Sunday, February 07, 2010

Kamu sUnGGuH |nDah... TaP| sayanG.....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:01 AM
Photobucket
Kiut.

Photobucket

Beliau sungguh comel dan cantik.


Photobucket

Ini gambar terbaru beliau.

Namanya Flex. Kamu boleh membaca kisah-kisah terakhirnya di blog Mummy Flex.

Kadang-kadang ada yang selalu berfikir, kami terlalu emosi bila berhadapan dengan sebuah kehilangan walaupun hanya dengan seekor binatang. Namun jika kamu memasuki 'zon' kami, kamu pasti akan faham mengapa kami meratapi kehilangan seekor binatang seolah kami kehilangan seorang insan yang rapat.

Aku juga pernah mengalami situasi kehilangan seperti ini. Peritnya berhari-hari. Sakitnya hanya Allah S.W.T yang tahu. Parut masih ada. Kadang-kadang bila teringat, airmata akan bergenang. Kamu boleh menyelami kehilangan yang aku alami di sini.

Flex, kamu sungguh indah. Tapi sayangnya kamu sudah tiada. Flex pergi pada 04 Februari 2010 yang lalu kerana F.I.V. ( Informasi mengenai F.I.V di sini. )Semoga Flex berehat dengan tenang.

Selamat tinggal Flex...

Nota kakitanganku : Kasih sayang mengatasi segalanya...





22 kUs-kUs:

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ on February 6, 2010 at 8:16 PM said...

F.I.V tuh pnyakit ape?

sorry for da lost..

yoro okino on February 6, 2010 at 8:20 PM said...

kucin sya ilng gak..=(
mak dier 2 minggu duk tunggu kat luar umh..sob2

Mr. Asada on February 6, 2010 at 8:31 PM said...

kesiannya.. tambah sedih lepas baca kisah yg kat link tu.. uhh..

sabar ea..

ISZA on February 6, 2010 at 8:37 PM said...

suka pada kucing, tapi xleh bela.. hrmmm

sonata anak kancil on February 6, 2010 at 8:48 PM said...

saya sedih bila kucing mati....

Bardboo on February 6, 2010 at 9:04 PM said...

sy pon sedih gak sebab anak kucing baru mati last week... =(

aNIe on February 6, 2010 at 9:19 PM said...

tEDl...akak tau camaner rasa kehilangan anak kucing kesayangan...akak pernah kematian anak kucing...akak menangis macam budak kecil...brehari2 akak menangis...

Qisha on February 6, 2010 at 9:27 PM said...

Tedi terima kasih..Terima kasih sebab u always remind me that i'm not alone..sedey baca pasal kimi..today im still crying but i'm glad sebab banyak kawan yang beri semangat..

hisham on February 6, 2010 at 9:36 PM said...

mese i drjah 5 kucing i bername bobby mati keranan keracunan...i menangis bagai nk rak...i fhm perasaan u....tk cre

lel on February 6, 2010 at 9:40 PM said...

comel sungguh
tp dah sampai masa dia kan

Cetusan on February 6, 2010 at 10:40 PM said...

terasa kehilngan sebab ianya suka digeletek gurau2, manja dan sporting..oleh itu tinggalkan separuh rasa sayang pada org lain heee..

Papa meow on February 6, 2010 at 10:53 PM said...

Kebetulan aku baru baca n3 di blog qisha td, sedih lo...

aku tau rasanya, sampai sekarang klu teringat balik aku nanges ~huu

Syazni Rahim on February 6, 2010 at 11:09 PM said...

aku nangis mase kucing aku yang berumur 17tahun tu mati..
sedih...sebab dia adalah family selama 17tahun..

rindu Boody~

kawie2020 on February 6, 2010 at 11:22 PM said...

owh~ kesian...

tok aku dulu cukup pantang kalau amik pic binatang peliharaan.

tok aku marah kalau amik pic haiwan kerana kata tok aku, bila pic binantang diambil maksudnya binatang peliharaan kita tuh akan mati x lama lagi...

aku x tahu la kebenarannya tapi bila aku bc n3 ko nih aku teringat kata2 tok aku tuh...

hans on February 6, 2010 at 11:25 PM said...

aku faham weih sebab aku pernah mengalaminya

tingat zman2 bela kucing dlu
hahaha


P/S : Kalau sudi jangan lupa vote entry no 19 dekat komen box blog nih tau..

http://denaihati.com/hidup-berani-untuk-gagal-apa-entri-pilihan-anda

suruhlah member - member kamu vote entry no 19 yer...

tarikh tutup vote 7hb pukul 11.59 malam

*Cik Sara @ D'Sahanara* on February 6, 2010 at 11:55 PM said...

tk sanggup ar nak baca..nanti sure sedih..sara pun dulu ada kucing..bila mati tu rasa sunyi sgt..slalu tdo skali..tup2 dah tkder..sedih sgt..

she_mah on February 7, 2010 at 12:45 AM said...

sangat memahami prasaan bila kucg mati :(

ciK LyndaWawa on February 7, 2010 at 12:58 AM said...

eh..kiut na pusak ya...ada paham bahasa saya ...?hehe

sharamli on February 7, 2010 at 1:25 AM said...

c0mel...
tp sayang......
:(

Maiyah on February 7, 2010 at 1:54 AM said...

fhm.. tahu camne rasanya wlau hnya binatang

DramaQueen on February 7, 2010 at 7:52 AM said...

ted..pepagi ahad ko wat aku nanges..T_T huuuuuuuu..waaaaa..huwaaa... sedey..tingat sme kucing2 yg datang dan pergi..huwaaa.......

smoga semua kucing-kucing dalan dunia ini dipelihara kehidupan dunia dan akhirat..amin..

bak pinjam dak utih.. aku da beli tiket bas da neh..suh beliaw turun kat klang sentral..huwaaaaa smbung nanges.. huwaaaaaaa

Solehah on February 8, 2010 at 10:00 AM said...

comel..tp dah smpai masanya kan..sedih2..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting