Thursday, January 14, 2010

JanGan BaCa 'EnTry' MenGaruT |n|!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:46 AM
Bila kita tiada 'entry' baru ada sesiapa tidak boleh beritahu supaya orang yang datang tidak rasa kecewa atau lebih teruk lagi sumpah seranah kita. Contohnya macam kita telefon orang, ada suara yang mengatakan tuan punya nombor tiada, berada di luar kawasan, tidak dapat di hubungi atau nombor yang kita dail itu tiada dalam perkhidmatan.

Jika tiada sistem itu di blog, perlu wujudkanlah! Senang mahu war-warkan. Ekekekeke.... Okey! Ini baru di namakan 'entry' mengarut ya bro. Kalau kau tengok tajuk tolong jangan klik. Nanti kau menyesal dan rasa tertipu dan kau akan buat 'entry' memperlekehkan orang lagi. Ha ha ha !!

Harap maaf! Blog yang anda klik tiada 'entry' pagi ini. Sila datang waktu tengah hari.Terima kasih!

Nota kakitanganku : Bos ada taklimat!!! Hoye-hoye!! Ekekekkee..





26 kUs-kUs:

zella on January 14, 2010 at 8:11 AM said...

kalau nk baca gak boleh x?? ;)

zns on January 14, 2010 at 8:24 AM said...

baca blog cik tedi mcm minum kopi...msti dibuat setiap hari..

Cik Biol on January 14, 2010 at 8:51 AM said...

wakakaka :p

umi_e on January 14, 2010 at 8:56 AM said...

n3 di blog tedi satu hari berkali-kali! Kalau OL, pasti akan singgah membaca (sekarang kak e jarang2 bertenet)

* blog kak e jarang ada n3 baru! paling kerap satu minggu sekali sebab internet dicatu(terpaksa walaupun dibayar tiap bulan) kerana anak2 tahun ini nak periksa :P

AzuanBudakMemandai on January 14, 2010 at 8:57 AM said...

kelas takde pagi nie..Hoye-Hoye!!

NARDtheNERD on January 14, 2010 at 8:57 AM said...

haha~..kekadang entry mengarut itu perlu..kikikik

google on January 14, 2010 at 9:12 AM said...

cite apa ye.. x baca pun terus kumen.... huhuhuhu memang tak menahan

Papa meow on January 14, 2010 at 9:18 AM said...

mmm...aku x tau nk komen apa...
''eh dah terkomen pulak heheh''

Watierman on January 14, 2010 at 9:25 AM said...

Alahai Tedi...terasa Akak..sebab menu ulang tayang....tentu dah ramai yang bosan....tapi itu kan kehidupan kita...so I can accept yours.....and I know you have accepted mine!!hehehe

H.A.N.I.E on January 14, 2010 at 9:34 AM said...

asenye perlu ade la sistem tu..

=_="

GiGGLe GaL on January 14, 2010 at 9:43 AM said...

ted, rindunye aku kat blog ko neh..aku bz kekatakkan..eheheh... tolong la suh dak utih update skalik yek...

ashie023 on January 14, 2010 at 9:45 AM said...

alahai..rasa nak pangg je tuan punye dak utih ni..ekke

~0~ on January 14, 2010 at 10:07 AM said...

owh....apekan daya

[asam]pedas on January 14, 2010 at 10:11 AM said...

alamak~
aku da terbace la~

ninim on January 14, 2010 at 10:18 AM said...

hhurm

( sambil menggaru kepala 30 kali )

ASaDa RyutaRo on January 14, 2010 at 10:20 AM said...

cam klakar.. tajuk xde entry.. tp baca jugak.. sbb ada netry..

ahh!?? mana betol ni?

deena awanis on January 14, 2010 at 10:21 AM said...

ade2 je ko nih tedi...
kalo ko nak tau, org yg ckp psl entry ko merapu tu, jeles sbb dy x reti nk merapu cenggini..huhuhu

Alimaz-Kembara Terasing on January 14, 2010 at 10:26 AM said...

baca gak la sambil klik2 dell...ok la tu...

Tinie a.k.a Ibu Fatin on January 14, 2010 at 10:29 AM said...

terbaca

Precious on January 14, 2010 at 10:43 AM said...

Tak ada entri? Nuff ada kan?

kuina on January 14, 2010 at 10:49 AM said...

errrkkk membaca sambil bersantai..

relevan on January 14, 2010 at 11:09 AM said...

Hidup tedi..anda seorang yang aktif..aku suka kamu..erh?..aku suka blog kamu lah..hehe!

Didi Nadhirah on January 14, 2010 at 11:16 AM said...

menarik gak alert tu hehehehe

Faarihin on January 14, 2010 at 3:43 PM said...

hahaha.. sabau aje lah.. (^__^)

a.z.r.i.n.a.03.07 on January 15, 2010 at 1:16 AM said...

gini pon boley ?

dah sampai..baca jugak... hehe..bertuah punya boz Dak Utih..

PinQib on January 15, 2010 at 8:58 AM said...

huhu..
jgn mengular pulak..
wat keje maintain

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting