Sunday, January 31, 2010

B|La 'toys' D| sEBeLah BerGeraK-GeraK!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:45 AM
Selamat pagi. Selamat hari Ahad. Selamat ber'dating'. Ha ha ha ha... Hari ini rasa macam tidak tidur sahaja. Ada seseekor di sebelah macam cacing kepanasan asyik bergerak-gerak. Tidak cukup dengan itu siap berdengkur segala. Lasak yang amat.

Ini bahananya bila 'toys' yang ada bersama-sama atas katil adalah benda yang bernyawa. Kamu mungkin boleh peluk, 'teddybear' katak pisang, arnab dan segala macam lagi patung yang tidak bernyawa. Tapi aku, gila mahu peluk? Nanti dia beri cakaran 'harimau'.

Ke mana hari ini? Undangan Perkahwinan untuk emak dan ayah banyaklah. Untuk aku tiada. Ekekekeke.. Jadinya hari ini mahu berhoye-hoye di TESCO. Sejak ada Mydin depan mata ini, sudah lama tidak ke TESCO. Jika tida di situlah tempat ber'dating' sambil beli Ikan Kucing. Oppsss!!! Ekekekekeke...

Okeylah,
Selamat berhujung minggu.

Apa perancangan kamu hari ini? Mahu belajar masak untuk? Atau basuh 2-3 besen baju? He he he.. Selamat semuanya..... InsyaAllah

Nota kakitanganku : Tidur sepanjang hari pun kira perancangan juga! ekekekeke..






17 kUs-kUs:

sueanne on January 31, 2010 at 9:09 AM said...

program ari ni lipat baju..stock seminggu..dah melimpah ruah ke lantai..hehehe..

selamat berhoye2x di tesco..

aNiSa hANg tUaH on January 31, 2010 at 9:43 AM said...

ahad?
saya ada kelas
hehe

[z@ck] on January 31, 2010 at 10:07 AM said...

aku nak rehatkan minda dan badan.
penat kenduri tak habis lagi!

Lia3003 on January 31, 2010 at 10:34 AM said...

selamat berhujung minggu juga

dairy of sleeping gurl on January 31, 2010 at 10:50 AM said...

tido and makan je keje arini...
nak kuar takde teman...huhuhuh

siti murni ishak on January 31, 2010 at 10:59 AM said...

happy weekend cik tedi...semlm baru g tesco...hari ni nk pi mana pulak yer...hurm...??@#^*&

AzuanBudakMemandai on January 31, 2010 at 11:06 AM said...

nak basuh baju wakaka

lynn-the gudigudigurl on January 31, 2010 at 11:21 AM said...

ahad- ari iron baju stok seminggu

kawie2020 on January 31, 2010 at 11:27 AM said...

kawie mahu rehat dan bersantai sepnuhnya hari ini... hhehehhehe

xiiinam on January 31, 2010 at 11:43 AM said...

Selamat berhujung minggu Tedi...

ckLah nak cuci longkang.....

lupie on January 31, 2010 at 11:45 AM said...

TESCO - best ....

Baru beli smartheart wet food yg besar RM 2.69/ea! Dah sapu 10 tin! :)

Happy shopping or berhoye-hoye?

fiD on January 31, 2010 at 11:56 AM said...

ok! jom tido!

Qisha on January 31, 2010 at 1:09 PM said...

selamat hari ahad tedi..hari ahad adalah hari untuk bersihkan sangkar kucing..;)

zeqzeq on January 31, 2010 at 1:20 PM said...

bila hari minggu pun ada robot ker..

tukang urut robot leh?

sonata anak kancil on January 31, 2010 at 1:20 PM said...

basuh baju - jika nak gosok la - jika tak biar dulu...urus anak bujang ni sorang - petang sikit kang nak hantar ke asrama pulak...nak rehat santai2 gak! surat khabar tak baca lagi!

Jijahh @ f.k on January 31, 2010 at 3:37 PM said...

penat ..separuh hari ni dok camel trophy kat jalan kampung yang belobang n tak rata ..

FatinZol on January 31, 2010 at 8:03 PM said...

ayooo..da tau da tedi dating kt mna...p skodeng rmai2....

happy sunday.

ahad selalu jdi hari yg memenatkan!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting