Friday, March 26, 2010

Dia PasTi MaHu BeGini....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 AM
Saya buat 'contest'. Klik di sini untuk turut serta.Hadiahnya di sini. Terima kasih.

Ada yang bertanya, 'Mengapa letak gambar Dak Utih di 'banner' sedangkan gambar kucing yang dalam 'contest' adalah Dak Itam?'

Jika kamu membaca blog aku sedari awal semasa aku 'cash out' pendapatan dari Nuffnang, kamu mesti ada membaca berulangkali aku tulis 'Mahu buat contest.' Dalam masa yang sama juga aku sudah mula membuat draf untuk 'entry contest'. Tajuk yang sama. Berdialog. Tetapi gambar yang berlainan. Aku menggunakan gambar Dak Utih dengan Patung Ulat Hijau.

Sudah siap. Tunggu untuk di 'publish'. Atas faktor kesuntukan masa aku tangguhkan. Allah itu Maha Mengetahui setiap apa yang telah di rencana. Bila Dak Utih pergi secara mengejut, aku baru sedar hikmahnya aku tangguhkan 'contest' itu.

Aku tidak dapat bayangkan jika aku lancarkan 'contest itu, 'contest' itu berjalan sedangkan haiwan yang di jadikan model berdialog itu sudah tiada. Apakah aku perlu menarik balik 'contest' itu atau meneruskannya?

Photobucket
Ini gambarnya. :)
ALhamdulillah, aku di beri kekuatan untuk meneruskan 'contest' walaupun watak utamanya telah bertukar.

Jadi, aku amat terharu dengan sokongan kamu terhadap 'contest' ini. Walau ada yang tidak turut serta, tapi komen-komen kamu terhadap setiap 'entry' yang berkaitan dengan 'contest' ini cukup aku hargai.

Gambar terakhirnya di sini.

Nota kakitanganku : Dia juga pasti berbangga!







13 kUs-kUs:

Unknown on March 26, 2010 at 7:53 AM said...

salam tedi~

walau siapa pun model dlm contest ko... ianya tetap membawa 1000 makna dlm diri ko.. :)
(btl x?)

dak utih menjd kenangan ko yg terindah.. dak itam lak akan menjd sesuatu yg ko akan bnggakan... :)

apa pun, slamat ber-weekend ted... :)

mama affan on March 26, 2010 at 8:20 AM said...

akan ttp setia baca..aku nak join.tp blm sempat lagi..tp bc blog ko..mmg x miss dalam sari..walau 1 en3 shj sari sempat..huhu..

Dina Zakaria on March 26, 2010 at 8:39 AM said...

hehe..tang bagi komen tapi x join tu aku macam kena tempias sket..cuba jugak nak carik idea, tapi x kuar2 agi..hehehhe

mamai on March 26, 2010 at 9:01 AM said...

rindu dak utih

Watierman on March 26, 2010 at 9:15 AM said...

Moga...Dak Utih tenang di sana......

dan Akak juga sependapat dengan kamu.....

kita hanya merancang....Allah penentu segalanya!!!

Solehah on March 26, 2010 at 9:27 AM said...

ya la tedi..setiap benda tu kdg2 bnyk hikmah yg tersembunyi..sabar dan redho ya..

Unknown on March 26, 2010 at 10:02 AM said...

tedi, kuat semangat, bravo!!

nuraarin-life on March 26, 2010 at 10:08 AM said...

tedi...saya tahu anda seorang yg kuat semangat..

umi_e on March 26, 2010 at 10:11 AM said...

Salam... Bagi akk e siapa pun 'model' untuk contest tidak menjadi masalah...

* Gambar @ watak dak utih pun boleh walaupun dia sudah tiada...

** Nak cuba juga masuk contest tu tapi belum ada idea lagi :p

ape2 jer on March 26, 2010 at 10:22 AM said...

knp aku sebak tgk gambo dia? walau aku x penah usap dia pun haishh..iskk

bylindakitchen on March 26, 2010 at 10:48 AM said...

tedi.
dak utih mestie tersenyum melihat tadie tak pernah jemu menyebut namanya.

tedi.
dak itam pon masih tegar menyayangi dak utih.
tak kira sesiapa pon..mereka tetap segar di hati kita.

Qib on March 26, 2010 at 11:03 AM said...

sabar ye akak.. memang sedih kehilngan pet.. sebab memng da jdi sebhagian dari kite..


anywey..klik akak punye ERA ads

she_mah on March 26, 2010 at 1:52 PM said...

kalau tangguh2 mst ada sesuatu nak jadi. hmm..
alamak2..lom join lagi contest tu..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting