Wednesday, January 20, 2010

NuffNanG : KaTa Kunc|

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:42 AM
Photobucket

Pagi semua. Hari ini guruh bergegar dan berdentum. Dari semalam lagi. Awan hitam juga berlegar-legar atas kepala. Namun sayangnya, hujan masih belum mahu turun.

Semak kata kunci. Pagi-pagi aku sudah senyum kambing melihat satu carian kata kunci. Perkataannya kamu boleh lihat di atas.

He he he.. Kucing aku tidak makan aiskrim. Aiskrim Malaysia pun dia tidak makan. Aku pun rasa macam mahu 'gugel' gambar yang sama. Mahu tengok juga bagaimana rupa kucing putih makan aiskrim.

Kerja-kerja dia awal tahun adalah banyak. Audit sebenar akan di lakukan pada 11 Februari ini. Aku sedang berusaha mengemaskini Penyata Kewangan PATSKOM. Sedang dalam kerja-kerja menyalin keluar 3 set!

Masa adalah terbatas. Maaf kerana masih tidak dapat berkunjung.


Nota kakitanganku : Semacam mahu buka tawaran kerja kosong! He he he he







23 kUs-kUs:

Sharinginfoz on January 20, 2010 at 7:49 AM said...

mmeang kucing terror ni makan aiskrim kan...

Afiqah, Apasal Nangis????

Jom Esso Card

.siv. on January 20, 2010 at 8:09 AM said...

siap eskrem warna warni ok.
:D

laila on January 20, 2010 at 8:12 AM said...

ewahh
pelik2 la manusia ni
haha

fikaryna on January 20, 2010 at 8:16 AM said...

bz yer..ada la hari2 bz dan x berapa bz..cayok2..!

aNiSa hANg tUaH on January 20, 2010 at 8:16 AM said...

he~
kat sini tak hujan pon.
mendung pon tak
panas dan sgt terik

:(

Jard The Great on January 20, 2010 at 8:37 AM said...

kucing putih makan ais krim?? sakit perut ar nnt.. ahaha

Zuewairy on January 20, 2010 at 8:51 AM said...

keadaan pagi sama disini..;)

Koyuki on January 20, 2010 at 8:55 AM said...

kucing jilat aiskrim
hehe
comel

a.z.r.i.n.a.03.07 on January 20, 2010 at 8:56 AM said...

kerja diutamakan okey !..

selamat berbzeee..

JMR on January 20, 2010 at 9:06 AM said...

demand btol kucing ut, eskem malaysia x makan ye..:-p

~0~ on January 20, 2010 at 9:34 AM said...

hebat kucing tue...

deena awanis on January 20, 2010 at 9:42 AM said...

aku nak gugel "kucing makan aiskrim paddle pop pelangi" =)

Uruchimaru @ kf on January 20, 2010 at 10:26 AM said...

kucing saper ler tue!

Liliyuli on January 20, 2010 at 10:26 AM said...

kucing jilat eskem ada la kat gugel..hehehe


btw...i'm back. ehee

Tinie a.k.a Ibu Fatin on January 20, 2010 at 10:50 AM said...

hehehe

Queen on January 20, 2010 at 10:51 AM said...

ekekek..mesti somel dak utih makan ais krim

rosma on January 20, 2010 at 11:02 AM said...

nota kaki cik tedi leh tiru la..he3 mmg byk skrg nih..hu3

Si budak Aboi on January 20, 2010 at 11:14 AM said...

mcm ni pun ade ek1

FarhanaDr on January 20, 2010 at 1:27 PM said...

Naseb jilat eskem.. Bgus kucing ni.. Hehehehe.. ;p

sueanne on January 20, 2010 at 7:20 PM said...

sapela google perkataan tue..hahaha

cik EPAL on January 20, 2010 at 7:21 PM said...

fuiyoooo....aiskrim warna warni tu aiskrim paddle pop ke ?? :)

cik EPAL on January 20, 2010 at 7:26 PM said...

fuiyoooo....aiskrim warna warni tu aiskrim paddle pop ke ?? :)

white rose on January 20, 2010 at 9:33 PM said...

jom mkn ais krim malaysia...

MILO, MILO, MILO...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting