Sunday, January 17, 2010

RamBuT vs BoTak

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:44 AM
Serius! Aku tidak suka orang botak! Tolong ambil kenyataan ini secara positif okey! Masa kecil-kecil dahulu kalau nampak orang botak aku akan lari sekuat hati atau menyembunyikan diri. Di minda kanak-kanak aku, Botak bererti Penjahat! Ha ha ha..

Muka nampak macam ganas! Nampak bengis. Hati belum tentu lagikan? Kau botak ke, rambut sedikit ke, hati tidak berapa berkenan.

Bila sudah dewasa perasaan kanak-kanan itu terbawa-bawa. Oh! Si botak! Jangan marah! Perasaan itu semulajadi.

'Eh! Awak mahu keluar dengan saya, sila pakai topi ya?

Ekekekekkeke...

Tetapi yang berambut belum tentu baik. Belum tentu penyayang. Belum tentu bukan perompak bank! Tetapi bila berambut nampak lebih sempurna. Nampak lebih bergaya. Walaupun terpaksa melabur sedikit wang untuk rambut tetapi berbaloi.

Mungkin si botak telah berjimat di situ. Tiada kos sikat. Tiada kos syampu mahupun rawatan kepala. Tetapi? Oh! Tolonglah! Tolonglah berambut.

Mereka pasti ada alasan sendiri mengapa tidak suka berambut. Ada yang kata 'Berangin saja kepala'. Itu alasan siapa? Ekekekekke..

Botak atau tidak itu terpulang kepada individu.

Kamu pula bagaiman?

A- Tiada masalah dengan orang botak.
B- Suka yang berambut.
C- Aku botak Tedi.
D - Dua-dua pun okey!

Nota kakitanganku : Tiada model iklan syampu untuk yang botak!!








22 kUs-kUs:

ŝŐŦĩŷĂ ʷˡͭʱ♥♥ on January 17, 2010 at 9:57 AM said...

saya pun x suka laki botak..geliiiiiiiiiiiiiiii...saya pilih A cik tedi..

Uruchimaru @ kf on January 17, 2010 at 10:47 AM said...

abg botak abg gondol!

bhahahahaha

aNiSa hANg tUaH on January 17, 2010 at 10:49 AM said...

saya pilih B

hur~

ezzati on January 17, 2010 at 10:51 AM said...

ok je kot mana2..
tp, botak ni kengkadang sesuai utk sesetengah org je..

Ms.Lilies on January 17, 2010 at 10:53 AM said...

laki aku botak ekekeke...
aku ok je

Mybabah on January 17, 2010 at 10:55 AM said...

Salam. Zaman babah, orang botak paling popular ialah Kojak (investigation series on TV). U all masa tu mungkin dekat bulan. Saya pilih B. Tak sanggup tengok isteri kepala botak. Nanti jadi alasan cari lain. He..he..

Cik Biol on January 17, 2010 at 10:57 AM said...

A ekekek

FarhanaDr on January 17, 2010 at 11:31 AM said...

Botak kdang2 seksi.. Hahahaha. Tapi tgk orang... But for me, i don't have probs.. Ngeee.. ;)

PinQib on January 17, 2010 at 12:01 PM said...

i like botak.,
botak tu seksis yang amat..
rambut kadang2 busuk

ONE ZABA on January 17, 2010 at 12:04 PM said...

aku pilih 'E'...tak mau botak...tapi rambut gugur jugak...uhuuuu!!!

fiD on January 17, 2010 at 12:52 PM said...

botak kepala ok, jangan botak sebab xde duit, ihih

sueanne on January 17, 2010 at 1:04 PM said...

kite pilih D..

mane2x boleh..heheh

mamai on January 17, 2010 at 1:12 PM said...

kalau botak berduit dan hensem apa salahnya hehehehe

Naff on January 17, 2010 at 1:33 PM said...

pilih B..sebab my hubby selalu botakkan kepalanya... huh hu hu cumil apa...

ashie023 on January 17, 2010 at 1:40 PM said...

masalah jugak dengan botak..
aku memang x ske mawi...ding..
ntahlah aku pun cam ko jugaklah tedi..ahaha..
tp skrg ni rasanye x kisah dah kalu nengok..

siti murni ishak on January 17, 2010 at 2:51 PM said...

klu kena dgn org nyer..botak pun nampak seksi...hahaha.

FatinZol on January 17, 2010 at 3:07 PM said...

kadang2 org botak leh nampak seksi...
tapi aku secara EMOSIONAL nye lebih suka laki yg berambut...

tapi bagi aku la,lau xnk berambut pun,jgn la bermisai jgk...heeheh...sebabnya,kepala botak,tp ada misai.oh,sungguh aneh pemandangan tu!

hahahaa...

FatinZol on January 17, 2010 at 3:09 PM said...

kadang2 org botak leh nampak seksi...
tapi aku secara EMOSIONAL nye lebih suka laki yg berambut...

tapi bagi aku la,lau xnk berambut pun,jgn la bermisai jgk...heeheh...sebabnya,kepala botak,tp ada misai.oh,sungguh aneh pemandangan tu!

hahahaa...

ciK LyndaWawa igUana on January 17, 2010 at 4:25 PM said...

mana2 pun boleh..janji sedap mata memandang..

relevan on January 17, 2010 at 4:44 PM said...

Aku tidak botak Tedi..

white rose on January 17, 2010 at 8:02 PM said...

D...

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ on January 17, 2010 at 9:40 PM said...

plih B.. =)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting