha.. tersilap paste.. da...

ok..ok.. ini yang sebenaunyer...

Photobucket

dan ini lagik...

:wink:

kehenseman yang tidak dapat di tandingi..

Photobucket

huh!! dasat.. aku slalu berperasaan dan berperasan yang dak K|mo akan menjadi seperti ini.. tapi.. itu hanyalah anganan dan impian kosong yang tidak mungkin akan tertunai.. huh!! Aku hanya mengigau di siang ari..

aku amat jeles skali melihat kehenseman kucen beliau itu td..

:look:
dari seekor kucen jalanan yang comot.. kurus kering.. x cukup makan.. pakai.. dan tempat tinggal.. skang.. sudah menjadi seekor kucen yg di jelesi oleh ramai orang..

aku amat marah sbb kucen aku bkn cenggitu..!!
susah aku nak terima hakikat ini.. bahawa dak k|mo yang dulu bulunye putih gebu.. kini sudah bertukar kemerah-merahan.. salah akukah kerana hanya sekali sahaja memandikannya dalam tempoh 2 thn lebih ini..?
:angry:

akhirnye aku akur.. ade kucen yang lebih ensem lagi daripada dak k|mo aku yang amat 'sempudal' itu....
:cry:

kakitangan notaku : Mr/Mrs/Ms Totot|.. bolehkah sayer membeli kucen anda yang gebu ini dengan harga RM 10.00.. kerana itu sahaja yang sayer termampu...

:err:
 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting